Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Gelukkig is het dat niet.
Zat eens een keer niet op NL, maar heb op D-Djay gereden. Een best apart paard eigenlijk. Vanaf het moment dat ik opstapte dacht ik te voelen dat hij kreupel liep, maar moest ook even wennen aan de korte passen die hij maakt. Uiteindelijk kon ik goed merken dat het hem niet fijn zit in de rug, maar met een beetje aandringen liet hij zich er fijn doorheen werken. Hij heeft maar 4 keer gebokt. 1 keer was bij het aangalloperen, heb hem hier niet voor gestraft omdat je kon merken dat het was uit pijn en na 1 bok hield het ook op.
Maar dat wist ik allang, haha.
En donderdag ook met mijn werk (toch nog goed dat ik nu ook ga fitnessen
)

Amarie schreef:Tja wat wil je als je pijn hebt dan sla ik ook als ze in de buurt van de pijnlijke plek me willen aanraken.
Vandaag wordt als het goed is de bakrand gemaakt, hj was wel heel erg kapot. Ben benieuwd.
. Daarna zijn we maar naar huis gegaan. Dus deze week lekker rustig aan doen dan kan ik aankomende zaterdag hopelijk weer normaal rijden.
?
met men bling bling sporen
ik moet nog bling bling beugels kopen en dan is die voor zover af 
en morgen word ze of gereden of geschoren en anders donderdag of vrijdag geschoren
hoe krijg je 't verzonnen..
dadelijk breng je me nog op ideeën voor nagelak ofzo 
maja ik vind zoveel leuk