Manege de Vughtse Hoeve

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

VonDutch

Re: Manege de Vughtse Hoeve

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-07 20:42

Gaan er hier nog mensen naar paard&koets dit weekend? (16 t/m 18 november)

Ik ga zondag met amy's , hopelijk word het net zo leuk als vorig jaar, altijd gezellig daar.

Amarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-07 00:20

Poeh net thuis van een dagje Magriet fair, gezellig is dit zeg maar druk, niet normaal. Een hoop nuttige dingen mee naar huis genomen en heerlijk gegeten bij een Thais/indisch restaurant.
Nu even wachten tot 00.00 uur en dan Harry Potter, het zal nog wel even duren voor ik mijn bed zie.

De tank is vandaag door de baas gereden, eerst even aan de lijn (bakken waren bezet) en het was nodig. Stom heb er niet bij nagedacht maar na Sannes verhaal over de steeds weer omhoog komende achterbenen had een lampje moeten gaan branden. Hij is gewoon te lang niet los geweest (i.v.m. het weer) en moest gewoon zijn ei kwijt. Hij heeft aan de lijn zeker een kwartier lang gebokt en was daarna heerlijk te rijden.
Sanne sorry maar dan weten het voor een eventuele volgende keer. Hij moet gewoon even los of anders aan de lijn.

sjaslique

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-07 12:59

Wat een lekker druk topic is het nu zo. Iedere keer als ik weer op de computer kom is er weer van alles bijgeschreven.
Aangezien ik eigenlijk vandaag stage moest lopen, ben ik gisteravond gaan rijden. Maar ben vandaag ook geen stage gaan lopen omdat ik niet fit ben. Enorm verkouden en de HA dacht al een longontsteking. Hamer Gelukkig is het dat niet.
Gisteravond wel gereden ondanks het feit dat ik een blaffende zeehond ben. Clown Zat eens een keer niet op NL, maar heb op D-Djay gereden. Een best apart paard eigenlijk. Vanaf het moment dat ik opstapte dacht ik te voelen dat hij kreupel liep, maar moest ook even wennen aan de korte passen die hij maakt. Uiteindelijk kon ik goed merken dat het hem niet fijn zit in de rug, maar met een beetje aandringen liet hij zich er fijn doorheen werken. Hij heeft maar 4 keer gebokt. 1 keer was bij het aangalloperen, heb hem hier niet voor gestraft omdat je kon merken dat het was uit pijn en na 1 bok hield het ook op.
Op zich best lekker gereden. Wel leuk om een keer geprobeerd te hebben. M. zei dat hij alweer weg gaat.

Phoebesp

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-07 14:52

Vanmorgen gewerkt. De bank doet namelijk iets voor de hockey. Paardrijden is toch echt veel leuker!!!! Tong uitsteken Maar dat wist ik allang, haha.

Gelukkig dat Salvador weer de oude is. Fijn dat ie even lekker zijn ei kwijt kon. Enne ik heb er weer iets van geleerd Amarie. Dus maakt helemaal niet uit.

Afgelopen donderdag zag ik dat D-djay ook al een beetje moeilijk ('kreupel') liep. Begreep dat dat inderdaad van zijn rug afkomt. Sneu eigenlijk want vind het best een leuk paardje voor de lessen.

Joyceee86

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-07 18:00

Jaa hij liep echt kreupel.. Slaan naar andere paarden, en soms zelfs nog met opstappen meppen..

Ik ga zo lekker uit eten Tong uitsteken En donderdag ook met mijn werk (toch nog goed dat ik nu ook ga fitnessen Tong uitsteken)

En een poetshuisje op maandag erbij, dus ik maak eigenlijk een mooie fulltime werkweek Tong uitsteken

Amarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-07 20:21

Tja wat wil je als je pijn hebt dan sla ik ook als ze in de buurt van de pijnlijke plek me willen aanraken.
Vandaag wordt als het goed is de bakrand gemaakt, hj was wel heel erg kapot. Ben benieuwd.

Dustinlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-07 21:05

Zo ik heb ook weer 1 paard gereden en 2 gelongeerd.. Dus ook weer lekker moe Tong uitsteken
Ook een dekje voor men hond gekocht maar dies helaas te groot dus nu krijgt hij de allerkleinste maat.. Meneer had het namelijk heel erg koud aangezien die ziek was enzo Tong uitsteken
Naja morgen weer werken en dan weer lekker Pasje rijden.

Joyceee86

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-07 01:36

Amarie schreef:
Tja wat wil je als je pijn hebt dan sla ik ook als ze in de buurt van de pijnlijke plek me willen aanraken.
Vandaag wordt als het goed is de bakrand gemaakt, hj was wel heel erg kapot. Ben benieuwd.

Daarom is t ook goed dat ie weggaat.. Rakker pakte laatst trouwens ook een meisje flink in der kraag (die heeft dus voernijd en had net zijn hooi, dat meisje dacht hem even te knuffelen.. hij trok zo t meisje door stal heen)

Dustinlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-07 08:31

Die rakker is me der ook een ja.. Laatst ook.. ging hem uitmesten, gaat die nog langs men kruiwagen(door hem opzij te duwen).. Verder is het volgens mij wel een leuke pony, maar niet echt geweldig in de omgang voor kleine kinderen..

djoontje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-07 14:44

Vrijdag de les van Liekje gekeken. Ging opzich best goed met D-Djay was leuk om je weer eens een anders paard te zien rijden liek. Echt rot voor D-Djay dat ie zo met zijn rugje loopt, hopelijk kan hij ergens anders terecht.
Gisteren ook weer op de manege geweest. Ik zou Noblesse gaan rijden, maar heb er alleen maar een beetje op meegelift. Mijn buik werkte niet echt mee waardoor ik er nogal gespannen op zat. Kreeg er dan ook niets fatsoenlijks uitgereden helaas. Na 40 minuutjes ging het echt niet meer en heeft M me eraf geholpen. Baalde als een stekker natuurlijk maarja niks aan te doen.
's Middags NL nog even gelongeerd, goed dat ik daar niet op was gestapt want die moest nodig dr ei kwijt. Na heel wat ge-race en gebok kon mevrouw toch weer normaal doen Haha!. Daarna zijn we maar naar huis gegaan. Dus deze week lekker rustig aan doen dan kan ik aankomende zaterdag hopelijk weer normaal rijden.

VonDutch

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-07 22:18

Ik ben vandaag naar Paard & Koets geweest.

Erg gezellig altijd, maar verdomd veel mennen Slapen
En voor een bossche bol moet je 3,70 afrekenen Nagelbijten / Gniffelen ?

Verder wel goed geslaagd met inkopen voor sinterklaas

Joyceee86

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-07 23:37

En wat heb je allemaal gekocht dan Jill?

VonDutch

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-07 08:26

Een rose Burberry dekje zon dikkere, sporen met diamantjes,bodywarmer(blauw) waar we eigenlijk onze namen achterop wouden zetten maar die mevrouw had de hele dag geen tijd... & handschoentjes rose

Dustinlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-07 11:55

oowh Jill ga je mij na doen Tong uitsteken met men bling bling sporen Knipoog

VonDutch

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-07 13:25

Haha ik heb ze niet uitgezocht, heeft De Sint gedaan Knipoog

Amarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-07 17:15

Dames nog even en we moeten in de bak een zonnebril al met al dat geschitter.

Dustinlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-07 19:43

Is toch zo mooi Haha! ik moet nog bling bling beugels kopen en dan is die voor zover af Lachen
Heel misschien binnenkort toch een KN dressuurzadel voor mijn popje..(mijn lievelingszadel)
Vandaag krijgt men popje een dagje vrij aangezien het baasje een heel groot werkstuk anders niet af krijgt Tong uitsteken en morgen word ze of gereden of geschoren en anders donderdag of vrijdag geschoren Lachen

Amarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-07 22:40

Teugels moet je zelf weten, zolang je maar niet begint met oorbellen van bling bling in haar oren of een hoefpiercing met glitters

VonDutch

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-07 00:36

Hahahha, hoefpiercing Tong uitsteken hoe krijg je 't verzonnen..

Joyceee86

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-07 00:37

Haha mij niet gezien hoor amarie.. Mijn kleding is al een bonte kermis.. Olympus niet echt Tong uitsteken

Dustinlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-07 07:31

Hoefpiercings Tong uitsteken dadelijk breng je me nog op ideeën voor nagelak ofzo Tong uitsteken
Ik vond jouw roze vest heel erg leuk joyce toen je met olympus aan het rijden was Knipoog maja ik vind zoveel leuk Tong uitsteken

Amarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-07 17:09

Hoezo Joyce, jouw kleding een bonte kermis. Welnee joh daarvoor is er teveel afleiding in de omgeving.

Dustinlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-07 18:50

Zo ben net weer thuis van school.. nu ff snel eten en dan ff Pasje en denver rijden Lachen

VonDutch

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-07 21:50

Bonte kermis haha wie heeft dat woord verzonnen Clown

Joyceee86

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-07 23:15

Ik Tong uitsteken

Welk rose vest? die van pk?