ziekenhuis: ik moet weer sportfysio gaan doen voor mn spieren... ik heb een typische jongenmeidenknie zoals hij dat zo mooi zei mn kraakbeen reageert een beetje gevoelig op groei enz... (ik groei al jaren niet meer) maar miss ben ik dus weer aan het groeien.. (klopt het dadelijk toch nog, dat de schoolarts in groep 8 dacht dat ik 1.90 zou worden haha) ik heb namelijk ook last van mn onderarmen en ellebogen
ik reed er ook, tot de zomervakantie begon Ben er vanaf gegaan ik vond het gewoon saai Altijd maar dressuur hoogstends 1keer in het jaar een sprongtje en buitenritten waren me vooral op het einde echt wat te rustig Ook had ik er niet echt een leivelingspaard, vond Boy en Isolde wel leuk maarja... sorry voor dit afkraken, maar ik moet er wel bijzegggen ik heb er hele leuke jaren gehad hoor!
hallo, hallo! alles goed met alle mensjes in het zuiden? hier is alles ok! ik zag een nieuw bed langs komen en een bezoeker aan divoza die niet bij mij langs is geweest . heteren is vlak bij ons!! dus ga (te) vaak naar divoza
hooi even snel een berichtje van mij....... en jaaaaa mijn beebje woont nog steeds lekker in mijn buik !!!! we hebben gewoon al een week geen internet thuis...
Met iedereen alles goed ????
Loekie is in iedergeval nog zadelmak Bas heeft er al opgezeten... Ze doen allebei erg goed hun best !!!! Owwww wat heb ik toch een braaf paard !! 5 maanden geen zadel op zijn rug gehad of hoofdstel gezien.. Ik zadel hem op Bas stapt op en hij doet gewoon braaf zijn hoofd een beetje naar beneden en tadaaaa blijft heel braaf Lief he !!! Maar ja Bas is dan ook net zo goed als Edward Gal