Bonjourros!! Aaaah dat duitse wijf begint net tegen me te praten Hey, nog 3 dagen!! Ieuuuw stom ^#^@*&* Hahahaha nou ik ga omkleden, hond douchen en alvast naar de paarden daag
Omg, ik ben zoooohoooo brak, naaahh, niet normaal En nee, kheb geen gala gehad ben de laatste tijd echt zo pieperdepiep moe he.. Maar morgen naar de manege, oehoehoehh
jha paris was wel leuk alleen in gallop vet irri voor de rest wel leuk (alleen wel minder leuk dan mira ). ninouschka wel vet enthousiast erover enzoo.. . nu moet ik er van haar vaker op als mira niet goed loopt
die foto van het gala stond hier vanmiddag maar heb ik na 5 minuten weer weggehaald
Laatst bijgewerkt door s_uzanne op 21-04-06 20:56, in het totaal 2 keer bewerkt
Ja ik moest even doen alsof ik huiswerk aan het maken was Ennn kijkt er ook iemand Prison Break? Jaa van Anne weet ik het, maar die's er nu niet. Want heb 't gister niet gezien omdat ik naar Euroborg ging, maar ik wil weten wat er is gebeuuuuuurd!
JAAA MAAR DAT KON NIET Dan was m'n vader geflipt omdat ik had beloofd dat ik huiswerk ging maken DUSS stuur maar even nu over msn dan. En kijk jij ook Prison Break?