Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
...
?
.
.
. Rennen, dribbelen, snuifsnuif... en ook opeens een supersprong (hij had z'n hoofdstel in dus was ook een beetje bang dat ik te hard in z'n mond zou trekken)... 
.. gehe onze jikke word nooit echt erg uhm ergens gauw warm of koud van.. die vind het allemaal wel prima, maar aangezien danielle met een jong ding naar de club ging moest er een braverd mee, en daar moest ik dan op, maar ik ben dressuur ruiter, en alle paarden kunnen dressuurmatig gereden worden, zo vond ik dat ook van jikke, maar mijn sporen kwamen niet over dus been al helemaal niet, dus heb ik hem gepatst met de zweep.. dus weet je nu ook wat patsen is 

(voor het geval Ølle niet mee doet..
)

). Dat wist ik wel wat het was maar ik las het zeg maar als gepatst met een "a". Maar goed
.
.
. Bontje was er toen nog maar net en m'n vriendin had met springles en springwedstrijd op hem gereden omdat ze eigenlijk op Dancer reed maar die mocht niet ofzo. Maar hij leek me echt heel leuk en er is ook een manegepony bij ons op de manege die heel erg op hem lijkt.
Was heel grappig toen we naast elkaar stonden en in de spiegel keken. Ik met mijn net 1,70 leek net een dwerje

..
je word nog eens lenig van die dikke.. 
..
. Het topic blijft telkens steken op p. 129 en soms is het weer levend en dan weer dood.
heb alleen niet zoveel boeiends te vertellen