manege Paardoes

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Thirz

Re: manege Paardoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-06 17:48

Whiehieheie, vandaag echt jarig!!! Haha!
Ik vond het feestje gister erg leuk, jullie ook? Snel weer eentje Knipoog

Kims

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-06 17:51

vond het feestje zeker erg leuk Haha! Vooral die gozer met die geknapte puist blijft me bij Clown
En Thirz, wat heb je allemaal gehad voor je verjaardag? Knipoog Of hield je je verjaardag vandaag niet voor fam?

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-06 17:54

Het was gisteren zeker gezellie!

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-06 18:03

Vandaag ook weer leuke kadoootjes gekregen: een i-pod van mn ouders, servies van mn broer, een cakeblik en een keukenweegschaal en voor de rest zo'n beetje geld. Kan je altijd goed gebruiken he Lachen

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-10-06 18:03

Ja, was super gister! Hihi, heb ook flink wat lol gehad gister Haha! Haha idd Thirz, wanneer is de volgende party? Hihi, verzinnen gwoon een reden voor een feestje én maken een feestje Knipoog
Kims schreef:
Vooral die gozer met die geknapte puist blijft me bij Clown

Uhm denk dat ik die even gemist heb.. Of dat ene detail is me niet opgevallen Vork

Heb je leuke verjaardag vandaag Thirz?

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-10-06 18:05

humz, mn muis weigert een beetje dienst vandaag Scheve mond heel irri!

Leuke kadoos thirz! en idd wat geld is nooit weg Knipoog

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-06 18:08

LuMy schreef:
Uhm denk dat ik die even gemist heb.. Of dat ene detail is me niet opgevallen Vork

Hmm, daar kon je toch echt niet omheen hoor Rolleyes

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-10-06 18:10

Ow... Verward

Dan is dat detail me blijkbaar dus niet opgevallen Clown

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-06 18:14

Wie was dat? Of was ik toen weg?
In brooklyn was t opzich ook nog wel leuk!

Kims

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-06 18:16

haha wees er maar blij mee want zo'n fraai gezicht was het niet Haha!

Stoer! Ik wil stiekem ook een ipod, die groene nano Lovers Alleen zijn die weer zo duur Boos! Nouja, ik wacht wel op mijn verjaardag Lachen
Servies is ook nooit weg. Vorige week heb ik zo'n siliconen cakeblik gehad, moet alleen nog uitvinden of het wel zo ideaal is. Lijkt mij dat die dingen helemaal uit gaan zetten als je het beslag erin doet. Nouja, we zullen wel zien Clown

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-10-06 18:41

Barbie1986 schreef:
Wie was dat? Of was ik toen weg?

Heb werkelijk geen idee Bar Clown Heb gloof ik die hele gozer gemist! Vork (niet dat ik t erg vind, als ik die verhalen zo hoor!)

Haha, klinkt wel leuk zo'n siliconen cakeblik. Ben ook wel een beetje benieuwd hoe dat gaat met de cake én in de oven enzo Haha!
Nou Kim, binnenkort dus even een cake bakken en ons uitvoerig verslag doen! Knipoog

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-06 18:42

En dan testen wij wel of de cake lekker is Knipoog

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-10-06 18:47

Haha, dan mag jij de cake de eerste keer testen. Hou je er niets vervelends aan over, wil ik ook best een keertje proeven Knipoog Clown

Kims

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-06 20:05

Haha is goed hoor, dan prikken we een datum en komen jullie allemaal bij mij thuis om cake te eten Knipoog

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-06 17:33

Nou, kom maar op met die cake Ja

Het dekje stond Nous erg goed hoor, t paste prima! Mevrouw vond alleen een container eng op de weg Rolleyes stond ik daar een kwartier voordat ze er eindelijk eens langsging, wat een doos he!

Zijn er nog mensen die toevallig meewillen naar Tentenkamp? Ik ga met Marieke mee die nieuwe laarzen wil. We kunnen alleen vrijdag de 20e in de middag. Voor de rest zitten we een beetje vol met werk. Dus als je meewilt, kan dat! (scheelt weer bezinekosten Knipoog )

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-06 18:00

Ik ga woensdag samen met iris naar tentenkamp, wij gaan met de trein.

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-10-06 19:53

*bokt lag er net natuurlijk weer uit Scheve mond egt hoor, volgens mij heeft het een griepje. Gisteraaf vond hij t nl ook niet meer nodig om mijn berichtje even te plaatsen... Net heel verhaal getikt, weg! Maar we proberen t vandaag gwoon nog een keertje opnieuw Haha!

Mariekje hoe was je verjaardag? Toppie dag gehad? Leuke kadoos gekregen?

haha, zo'n container is hardstikke eng Thirz! Wat weet jij daar nou van. Zo'n container kan nl bijten, schoppen en slaan in nog minder dan een seconde! Jaja, wist je niet hè! Tja ik wel.. Ik ken die container nl persoonlijk Ja Slechte ervaringen mee, dus snap best dat Nous er liever niet langs ging...
*uhum, juist Clown Melig? ik? Welnee Vork Flauw? uhm Ja Haha!

Maar wel top dat t dekje zo goed stond (hihi, wordt weer tijd voor een fotosessie denk ik Knipoog Ik wil natuurlijk t nieuwe dekje ook even bewonderen terwijl t op Nous ligt)

Uhm.. de 20ste... Dan heb ik tot 10 uur les in Rotterdam, daarna ben ik vrij (voorlopig nog wel iig)
Dat is dus niet egt handig met jullie planning; 's middags naar tentenkamp. Dus denk niet dat je aan mij een deler in de benzine kosten hebt Tong uitsteken *Zou trouwens ook totaal niet weten wat ik nog nodig heb hoor, maargoed Clown

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-06 22:41

Is Nusanna verkocht? Zag ik in je topic Kim!

Morgen weer wedstrijd met Shaar! Ik heb dr al helemaal gevlochten, dus dat is makkelijk...

Kims

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-06 10:28

Nee hoor, nusanna is niet verkocht Lachen

We hebben besloten Nusanna lekker te houden. Ik kon haar gewoon ècht niet verkopen. Lag nu al nachtenlang wakker, dan is het niet slim om haar te verkopen. Iets soortgelijks meegemaakt een aantal jaren geleden en ik ben daar echt een jaar lang kapot van geweest. Nu blijft ze heerlijk bij ons Lachen

De cake was trouwens chemisch Vork

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-06 16:03

WHAAAA ik was vandaag gewoon 4e van de 15, met 188 punten! Ook heb ik een kadobon van 10 euro gewonnen voor de kroo ruitershop. Want de wedstrijd was ook op manege de kroo.
Ik ben echt zo trots op Shaar! Mijn vader heeft alles opgenomen, dus ben benieuwd !
Wel jammer dat het maar 1 proefje was. Maarja zondag 22 heb ik weer wedstrijd en dan is t 2 proefjes!

Wat fijn dat Nusanna blijft!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-10-06 11:15

Kims schreef:
De cake was trouwens chemisch Vork

Ow..
Nouja, weet je dat ook weer Clown Je moet een cake niet bakken in een siliconen cakeblik Tong uitsteken (had je veel visite? of heb je t t blik eerst maar eens getest op een "rustig" moment?)

Jeej Go jij! Go jij! Gefeliciteerd Bar! OK dan!
Heb je t filmpje van de wedstrijd al gezien? Is t een leuk filmpje? (niet te donker of te ver weg ofzo?)
Je bent lekkr aan t wedstrijden rijden; zondag de 22ste weer. Leuk hoor!

Enne Mariekje hoe is t met jou? Al een beetje minder aan t hoesten en kuchelen?
*Ik nog niet egt... hihi, ik heb er nou heel fijn ook een lekkre halve dikke nek bij Clown (hele dikke plek onder mn linker oor Verward) Ga er dus steeds gezonder uit zien Vork

Nou, ik ga nog even thee drinken en dan maar eens richting de manege Doei!

*bluh Scheve mond mn ava is kwijtos! Huilen

Kims

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-06 12:15

LuMy schreef:
hihi, ik heb er nou heel fijn ook een lekkre halve dikke nek bij Clown (hele dikke plek onder mn linker oor Verward) Ga er dus steeds gezonder uit zien Vork

Dat is je lymfeklier. Even langs de dokter ermee gaan als tie groter wordt, dan krijg je een antibioticakuurtje. Heb het ook wel eens gehad ja, had gewoon een hele sinaasappel in mijn nek zitten haha.

@ Bar: Gefeliciteerd Lachen je gaat hard hoor! Nog even en je zit in de Z Knipoog

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-06 12:25

Allemaal verkouden en zich-super-fit-voelende mensen hier; ik doe ook gezellig mee, jippie!
Gefeliciteerd Bar; laat die foto's en filmpjes maar komen!
Echt jammer dat ik niet mee kan naar Tentenkamp! Gelukkig kon ik wel mijn lijstje afgeven bij Thirz en Marieke, heel handig! Wil jij trouwens die leren laarzen die in het krantje van Tentenkamp staan Marieke? Die zien er echt mooi uit! Zag dat de singels die we willen 14,95 euro zijn Thirz, dus da's een mooie prijs!
Vrijdagavond gereden, Nero had er weer veel zin in! Gisteren hele dag ouderwets op stap geweest met de voetbal; ze hadden weer eens een verzorgster nodig. Maar gelukkig gewonnen, dus dat was groot feest! Vandaag weer lekker de hele dag studeren, heerlijk Knipoog
Tot later!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-10-06 18:01

Ow leuk dat je ook mee doet Bianz met de "zich-super-fit-voelenden-club" Ja Hoe meer zielen hoe meer vreugd (of nouja Clown )
Kims schreef:
Dat is je lymfeklier. Even langs de dokter ermee gaan als tie groter wordt, dan krijg je een antibioticakuurtje

Denk tog niet dat ik er mee wacht tot dat t wat groter is eigenlijk Vork Liever geen sinaasappel in mn nek Clown En t doet opsich ook best wel een beetje zeer al.
Heb waarsch tog wel een kuurtje of iets nodig, loop nl al een weekje met wat last van mn kaakholtes. Dacht afgelopen vrijdag dat k me al wel wat beter ging voelen (mn ouders vonden duidelijk van niet, maarja.. eigenwijs hè Bloos ), maar nu heb ik er tog egt wel weer last van.. Morgen na school maar even langs de huisarts, eens kijken wat hij er van vindt.

Haha, tuurlijk hebben de voetballers gewonnen! Hihi, jij was tog de verzorger! Tja en met al die coaching, verzorging en aanmoedinging van jouw kant, konden ze niet anders dan winnen, Logisch! Knipoog
Wel leuk dat je zo tog nog in contact bijft met je team en dat ze je ook egt bellen als ze je nodig hebben!

Leerse hè Bianz! Slim

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-06 20:26