Manege Bergemo praat

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

deedee19

Re: Manege Bergemo praat

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-06 22:55

Heerlijk zo'n paard Emy Haha!

Emytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-06 19:32

Ja he? Daar durf jij vast ook wel mee te crossen, toch?

@ Anke: Jaaaaaahhhh! Je bent er! Dus je had genoeg berichtjes geplaatst met inhoud?
Ga jij maar lekker op winston, dan ga ik wel op Belle Fleur. Ik heb afgelopen vrijdag trouwens nog wel op winston gereden, omdat we een sprongetje gingen maken.
Ik ga niet meedoen met de F-proeven, want ik heb faalangst en daardoor doe ik het echt mega-slecht. Ik ga, als ik kan, wel kijken of misschien voorlezen. Ga jij meedoen?

deedee19

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-06 19:41

Ja daar durf ik wel op te crossen, maar ik durf dat op ieder paard als ik maar niet van te voren weet wat hij gaat doen Schijnheilig

vientijntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-06 15:20

@ Laura: Jawel hoor, Boyke is er nog steeds, tenminste, eergister stond hij nog in de stal.......

Oh, en de lama's..... GEWELDIG!!! Ik ben helemaal weg van Ruben van der Meer...... zucht.....

Laura_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-06 16:11

@: vientijntje: oo ik had eerst gehoord dat hij er niet meer was
vind hem zoo lief Lovers maar als ik er op kamp zou komen zou ik er denk ik niet meer o mogen ben nu wel al wat gegroeid en ik vond me zelf al erg groot toen ik er op moest

maarja onwijs bedankt alvast

Juut

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-06 19:21

deedee19 schreef:
Valt mee hoor via de telefoon. Dan kost het maandelijks zo'n 14 euro en dan mag je onbeperkt surfen en ook nog eens bellen. Wij hebben hem via de kabel (ook geen telefoon, maar ja jij hebt geen kabel en da's dus geen optie) en betalen zo'n 30 euro in de maand.

Hmm, dat is het overwegen wel errug waard, weet je ttoevallig ook nog wie de aanbieder was? Gaat in ieder geval eens op onderzoek uit Haha!

deedee19

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-06 17:36

Nee dat weet ik zo niet, maar dit kosten bijna alle adsl abo's. Tuurlijk moet je wel apart je belminuten nog betalen. Zou je eens na moeten zoeken allemaal inderdaad.

Juut

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-06 20:43

Jeuj, mijn papa heeft de ideale internet verbinding voor me gevonden; van KPN iets dat ik 500 belminuten per maand heb, en...GRATIS INTERNET!!! Haha! Beetje jammer dat ik toch een vaste telefoon moet gaan aanschaffen (vind mobieltje eigenlijk wel genoeg) maar het internet verhaal maakt het wel weer goed. En volgens kennis met computer-knobbel maakt het niet uit of ik een pc neem of labtop, dus gaat ik eens ernstig op zoek naar leuke laptop Cool

deedee19

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-06 08:40

Je moet het maar zo zien. Met die 500 belminuten op je vaste telefoon heb je lekker minder mobiele kosten Haha!

Juut

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-06 12:41

nóg minder??? Oei, Ik maak nu m'n kaart voornamelijk op met smsen! Clown

deedee19

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-06 13:13

met vaste telefoon kun je ook smsen dacht ik.

Juut

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-06 16:54

Ja, zelfs naar vaste telefoons, krijg je van die grappige berichtjes van. Maarre, moet jij niet binnenkort naar een reünie? Clown

deedee19

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-06 19:46

jeps ga ik heen. Ik zag je zusje ook op de lijst staan Knipoog

Juut

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-06 21:56

Die heeft daar te veel mee gemaakt om niet te gaan. Cool
Wel geinig, oude klasgenoten terug zien en kijken wat er van iedereen geworden is. Of mensen ook dat gene zijn gaan doen wat ze wilden.

Emytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-06 14:00

Leuk judith! Maaike heeft twee weken geleden ook een vrij goedkope nieuwe laptop gekocht (ik geloof bij de Megapool). Het is geen laptop waar je veel mee kunt gaan downloaden enzo, maar je kunt er wel gewoon mee internetten. Ze heeft em nu ook mee op de reis die vandaag is begonnen (je weet wel, die reis naar Zuid-afrika, Austalie enzo).

Juut

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-06 19:07

Tja, sommige mensen hebben ook zo'n saaie baan, komen nérgens! Tong uitsteken
Vandaag koetsentoch in duitsland gehad. Ongelovelijk hoeveel domme mensen daar rond reden! Een dubbelspan shetties werd op een boom geparkeerd nadat 1 van de bitten kapot was gegaan. Eigenaar had een reserve bit bij, dus hij moet geweten hebben dat deze niet zo best was, wie denkt er anders aan een reserve bit mee te nemen? Terwijl we daar stil stonden om bit gefikst te krijgen kwam er een groep ruiters aan. Die besloot ons gewoon effe aan twee kanten tegelijk te passeren. Maicka op de achterbenen Cool Vervolgens komen we aan op de pauze plaats. Wat iedereen geleerd heeft bij koetsiersbewijs (hoop ik); nooit hoofdstel afdoen bij zo'n rit, zeker niet als het paard verder nog gewoon ingespannen staat! Het merendeel stond aan een halster Koe Komen we terug op start terein, zijn er dus werkelijk ruiters die hun paard gewoon helemaal los laten staan om het zadel wat duurder is als paard en hoofdstel bij elkaar even uitgebreid goed op te bergen in auto Sigaar Ben nog steeds verbaasd dat het (zover ik weet) bij het gecrashde sh*t-span (wat daarna overigens toch de tocht uit gelopen heeft, al heeft kennis ze ook nog moeten redden van een gigantisch dom vastgeknoopt leidsel) 1 kapotte koets (waarvan de pony aan een halster achter een andere kar verder heeft gelopen) en 1 ontsnapt paard (wat gelukkig ook snel en zonder brokken gevangen werd) is gebleven.

Emytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-06 19:34

Zo, dat klinkt lekker veilig. NOT!

Juut

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-06 21:53

*ben inmiddels wat centjes armer en een notebook rijker, en over zo'n 3 weekjes komt m'n internet-pakket aan* Vork

deedee19

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-06 15:43

Als je nog wat programmaatjes nodig hebt zeg het maar hè? Heb ook nog wel wat leuke spelletjes enzo.

Juut

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-06 19:09

Ben niet zo'n computerheld, als ik een beetje kan internetten en mailen ben ik blij Tong uitsteken
Pff. ben er weer achter wat er gebeurt als ik Ascot een weekje vakantie geef; dan ontploft ie! Gestoord

Emytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-06 13:48

Je bent er in ieder geval niet afgevallen. Knipoog

Juut

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-06 20:26

*schopt even dit topic omhoog*
Wat is het rustig hier! Gaaaap
Vandaag is er een groot wonder gebeurt; ik mocht aan Ascot z'n oor zitten zonder dat hij z'n hoofd alle kanten opgooide! waarschijnlijk hielp het dat ik geen schaar bij me had Clown

Emytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-06 21:00

Vond ik ook al dat het hier rustig is ja...

Weet iemand trouwens hoe, wie, wat, waar je Harry's Horse-spullen kan kopen? Ik zag namelijk op hun eigen site dat ze deze winter een collectie hebben met fuchsia-kleur kleding. Nu vind ik deze kleur errug mooi en de kleding ook en zou ik hier graag iets van willen hebben, maar ik geloof niet dat je via die site kan bestellen. Tenminste ik heb nog niet uitgevonden hoe. Dus als iemand dit wel weet, dan hoor ik dat graag. Knipoog

Juut

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-06 23:26

Divosa had het niet, dan? Verder hebben Boxmeer en Siebengewald wel wát, maar niet echt uitgebreid veel spullen van HH...

Emytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-06 12:22

Dan is de kans vrij klein dat ze deze spullen hebben, want het gaan namelijk om jassen, shirts, truien en vesten en niet echt de paardrij dingen. Divoza heeft het (nog) niet nee.