Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
maar als ik er op kamp zou komen zou ik er denk ik niet meer o mogen ben nu wel al wat gegroeid en ik vond me zelf al erg groot toen ik er op moestdeedee19 schreef:Valt mee hoor via de telefoon. Dan kost het maandelijks zo'n 14 euro en dan mag je onbeperkt surfen en ook nog eens bellen. Wij hebben hem via de kabel (ook geen telefoon, maar ja jij hebt geen kabel en da's dus geen optie) en betalen zo'n 30 euro in de maand.
Beetje jammer dat ik toch een vaste telefoon moet gaan aanschaffen (vind mobieltje eigenlijk wel genoeg) maar het internet verhaal maakt het wel weer goed. En volgens kennis met computer-knobbel maakt het niet uit of ik een pc neem of labtop, dus gaat ik eens ernstig op zoek naar leuke laptop
Vervolgens komen we aan op de pauze plaats. Wat iedereen geleerd heeft bij koetsiersbewijs (hoop ik); nooit hoofdstel afdoen bij zo'n rit, zeker niet als het paard verder nog gewoon ingespannen staat! Het merendeel stond aan een halster
Komen we terug op start terein, zijn er dus werkelijk ruiters die hun paard gewoon helemaal los laten staan om het zadel wat duurder is als paard en hoofdstel bij elkaar even uitgebreid goed op te bergen in auto
Ben nog steeds verbaasd dat het (zover ik weet) bij het gecrashde sh*t-span (wat daarna overigens toch de tocht uit gelopen heeft, al heeft kennis ze ook nog moeten redden van een gigantisch dom vastgeknoopt leidsel) 1 kapotte koets (waarvan de pony aan een halster achter een andere kar verder heeft gelopen) en 1 ontsnapt paard (wat gelukkig ook snel en zonder brokken gevangen werd) is gebleven.