Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
loesje166 schreef:hoi lady's!
Datja, gecondoleerd![]()
leuke pony samantha!
ik was eigenlijk van plan dit weekend ook te rijden, maar is er niet van gekomen.
Ik moest vandaag presenteren, mailt gister degene waarmee ik zou presenteren dat ze ziek is en dat ze nog niets gedaan heeft en dat ze geen zin/tijd heeft om iets te doen. maar wel een half uur steeds heen en weer mailen, ahd ze makkelijk haar presentatie deel kunnen maken.... aaaahhh haat aan mensen die zo aso zijn om zulke dingen 24uur vantevoren op iemand afschuiven (en dan nog via de schoolmail, wie kijkt daaar nou op op zondag?) ik ben nog steeds boos en ga t ook echt tegen dr zeggen dat ik t aso vind.
verder heb ik donderdag tentamen en moet ik nog vet veel doen.. blehhh
goldenarrow schreef:Ohja![]()
Ging gisteren lekker een buitenrit maken met een vriendin. Op een stuk moesten we door twee poortjes langs en zij reed voorop. Op dat moment kwam er ook een meneer aan met een vrij druk/zenuwachtig paard dus Pelayo begon ook spastisch te doen en te showen (met staart en al) dus die meneer zo: "Is ze hengstig?" waarop ik antwoorde: "Nou, dat hoop ik niet meneer, het is namelijk een ruin..." Zijn gezicht daarna was zeer vermakelijk
goldenarrow schreef:Ik denk dat ze de fjord bedoelde, die was het lichtstOf je moet een lichte haflinger mee hebben gehad.
Gisteren ook, superdruk in het bos en al die kindjes naar onze paardje kijken.. Een paar gingen aan de kant stilstaan om te kijken en als ze durfden ook te vragen of ze mochten aaien. Ook heel veel die aan de ouders vroegen of ze mochten aaien waarvan er ook werd geantwoord: "Nee, die meisjes zijn aan het rijden en willen dat misschien niet hebben.". Daar bleef ik dan ook staan en zei dat ze hem wel mochten aaien als ze wilden. Ik was vroeger ook zo (nu nog steeds een beetje) en ik vond het ook altijd leuk als ik ze dan mocht aaien, dan was ik helemaal blij.
suikermeisje schreef:nouja er is een verschil tussen sociaal leven en sociaal leven vind ik dan he, niets tegen uitgaan hoor wat mensen doen, maar als mensen een dag voor een tentamen lekker gaan feesten en dan gek vinden dat ze het niet halen dan vraag ik me af of je wel geschikt bent ervoor.
loesje166 schreef:suikermeisje schreef:nouja er is een verschil tussen sociaal leven en sociaal leven vind ik dan he, niets tegen uitgaan hoor wat mensen doen, maar als mensen een dag voor een tentamen lekker gaan feesten en dan gek vinden dat ze het niet halen dan vraag ik me af of je wel geschikt bent ervoor.
die sukkels zijn er idd ook, maar dat is zonde want ze nemen een plek in beslag voor iemand die het heel graag wilt..