The party starts when we arrive, Reelaerliefies nummer 5!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

goldenarrow

Re: The party starts when we arrive, Reelaerliefies nummer 5!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-12 21:11

Achgossie xD Dat moet een leuk gezicht zijn geweest.. "Uhm.. Paard.. Waar ga je met dat meisje heen?"

xSannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-12 21:15

haha ja :+:

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-12 22:31

loesje166 schreef:
hoi lady's!

Datja, gecondoleerd :(:)

leuke pony samantha!

ik was eigenlijk van plan dit weekend ook te rijden, maar is er niet van gekomen.
Ik moest vandaag presenteren, mailt gister degene waarmee ik zou presenteren dat ze ziek is en dat ze nog niets gedaan heeft en dat ze geen zin/tijd heeft om iets te doen. maar wel een half uur steeds heen en weer mailen, ahd ze makkelijk haar presentatie deel kunnen maken.... aaaahhh haat aan mensen die zo aso zijn om zulke dingen 24uur vantevoren op iemand afschuiven (en dan nog via de schoolmail, wie kijkt daaar nou op op zondag?) ik ben nog steeds boos en ga t ook echt tegen dr zeggen dat ik t aso vind.

verder heb ik donderdag tentamen en moet ik nog vet veel doen.. blehhh

Succes met leren, en dat is echt heel aso ja... vervelend zeg!

goldenarrow schreef:
Ohja :)*

Ging gisteren lekker een buitenrit maken met een vriendin. Op een stuk moesten we door twee poortjes langs en zij reed voorop. Op dat moment kwam er ook een meneer aan met een vrij druk/zenuwachtig paard dus Pelayo begon ook spastisch te doen en te showen (met staart en al :') ) dus die meneer zo: "Is ze hengstig?" waarop ik antwoorde: "Nou, dat hoop ik niet meneer, het is namelijk een ruin..." Zijn gezicht daarna was zeer vermakelijk :')

Welkom ten eerste :)

En die is wel grappig ja, zo leuk he.
het is altijd wat minder grappig als je een ruin hebt en mensen vragen of 'ze' drachtig is :+

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-12 22:33

goldenarrow schreef:
Ik denk dat ze de fjord bedoelde, die was het lichtst :P Of je moet een lichte haflinger mee hebben gehad.

Gisteren ook, superdruk in het bos en al die kindjes naar onze paardje kijken.. Een paar gingen aan de kant stilstaan om te kijken en als ze durfden ook te vragen of ze mochten aaien. Ook heel veel die aan de ouders vroegen of ze mochten aaien waarvan er ook werd geantwoord: "Nee, die meisjes zijn aan het rijden en willen dat misschien niet hebben.". Daar bleef ik dan ook staan en zei dat ze hem wel mochten aaien als ze wilden. Ik was vroeger ook zo (nu nog steeds een beetje :') ) en ik vond het ook altijd leuk als ik ze dan mocht aaien, dan was ik helemaal blij.

als mijn paard of pony braaf is mag het ook altijd, zijn het stuiterballen dan doe ik het maar niet. Geen idee hoe Dakar is in het bos of strand, in mei mag hij waarschijnlijk mee naar het strand :D

xSannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-12 22:56

Oh ja dat heb ik ook wel eens gehad ja :))
en, toen Satino nog niet zo lang mee liep in de lessen hinnikte hij als een idioot.
Kwam er na de les een vrouw naar me toe:
"ja leuke hengst hoor!"
"eh sorry?"
"ja hij hinnikt zo veel naar die andere paarden, ziet er stoer uit"
"eh het is een ruin"
"oh"

_O-

redbutton

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-12 23:11

hahaha aan mn moeder hebben ze wel eens op concours gevraagd wanneer de pony van mn zusje moest bevallen... Maar toen was ze ook een echt dikkie!

redbutton

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-12 12:36

haha ik heb donderdag tentamen, zet je iets op facebook, gelijk al mn klasgenootjes liken het.. ben ik toch niet de enige die leren met facebook combineert :P
hoe is het verder met iedereen? zag goede cijfers op facebook sanne!

xSannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-12 12:44

yess ik had een 7,8 voor wiskunde, en een 8,2 voor Engels <3 <3

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-12 13:39

netjes netjes :)
mijn toets was goed geweest nou nog mij dossier en heb weer 6 puntjes :D

xSannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-12 13:50

toppie :D

redbutton

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-12 13:51

moeten jullie een bepaald aantal halen om door te mogen gaan thamar? wij moeten er 37.5 en ik heb er al 24, als ik donderdag ook haal heb ik er al 30 :)

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-12 13:56

wow, wij moeten er minimaal 45 hebben van de 60..
hoeveel kun jij er in totaal halen dan?

redbutton

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-12 14:03

60, maar 37.5 is voor veel mensen al een hel om te moeten halen..er zijn al mensen die nu stoppen, ze hallen die punten niet en als je voor 1 februari stopt kun je volgend jaar opnieuw beginnen :)

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-12 14:10

zonder weer ingeloot te moeten worden?
ik vraag me dan af of het wel in je zit.
vind het wel een vrij lage eis eigenlijk.

redbutton

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-12 14:40

nou het is zwaar hoor. nou er zijn mensen en die zijn gewoon in het begin niet goed begonnen, gewoon te weinig gedaan en als je dan de eerste 2 vakken al niet haalt heb je een probleem.. maar je moet je dan idd wel afvragen of je hier wat te zoeken hebt
het is hier gewoon heel veel en het is ook best pittig.. voor heel veel mensen is de eis nog te hoog..

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-12 15:02

ja maar dan denk ik bij mezelf dan ben je er gewoon niet geschikt voor. Ze kunnen wel minstens 3x pw feesten... En geloof best dat het zwaar is maarja dan moet je goed naar jezelf kijken of je wel geschikt bent :j

redbutton

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-12 15:34

nouja dat weet ik niet hoor, bij martijn zit iemand en die is depressief geworden, die kan het gewoon allemaal niet aan, ze reist 5u per dag en krijgt ineens veelste veel op dr af en zei stopt er nu ook mee om het in september als ze een kamer heeft nog eens te proberen.....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-12 15:59

Geloof best dat 't inderdaad een zware studie is Loes, maar jij doet het wel goed dan! :):)

Ik heb een foto op twitter gezet van mn babypaardje, hij's alleen een beetje onduidelijk, mja. :P

redbutton

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-12 16:20

nouja als je er echt voor gaat dan is het goed te doen het is alleen veel :P maar ik ben echt nog maar 1x in utrecht uit geweest! dus veel sociaal leven buiten diergeneeskunde heb je ook niet en dat is soms wel jammer..

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-12 16:47

nouja er is een verschil tussen sociaal leven en sociaal leven vind ik dan he, niets tegen uitgaan hoor wat mensen doen, maar als mensen een dag voor een tentamen lekker gaan feesten en dan gek vinden dat ze het niet halen dan vraag ik me af of je wel geschikt bent ervoor.

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-12 16:48

en zoals met depressie is anders :j dat zijn dingen die je overkomen en niet zelf in de hand hebt.

redbutton

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-12 17:05

suikermeisje schreef:
nouja er is een verschil tussen sociaal leven en sociaal leven vind ik dan he, niets tegen uitgaan hoor wat mensen doen, maar als mensen een dag voor een tentamen lekker gaan feesten en dan gek vinden dat ze het niet halen dan vraag ik me af of je wel geschikt bent ervoor.

die sukkels zijn er idd ook, maar dat is zonde want ze nemen een plek in beslag voor iemand die het heel graag wilt..

xSannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-12 18:19

ja dat vind ik zonde inderdaad, mensen die dan zo'n studie gaan doen en het verpesten -expres eigenlijk- terwijl er zo veel anderen zijn die het wél echt willen...

haha check, met mijn oma op mijn verjaardag vorig jaar :))

Afbeelding

Iejoorr

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-12 21:49

Haha leuke foto!

Net weer lekker op Lady gereden <3

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-12 22:51

loesje166 schreef:
suikermeisje schreef:

die sukkels zijn er idd ook, maar dat is zonde want ze nemen een plek in beslag voor iemand die het heel graag wilt..

daarom en dat bedoel ik dus. En jij haalt alles, niet met gemak maar toch wel en dan zie je maar, het kan wel. En je hebt je VWO toch ook gewoon mooi afgesloten ook niet met mega hoge cijfers oid? Dus het moet te doen zijn. anders zou niemand het kunnen :n