Ze is in de rui.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Ze is in de rui.
, Morgen ochtend de paarden buiten zetten en daarna helaas weer naar school

Romana01 schreef:hoi! Heb je miss nog dat konijnen hok

Sabinee__ schreef:
Wil toch wel effe een heel tof filmpje posten.
Heel leuk sprekend koppie!Broccoli schreef:Ik heb mijn paarden allebei thuis staan, dus ja![]()
![]()

Kirsten_S schreef:En toen gingen we weer naar huis! Hier nog ze onbedoelde rengalopje gemaakt haha
Vind jullie heel leuk samen! Lekker samen op pad enzo 
skyline schreef:Als je een keer zin hebt om te rijden mag je van mij ook wel een x op anouk hoor.

Romana01 schreef:ik wil absolut geen geiten. Vind Bo en Lucky echte schatjes, maar het zijn echt lopenende scheitmachines :S
Uhmm ik neem mijn rijbroek wel mee. Welke maat schoenen heb jij eigenlijk??
Ganzen zijn ook scheitmachines, de stoep, de autoweg en het fietspad ligt echt vol. Ze zijn ook nog eens hondsbrutaal, het is hier niet vreemd als je ineens 20 ganzen in je voortuin hebt staan. 
Heb zelf maat 40.
Elja schreef:Ik heb vanmiddag een dubbeldate gehad met Jane & Philander
En had was weer heerlijk en gezellig als vanouds
We zijn het bos ingegaan. Phil met westernzadel en Gringo met hulpteugel omdat meneer het de laatste tijd een beetje in zn bol heeft. Het ging super goed met de paarden. Kan merken dat ze goed met elkaar kunnen opschieten. En Jane en ik ook natuurlijk :p
Sjoerd vindt het ook leuk om op stal te zijn. Hij gaat altijd met Romy knuffelen en met de zwarte geit
Philander, dat is toch die Fries?

Romana01 schreef:Bo met horens en lucky zonder
heb echt een probleem, zaterdag is de rits van mijn stalschoenen overlede
@ Elja, gezelli!!
Of dat heb ik gedroomd, kan ook.