Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Emmaa_ schreef:Pebbs schreef:ik vind ben ook niet geweldig
Ik ook nietVond hem bij the Voice nog wel gaan, maar ik was eerder voor Lenny!
Vind hem een beetje een kwal geworden, het was al vanaf het begin duidelijk dat hij zou gaan winnen....
!
Emmaa_ schreef:esiebessie schreef:
Haha ik ken het grootste gedeelte van die line-up niet eensDe Jeugd en Ben Saunders, that's it
Jeugd is wel leuk, Ben Saunders vind ik echt een kwal..
Ik ben gister echt naar het gaafste concert ooit geweest, maar ik ben nu echt fysiek en mentaal gebroken
Kirsten_S schreef:esiebessie schreef:Nouja Ben Saunders was dinsdag bij Giel op de radio en toen lieten ze z'n nieuwe plaat horen en daar kon je op reageren. Mijn vader had gestuurd: Soul zonder ziel. En Giel heeft in de uitzending die smsjes voorgelezen, en ook die van mn vader.En toen werd Ben een beetje boos. En het mooiste: Giel was het met m'n vader eens.
Nou nouuu dat vind ik onaardig! Vind ze liedjes best goed hoor!
Kirsten_S schreef:Dankuuu! Nah heb vroeger 4 jaar lang kranten gelopen dus
dat was al een baan te noemen haha!
Dit is me eerste horecabaan haha!
Kirsten_D schreef:Kirsten_S schreef:Dankuuu! Nah heb vroeger 4 jaar lang kranten gelopen dus
dat was al een baan te noemen haha!
Dit is me eerste horecabaan haha!
Krantenlopen.. heb ik ook vanaf mijn 13de gedaan..
Was blij toen ik 16 was en een baan bij Ranzijn kreeg, ben er gelijk mee gestopt. :p
Dus dat wordt ijs halen bij Kirsten..
Voor de nieuwsgierigen onder ons, het is op de Golfbaan in het Naarderbos! Voor de horeca!
Pebbs schreef:Middaaaggg! Ik ben alweer terug! Ik mag volgende week vrijdag een dagje meelopen! en dan liggen de papieren al klaar, dus als ik het leuk vind kan ik gelijk alles invullen!
Dus eigenlijk ben ik al aangenomenVoor de nieuwsgierigen onder ons, het is op de Golfbaan in het Naarderbos! Voor de horeca!
Dus ik kan nog even genieten van een weekje vakantie en dan eindelijk weer werken na 3 maanden thuis te hebben gezeten!![]()
! Ik zat net aan je te denken wanneer ik je kon smsen maar
. Hoeveel dagen per week ga je ?
dus dat vind ik wel goed!Pebbs schreef:ik ga 4 dagen per week! en ze willen het binnenkort ( zal nog wel paar maand duren ) naar shifts gaan dat je dus niet 14 uur op je poten staat maar ongeveer 8 uur per dag!dus dat vind ik wel goed!
Maar je hoeft ook niet te golven hoor! je mag daar ook gewoon voor het restaurant komen!
!