als je t weet elise, sms t maar.. ik ga douchen, op tijd naar bedjeeee,, morge 5 uur eruit moet naar brabant (ik woon in noord-holland ) moet daar om half 9 zijn.. hab voltige dag, ik sms morge dus pas laat terug
Weetje wat je ook met je frontriem kan doen elise, er doorzichtige nagellak overheen doen . Doe ik ook altijd met dingen die steentjes hebben, zoals oorbellen, maar ook mijn frontriem. Je ziet er niks van en de steentjes blijven mooi zitten!
Ik moet eigenlijk ook even douche, heb net gereden. Ik ga daarna lekker slapen, ben zo verschrikkelijk moe! Gisteren wilde ik de uitslag van The voice kijken, was ik onder de tv kantine inslaap gevallen en werd ik precies om 5 voor 12 wakker, toen ze bekend maakte dat Ben de winnaar was! Haha, maar de rest had ik dus gemist!
Ja, ik gebruik van die nagelharder nagelijk ofzo . Was de enige doorschijnende die ik had en hij plakte goed! Je moet trouwens niet teveel op je kwastje doen, dan wordt het lelijk van dan komen er van die bubbels op .
heb alles bijgelezen, over die polo's die iedereen zou bestellen vind ik wel best, maar die truien van I (L) ... vind ik suuuuuuuuuuuuuuuuuuuper leuk! en NIET kinderachtig
Ha ben ik weer. Heb het even zo ontiegelijk druk allemaal, niks voor mij Maar eum nog veel gebeurd hier? ik heb even geen zin/tijd om bij te lezen enzo
Lau
Geplaatst: 23-01-11 10:56
goede morgen ,
@queelens mwha niet echt veel gebeurd vooral veel gepraat heb ook nog niet echt alles bij gelezen sprong er rond 125 weer beetje in maare die I (L) .... zijn indd niet kinderachtig juist super funny undund ik mag dinsdag weer rijden wel voorzichtig en maar een kwartiertje maar ik mag er weer op