Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Marlous1991 schreef:weet ik niet moet over 6 weken weer komen en dan word mijn broer ook getest en dan zien we welHaha toch grappig om het zo opgelost te zienDat is niet echt goed nieuws marieke, maar moet je nu voor altijd die bloedverdubbers gebruiken of kunnen ze er in het ziekenhuis iets aan doen?
Evelijn schreef:ja klopt:P het bloed dan wat langer door kan ook geen kwaad op zich maar het is wel irritant. ben sowieso niet van plan om te vallenErg vervelend Marieke.
Medicijnen op kamp gebruiken doen wel meer kinderen, dus dat is niet zo erg. Je moet natuurlijk bij bloedverdunners wel beetje uitkijken dat je je niet beschadigd omdat het bloed slechter stolt. Geen vingers in de kooi bij Coco (al moet je dat sowieso niet doen)
Evelijn schreef:das wel waar. ben wel een beetje gewend aan wilde paarden dus we zullen zien:PKlop dat maar snel af, Marieke. Ik ben eigenlijk ook nooit van plan om te vallen. Laatste keer is ook wel tijdje geleden. (Toen klom ik op m'n eigen paard zonder zadel en gleed er aan de andere kant weer af)