Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
kan ze gelijk helpen
)
maar ze komen echt! 
sybje schreef:Vandaag weer gekeken naar het huisje en ik zit op een aardig plekje in de wijk. Het is nog best te doen qua wijk maar ik was niet aan de andere kant van de tramhalte gaan wonen.. Brr.. Maar dit is wel erg leuk

misschien optie
amber2202 schreef:sybje schreef:Vandaag weer gekeken naar het huisje en ik zit op een aardig plekje in de wijk. Het is nog best te doen qua wijk maar ik was niet aan de andere kant van de tramhalte gaan wonen.. Brr.. Maar dit is wel erg leuk
Echt heel leuk voor je Soof
Wanneer moet je definitief beslissen of je het wil doen of niet?
anders kan je natuurlijk gewoon willekeurige tijdstippen door de wijk gaan wandelen of fietsen zeg maar..misschien optie

amber2202 schreef:Hoe laat ben je op stal Pres?
Dat meisje komt rond 6 uur.. vind je t goed als ik alleen Amber uit de paddock haal als je dr nog niet bent? (tenzij je dr dan ook al bent dan kunnen we in 1x lopenkan ze gelijk helpen
)
ennee... foto's nog steeds niet op pc gezet.. gister niet meer aan gedacht eigenlijk.. dus ik ga t ff niet meer beloven wanneermaar ze komen echt!
Gister vonden ze die bal ook niet zo intressant met die regen

Eviet zal die nooit kunnen vervangen maar zal vast een nieuw plekje in je hart krijgen
,ze heeft een lastige bouw hoor,en ze krijgt hem alleen om bij weer zoals gisteren als hij gaat passen dan,
mandy wordt wle verwend door je
het leek wel een ingepakte worst haha
)

hihi