Stal Midden Delfland Roddels dl 5!!!!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

sybje

Re: Stal Midden Delfland Roddels dl 5!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-10 13:12

Vandaag weer gekeken naar het huisje en ik zit op een aardig plekje in de wijk. Het is nog best te doen qua wijk maar ik was niet aan de andere kant van de tramhalte gaan wonen.. Brr.. Maar dit is wel erg leuk :)

amber2202

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-10 13:13

Hoe laat ben je op stal Pres?
Dat meisje komt rond 6 uur.. vind je t goed als ik alleen Amber uit de paddock haal als je dr nog niet bent? (tenzij je dr dan ook al bent dan kunnen we in 1x lopen ;) kan ze gelijk helpen ;) )
ennee... foto's nog steeds niet op pc gezet.. gister niet meer aan gedacht eigenlijk.. dus ik ga t ff niet meer beloven wanneer :P maar ze komen echt! :P
Gister vonden ze die bal ook niet zo intressant met die regen :(

amber2202

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-10 13:15

sybje schreef:
Vandaag weer gekeken naar het huisje en ik zit op een aardig plekje in de wijk. Het is nog best te doen qua wijk maar ik was niet aan de andere kant van de tramhalte gaan wonen.. Brr.. Maar dit is wel erg leuk :)

Echt heel leuk voor je Soof ;)
Wanneer moet je definitief beslissen of je het wil doen of niet?
anders kan je natuurlijk gewoon willekeurige tijdstippen door de wijk gaan wandelen of fietsen zeg maar.. ;) misschien optie ;)

_Nann_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-10 13:15

Ik heb gister heeeeeeeeerlijk in de plensregen gereden.. haha en wonder boven wonder was cas harstikken braaf..

maar ow ow ow, wat ben ik al die jaren toch verwend geweest met 2 binnenbakken :+ :o

Maris veel plezier vandaag :D

sybje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-10 13:16

amber2202 schreef:
sybje schreef:

Echt heel leuk voor je Soof ;)
Wanneer moet je definitief beslissen of je het wil doen of niet?
anders kan je natuurlijk gewoon willekeurige tijdstippen door de wijk gaan wandelen of fietsen zeg maar.. ;) misschien optie ;)

Ik ken de wijk en het is inderdaad niet de netste wijk van Delft maar ook niet de slechtste.. Wel rode dorp he.. haha. Donderdag gaan we beslissen :)

amber2202

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-10 13:23

nou spannend hoor.. ;)
ik ken de wijk zelf niet. maar ik heb voor mezelf altijd zoiets.. als ik er s'avonds over straat normaal kan lopen zeg maar dan vind ik t te doen :P
succes met maken van de keuze ;)

Princesspres

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-10 15:12

amber2202 schreef:
Hoe laat ben je op stal Pres?
Dat meisje komt rond 6 uur.. vind je t goed als ik alleen Amber uit de paddock haal als je dr nog niet bent? (tenzij je dr dan ook al bent dan kunnen we in 1x lopen ;) kan ze gelijk helpen ;) )
ennee... foto's nog steeds niet op pc gezet.. gister niet meer aan gedacht eigenlijk.. dus ik ga t ff niet meer beloven wanneer :P maar ze komen echt! :P
Gister vonden ze die bal ook niet zo intressant met die regen :(

ik ben er ook rond zes uur dus als jullie even willen wachten zou dan toppie zijn ;)
ik schiet dan op!
Xxx

Fammiie_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-10 17:27

Kijk wat een leuke kat :D

Afbeelding

Fammiie_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-10 18:53

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Minder van kwaliteit maar wel grappig :=
Afbeelding

Afbeelding

Ireen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-10 19:12

Ooh wat is ze leuk!! Dat is de kat van Soof toch? Echt een mooie kat..
Als ons huisje af is en de tuin dan komt er ook weer een kat, kan straks eindelijk weer.. ik mis het wel die beestjes in huis! Zit nog in dilemma of ik Otje ook hierheen ga halen, het is zo'n rauwdouwer en ik weet niet of ik hem daar plezier mee doe, want hij kan hier wel veel minder rennen en spelen en hij is enorm dikke maatjes met de andere kat van mijn ouders. Ze liggen de hele dag te ravotten. Twijfel nog... Mijn ouders vinden het gelukkig ook geen punt als hij bij hun blijft.

Jet ik ben erg benieuwd of het wat wordt en wat voor paardje je dan op het oog hebt :)
Ben er zelf wel over uit dat een paardje hier ook wel weer gaat komen over een tijdje.. het zal nooit hetzelfde worden maar misschien wel op een andere manier leuk.

doppie45

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-10 21:12

Ha Ireen,ik zou denken lekker Otje thuis laten,katten zijn niet zo dol op verkassen,en hij heeft een maatje dus lekker op zoek gaan naar een leuke kat!
Ik heb er eentje uit het assiel....en het is een wereld lieve kater nog geen dag spijt van gehad alleen maar veel plezier!

Ik heb maar weer een deken besteld voor Mandy....hopen dat hij nu een beetje gaat passen met haar korte lichaam en haar lekkere dikke nekkie :+
Gewoon een regendeken hoor,ik doe haar niet echt een plezier ermee maar na een dag als gisteren was ze toch echt wel doorweekt en erg stijf s"avonds in haar beentjes |(

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-10 21:20

ahhh Nena... wat wordt ze ineens groot!!

Ireen, er komt vast wel weer een leuk paardje op je pad :-)Eviet zal die nooit kunnen vervangen maar zal vast een nieuw plekje in je hart krijgen

Marion, wat voor regendeken heb je besteld?

Vanmiddag lekker met Kiki naar buiten geweest, Ko was wel wat frisjes en heb nog rare sprong van hem gehad, maar verder was die wel weer braaf!!

doppie45

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-10 21:35

Neela

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-10 21:36

zoo die is moooi :D mandy wordt wle verwend door je :P

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-10 21:39

Bucas zijn wel hele fijne dekens
en anders zou je eens een weatherbeeta moeten proberen
Die hebben nl ook tussenmaten (bijv 1.90 of 1.98)

Marley heeft gisteren ook met regendekentje opgestaan, die was alsnog nat... was helemaal ingeregend aan de voorkant... deken is nog wat te groot en ruim :D

doppie45

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-10 21:47

Ja van Amigo hebben ze ook tussen maten...maar ze zitten te strak om haar nek en de eerste deken van Ooteman die kreeg ik niet eens dicht aan de voorkant,was een Vantiago....
De HH kreeg ik wel dicht maar toen kon ze niet meer bewegen geloof ik :o het leek wel een ingepakte worst haha
De Amigo was veels te lang van achteren.....soort jurkje..

Volgens mij heeft Amber een BR die zou ik ook nog eens kunnen proberen denk ik>
Maar met zoveel regen in het verschiet maar even besteld,de PAARDEN DROGIST is meestal wel snel met verzenden :D

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-10 21:50

WB is ook geschikt voor brede schouders, dit is 1 vd weinige dekens die Ko goed past :D

ik weet niet welke maat je nodig hebt, maar ze hebben nu wat aanbiedingen bij Pegasus ruitersport, heb ik goede ervaringen mee

Hopen dat je Bucasje past!!

Ireen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-10 22:08

Fijne dekens zijn dat hoor Marion!! Ik had die ook voor Eviet (de dunne en de dikke versie), zat perfect. De laatste winter heeft ze de dikke niet eens op gehad, ze had het dan veel te warm.

Ik denk ook dat ik Otje bij mijn ouders laat voorlopig.. ligt alleen iets ingewikkelder, omdat Sammie de poes van mijn ouders niet zo goed met Otje gaat. Otje is veel te wild (rent achter haar aan, springt ineens voor haar neus vanachter de deur, etc.) Niet gemeen bedoeld maar ze houdt daar niet van en raakt er van in de stress. Sammie is hartpatientje dus stress is niet goed voor haar. Het is nu wel redelijk opgelost, Otje is 's nachts in een andere kamer en overdag is Otje meestal buiten en Sammie binnen. We hebben er ook wel over gedacht dat ik Sammie in huis neem, maar juist de verhuizing is voor haar ook weer veel stress...

Chiron_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-10 22:09

`vandaag natuurlijk cas gedaan,
is helemaal goedgegaan
hij heeft lekker in de paddock gestaan en heb nog een beetje met hem gespeelt
daarna lekker gepoetst :D

Princesspres

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-10 22:39

wat een verhalen allemaal weer!!
Leuk leuk leuk!
Marion een bucas, zo zo ze word verwend hihihi
volgende winter wil ik ook kijken voor een bucas voor wannadoo. Zijn wel aan de prijs maar goede kwaliteit ( als andere paarden hem niet opvreten tenminste :P )
ahh ireen de poesjes toch.
Ik heb de kat uit mn ouderlijk huis mee genomen, kat overstuur en ging na 4(!) jaar voor het eerst sproeien...
Dus na een verhuizing kreeg hij er meteen een castratie overheen :P
is allemaal goed gekomen, hij speelt hier nu ook lekker buiten en komt weer terug als hij zin heeft ( of als hij door de buur kat gepest word of als het gaat regenen hahaha )

hahah nous, die stoute ko! Nouja houd het wel spannend.

Wat een knappe kat! En wat een ondeugd ! Hihi
doet me denken aan die kleine ( ja we hebben na die dikke gecastreerd is er nog een bijgenomen)

de paardjes hadden vanavond nog 2 volle waterbakken, dus ze gaan morgen de dag goed beginnen :)

willen jullie allemaal alsjeblieft mee duimen, als begrijpende paarden mensen onder elkaar ;) hihi
ik wil namelijk donderdag wel weer eens een keer rijden en dan het liefst droog en in een redelijk droge bak hihi
duim duim duim duim duim duim

nu ga ik lekker slapen.
Weltrusten allemaal en alvast werkse voor morgen!
Buhbaaaaiiii

Chiron_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-10 23:02

wltrusten pres,
zal voor je meeduimen,!
ik wil donderdag ook even rijden :D

johnvt

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-10 23:03

marissie170 schreef:
wltrusten pres,
zal voor je meeduimen,!

Is het geen bedtijd voor jou?

amber2202

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-10 23:07

johnvt schreef:
marissie170 schreef:
wltrusten pres,
zal voor je meeduimen,!

Is het geen bedtijd voor jou?

vakantie john :P

johnvt

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-10 23:10

Vakantie oja tuurlijk. Nou vroeger was dat niet hoor bij ons, vakantie of niet om 8 uur naar bed na het melken van de koeien. Ja was toen ook 13 jaar oud

Fammiie_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-10 23:11

Mijn computer is waars. kapot |(
Als ik hem aanzet dan blijft hij op 1 beeld staan.
Ik hoop zo dat hij morgenochtend gewoon weer aangaaat.
Dan kan ik al me foto's ergens veilig opbergen

Anders ben ik al me foto's kwijt.. Neeeee..
Van me lieve L'été |(