Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

)
xan schreef:hallo hallo, eindelijk ook weer eens op bokt.
Af en toe lees ik ff snel bij, maar het kwam er niet meer van om te reageren.
Vandaag weer eens een binnenwedstrijd gehad. (in Kwadijk)
En, heel fijn, weer 2wp erbij gereden. Ik hoop op 3 okt. mijn laatste L1 punt bij Veldt te rijden.
Kim moet er nog 2 en die wil ze dan ook proberen te halen (moet lukken)
En zo waar heeft de cursus "knotten maken" vorige week nog geholpen ook.
Ik had een 8 voor verzorging !!!! Met behoorlijk mooie knotten
xan schreef:hallo hallo, eindelijk ook weer eens op bokt.
Af en toe lees ik ff snel bij, maar het kwam er niet meer van om te reageren.
Vandaag weer eens een binnenwedstrijd gehad. (in Kwadijk)
En, heel fijn, weer 2wp erbij gereden. Ik hoop op 3 okt. mijn laatste L1 punt bij Veldt te rijden.
Kim moet er nog 2 en die wil ze dan ook proberen te halen (moet lukken)
En zo waar heeft de cursus "knotten maken" vorige week nog geholpen ook.
Ik had een 8 voor verzorging !!!! Met behoorlijk mooie knotten
Nicole1995 schreef:Ik ben er weer,het was heel erg leuk.Hebben lekker gereden waren leuke paarden.Ben nu wel bekaf,zo ff douchen.Ik reed op Dusty een 1.58 hoog en was qua kleur net Nicole.Wildroosters hebben we gezien,tunneltje wegen oversteken,treinspoor over.Op de terugweg ging er een goederentrein langs en hebben we wel een tijdje moeten wachten maar dat ging allemaal prima.In het bos kwam de picknick die gebracht werd met een auto.Paarden konden drinken en kregen wat hooi.Zadel en hoofdstel ff af,Halsters hadden ze ook mee genomen.Lekkere broodjes,fruitsalade,snacks,drinken was goed verzorgd .aardige menswn kortom we hebben echt genoeten.Zandverstuiving op geweest.Maar heb wel een zere kont nu.Denk dat ik morgen me privelesje maar ff oversla.Foto`s volgen nog,meisje die ze maakte kan ze pas donderdag op de pc zetten,dus die komen nog.
. Fijn dat je zo genoten hebt!!!