Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Sunrise_ schreef:Heftig allemaal Naath! Even een knuffel voor jou!
Ik zit te twijfelen of ik ga sparen voor een goed passend, tweedehands dressuurzadel voor Diva, aangezien ze nu toch 'mijn eigen paard is' en ik Petrie Polo's heb, waarmee ik helaas écht niet op een ander zadel dan een dressuurzadel kan zitten...weten jullie voor wat voor prijs je ongeveer nog een goed tweedehands dressuurzadel kunt krijgen bij de zadelpasser?
Sunrise_ schreef:Heftig allemaal Naath! Even een knuffel voor jou!
Ik zit te twijfelen of ik ga sparen voor een goed passend, tweedehands dressuurzadel voor Diva, aangezien ze nu toch 'mijn eigen paard is' en ik Petrie Polo's heb, waarmee ik helaas écht niet op een ander zadel dan een dressuurzadel kan zitten...weten jullie voor wat voor prijs je ongeveer nog een goed tweedehands dressuurzadel kunt krijgen bij de zadelpasser?
) in dronten of biddinghuizen is het? Moet je even googlen. Sunrise_ schreef:Diva haar schoft is nu weer zodanig opgeknapt dat ze weer licht aan het werk kan, nu neem ik haar
net mee naar de bak, loopt ze stokkreupel. Maar dan ook écht stokkreupel, halverwege naar stal dacht
ik dat ik haar moest dragen, ze liep bijna op haar knieën. Ze heeft een hoefzweer, arm ding.