mntj schreef:En dat er nog een plekje vrij is om mee te doen.wil jij trouwens een stukje in de krant zetten over de schrik training die we hebben. zodat en gezelli wat kijkers komen. mooie reclame.
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
xan schreef:En nu maar hopen dat het droog weer blijft, want ik heb geen ijzers, en dus ook geen "spikes" om er onder te draaien.
(dus bij slecht weer moet Miklos nog in actie komen)

mntj schreef:wil jij trouwens een stukje in de krant zetten over de schrik training die we hebben. zodat en gezelli wat kijkers komen. mooie reclame.

xan schreef:Ik ga mijn bed opzoeken, met mijn proevenboekje onder mijn kussen.
Gatver, zit mezelf nu al zenuwachtig te maken.
Moet nog wel even bedenken hoe ik dat dinsdag moet doen. Moet de hele dag werken tot 17.15 uur, ik race denk ik dan maar meteen door naar stal, en neem maar een broodje mee ofzo.
xan schreef:Ik ga mijn bed opzoeken, met mijn proevenboekje onder mijn kussen.
Gatver, zit mezelf nu al zenuwachtig te maken.
Moet nog wel even bedenken hoe ik dat dinsdag moet doen. Moet de hele dag werken tot 17.15 uur, ik race denk ik dan maar meteen door naar stal, en neem maar een broodje mee ofzo.

xan schreef:mntj schreef:jawel maar keek er te snel naar want vanons rijdt er verder niemand in de L1 dus keek iner heel snel overheen.
Selva rijdt ook, is ook van onze vereniging.
Maar sorry kan je dus niet lezen.![]()
Gelukkig is Linde er ook
Mijn starttijden : 19.44 en 20.08 uur
Wat zijn jou tijden erna ??