Want ik weet nog dat Martin altijd KNHS reed op Troy om 1 winstpunt te halen voor het springen. Dat lukte toen niet. Toen is hij met Aglona mee gaan dressuren om een winstpunt te halen. Dus het is niet paard gebonden
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Want ik weet nog dat Martin altijd KNHS reed op Troy om 1 winstpunt te halen voor het springen. Dat lukte toen niet. Toen is hij met Aglona mee gaan dressuren om een winstpunt te halen. Dus het is niet paard gebonden
! 

?

! Lijkt me nog zoveel leuker om ze in het wild te zien
.
. 
Melanie_B schreef:Jane_ schreef:Nou ik vind acapulco echt geen mooie naam en dat vind ik dus echt een naam voor een schimmel
Zonde Mel.
Rambo vind ik juist echt stoer of Rarando, wat is er mis mee
Smaken verschillen.
Rarando is opzich ook wel leuk.. maar is het ook niet geworden..
En Rambo is vreselijk.. zo'n lompe naam..

! 
Broccoli schreef:Vreemd eigenlijk hè. Melanie, Kirsten en ikzelf komen allemaal uit de stad, maar hebben er niks mee. Ik wil ook niet meer in de stad wonen. Vind het hier vreselijk..
.
.
.
En wat leuk kirsten op vendee!
echt super mooi en je zou niet eens zeggen dat er een raam voor zat. En mooie foto van jullie zeg
Alleen met rijden ziet ze echt zo veel spoken.. Maarja dit was 2e keer zonder stallion en ze reed met de eigenaar nooit in de manegebak zegmaar. Uiteindelijk liep ze lekker ontspannen. Toen gingen we voor het eerst stukje met haar naar buiten. de trailers op het erf vind ze nog steeds erg eng, maar ze werd steeds rustiger en uiteindelijk is ze braaf overal langs gelopen. 

.
.
?