De feestweek ziet er gezellig uit op de foto's! Jammer dat ik niet mee kon.
Maar ik heb een lekker weekend in Noordwijk gehad, gezellig en mooi weer. Gister de hele dag op het strand gelegen, ben wel een klein beetje verbrand... Vrijdag zijn we naar Grazy Pianos geweest was heel leuk, en gister een strandfeest.
En ik zag Marije vanmiddag lopen met haar vriend in Wilnis.
heerlijke tijden zeg! trouwens het wordt geen noordwijk, meer naar boven zeg maar. moet het nog ff uitzoeken vanavond met sander (hij moet uit den helder komen, dus we moeten een beetje naar elkaar toe rijden!) tijden laat ik ook nog ff weten straks!
KellyLytsa
Geplaatst: 16-08-09 19:12
LaFunkyJazz schreef:
Startlijst staat erop tis! 1 Francisca Hilbers Chelsea 11:38 11:53
19 Joyce v. Grieken Natasja 12:06 12:21
Relaxed zo! Dichtbij elkaar!
Waar gaan jullie starten ?
Bunschoten
Sjoos
Geplaatst door de TopicStarter: 16-08-09 19:14
tisje schreef:
heerlijke tijden zeg! trouwens het wordt geen noordwijk, meer naar boven zeg maar. moet het nog ff uitzoeken vanavond met sander (hij moet uit den helder komen, dus we moeten een beetje naar elkaar toe rijden!) tijden laat ik ook nog ff weten straks!
Jullie kunnen me zoiezo wel oppi kken volgens mij, want als je naar t strand gaat ga je altijd de A4 op... toch? dinsdag avond
tisje
Geplaatst: 16-08-09 22:16
we gaan naar wijk aan zee (ligt tussen zandvoort en egmond in) is een uurtje rijden (met een beetje file mee gerekend) als we 18u weg gaan, zijn we er zeker 19u. dan kunnen we alvast een goed plekje zoeken. (we kunnen het beste parkeren bij: http://maps.google.nl/ zoeken op "Rijckert Aertszweg") sander is er dan 19.15u en foto's maken is dan tot ongeveer 21u. wel lastig, we moeten vanuit wilnis/mijdrecht/aalsmeer met twee auto's. mensen met een auto? (benzine kosten kunnen we wel delen als die veel zijn).
als we langs de mac willen kan dat, maar moeten we iets eerder weg... ligt eraan wat iedereen wil. sjoos, we komen inderdaad over de n201!
tisje
Geplaatst: 16-08-09 22:25
LaFunkyJazz schreef:
19 Joyce v. Grieken Natasja 12:06 12:21
Relaxed zo! Dichtbij elkaar!
wel jammer, prijsuitreiking van de L2 is pas om 14u denk ik... eventueel kan ik vragen of ze m'n coupons eerder willen meegeven (kans dat ik in de top 3 zit is toch niet zo groot, doen er veel mee) anders moeten de beesjes wel erg lang wachten... jury wiedeman ken ik wel had ik vorige keer in nederhorst ook!