Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

. Laat je niet gebruiken meis
. Je krijgt er niks voor terug, je bent ongelofelijk vaak op stal, hun moeten het ook maar eens weten

Yaraa schreef:Ik heb Petrie Anky laarzen van m'n ouders gehad!!!![]()
We waren naar Horse Plaza in Nieuwegein gegaan,
woowiee wat een winkel!! grooootttecht super veel
dekkies hadden ze enzo!!!
Broccoli schreef:Liisette_ schreef:Ja hij was 12. Maar bah, wat poedersuiker om een hond in te laten slapen.Aaah, wat erg..nadine!
Sterkte!
Was hij/zij al oud?

Maaikeee schreef:Spannend Mel!
Ik denk dat je het aan mij te danken hebt, want ik ga niet meedoen zondag met astor
Ga misschien naar frankrijk, en zowiezo was het én de dag na de zitcompetitie én ik heb al zooo lang niet gedresuurd, op astor al helemaal niet lekker, dus voelde gewoon niet goed om nu mee te gaan doen
Snap wel hoe je je erover voelt Nadine!
Als je zooo vaak helpt, en dan op zulk momenten niks hoort..
@ Kirsten: ik rijd morgen ook om half 5, er was een plekje vrijgekomen inderdaad!
Maar denk t wel
(sochtends ) Broccoli schreef:Liisette_ schreef:Ja hij was 12. Maar bah, wat poedersuiker om een hond in te laten slapen.Aaah, wat erg..nadine!
Sterkte!
Was hij/zij al oud?
Ik denk dat je het aan mij te danken hebt, want ik ga niet meedoen zondag met astor
Ga misschien naar frankrijk, en zowiezo was het én de dag na de zitcompetitie én ik heb al zooo lang niet gedresuurd, op astor al helemaal niet lekker, dus voelde gewoon niet goed om nu mee te gaan doen
Broccoli schreef:Lekker lüllig van Liesbeth dat ik niet gevraagd wordt of ik mag rijden zondag. Elke fücking wedstrijd sta ik daar te helpen en ik krijg er niets voor terug.
Maar goed, leuk voor je Mel.
Komt een beetje raar over zo, maar wel gemeend.

Liisette_ schreef:Nederland heeft alweer gewonnen!

fallenangel3 schreef:Maar waarom op Victor dan??
Ze vond het alleen maar beter, want nu loopt Astor

Snap wel hoe je je erover voelt Nadine!
Als je zooo vaak helpt, en dan op zulk momenten niks hoort..
@ Kirsten: ik rijd morgen ook om half 5, er was een plekje vrijgekomen inderdaad!
!!