Fen, ik vind die foto van jou en Kanjer echt lief
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Volgens mij heb jij ook nog foto's van mij die ik niet heb? Ach, maak er wat leuks van. Als je klaar bent zal ik eens kijken of ik mijn profiel erop kan aanpassen. 
. En Paco is ook altijd droppig
.
. 
(maar goed, dat was gewoon sowieso leuk) (ik denk dat ik als ik een paard mee kan nemen toch maar Orun-cursus ga volgen
) (over een jaar of 10
)
, je hoeft niet eens goed te kunnen rijden om aan die cursus mee te kunnen doen
. Dat is natuurlijk perfect voor mij!!
Heb je die dan zelf allemaal niet?
)
. Dan gaat dat ook op de automatische piloot
, net zoals de smit buitenritjes... Daar weet je ook altijd wel waar je galoppeerd en waar draaft en stapt...
) Maar het ging eigenlijk ook wel heel leuk. Af en toe achterstevoren zitten en je tempo wat aanpassen. Het beviel me wel en Joey was echt heel prettig
Normaal had ik niet zo vaak een Fjord buiten, maar ik zal er denk ik aan moeten wennen
.
. Vindt ze dr altijd wel leuk uit zien
.
En als hij te moe wordt ga je lekker wat meer stappen. evdpanne schreef:Ik heb maar heel weinig manege foto's
. Margriet had gevraagd of ik daar ook weer een keertje op wilde rijden
. Maar ja ik heb zoiets van ik zie het wel hoe die doet.... kooslover schreef:evdpanne schreef:Ik heb maar heel weinig manege foto's
Jaa daar gaan we dus aan werken, moeten we effe een keer op een goede dag naar de manege. Fen je gaat dan toch ook mee?
. Dus dan kan ik wel!! 
.
Frank maakt het rooster namelijk altijd op zondag...