Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

vind het ook goed van mezelf
:+ 
meteen om 1 uur
dus we zijn om 11 uur op de manege
jacqii schreef:Hee,![]()
Ik ben vandaag echt goed bezig geweest! Heb een 10 gehaald voor een toets van wiskunde en wist niet eens dat we hem hadden en ik ben me wiskunde boeken kwijt! het ging over Tanges had nog nooit van dat ding gehoord tot vandaag, dus ik lees het over in 5 min HAAL IK EEN 10!!!!
Daarna toets voor scheikunde een 9 gehaald, haha weet niet wat ik had.. Maar ging wel lekker vandaag!
Oja en met gym een 8 gehaald, maar dat ga ik nog herkansen want vind ik niet hoog genoeg!
Heb je nou al foto's? Ik wil ook graag een nieuwe cap, ik heb er twee op het oog en ik wilde vandaag naar de winkel maar verder dan de stoep ben ik niet gekomen. Er was een verbouwing geweest en nu was het niet veilig genoeg voor klanten om naar binnen te kunnen maar morgen weer wel dus er zit niks anders op dan het dan maar weer te proberen. Ik wil dinsdag in de les namelijk perse dat ding op m'n kop

x_kelsey_x schreef:Oh nee toch he?

jacqii schreef:Hee,![]()
Ik ben vandaag echt goed bezig geweest! Heb een 10 gehaald voor een toets van wiskunde en wist niet eens dat we hem hadden en ik ben me wiskunde boeken kwijt! het ging over Tanges had nog nooit van dat ding gehoord tot vandaag, dus ik lees het over in 5 min HAAL IK EEN 10!!!!
Daarna toets voor scheikunde een 9 gehaald, haha weet niet wat ik had.. Maar ging wel lekker vandaag!
Oja en met gym een 8 gehaald, maar dat ga ik nog herkansen want vind ik niet hoog genoeg!
x_kelsey_x schreef:Pepper/Porsche is een merrie ja

_Anneke_ schreef:jacqii schreef:Hee,![]()
Goed bezig jacq! dat tanges had ik toen ook wel goed gemaakt. dat is toch met dat soscastoa??
_Anneke_ schreef:Goed bezig jacq! dat tanges had ik toen ook wel goed gemaakt. dat is toch met dat soscastoa??