LIQUITA schreef:Wat goed Ate, feliciteer de meiden van me.
En ook van mij, goed van ze hoor.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

LIQUITA schreef:Wat goed Ate, feliciteer de meiden van me.

Yinari schreef:Volgens mij had Linda 191 punten ipv 181 toch? Ik weet wel dat ze vrij hoog had gereden, het ging wel goed.
Liquita: welkom op de Goudkust. Gijsje helaas met pensioen, maar dat zat er toch al een paar maanden in. Ik ben wel erg blij voor hem. Vandaag heb ik voor het eerst mijn nieuwe 'verzorgpony'gedaan. Harstikke leuk!
xan schreef:Zo alles is gepakt, kinders in bed en wij zelf nog even uitpuffen.
Vannacht om 4 uur willen wij wegrijden.
Eigenlijk hadden we het plan om vanavond rond 22.00 uur weg te rijden en de nacht door te rijden en daar morgen rond 10.00 uur aan te komen. Lazen we gister in de brochure dat we pas rond 16.00 uur kunnen inchecken !!! Dus het heeft geen zin om zo vroeg te zijn.
Ik heb er veel zin in, om lekker in het zonnetje te liggen (ik hoop voor jullie dat hij hier ook blijft schijnen).
Lekker naar het zwembad, lekker stokbroodjes en croissants eten, en natuurlijk heerlijk aan de wijn.
Kortom, leven als God in frankrijk.
Voor jullie allemaal ook een hele goede week, doe voorzichtig allemaal en ik ben daarna ook heel benieuwd naar de verhalen van Petra en de rest, die met de paarden op vakantie gaan.
Au Revoir![]()
![]()
![]()

xan schreef:LIQUITA schreef:Wat goed Ate, feliciteer de meiden van me.
En ook van mij, goed van ze hoor.

samen met m'n vriendin. 
meelen schreef:@ATE, hoe is het afgelopen met je 'kopers'?

ATE schreef:meelen schreef:@ATE, hoe is het afgelopen met je 'kopers'?
ze zijn geweest met makelaar voor taxatie van huis denk voor hyp heb er verder nog niks van gehoord is nu ff verhuurd voor 2 en halfe maand
meelen schreef:Jawel hoor, m'n oude stekkie was ook prima. Eigenlijk wil ik al heel lang naar buiten, maar de winters hebben me altijd tegen gehouden. Nu ga ik het gewoon proberen, het lijkt me voor Liquita heerlijk.@LIQUITA, vanwaar de verhuizing????
Vond je het niet leuk meer op je oude stekkie?
meelen schreef:Wat heerlijkZelf ga ik ook onverwachts op vakantie van 13 t/m 24 Mei.
12 Dagen naarsamen met m'n vriendin.
. Shenavallie schreef:Zeker, stal zag er prima uit, Liquita kon er zo inLIQUITA schreef:Het was toch wel veel werk. Moest veel kastruimte inleveren, dus het ene mee naar huis en het andere maar in de trailer.
Liquita kon zo haar nieuwe stal in, en Tjazz ging zo mijn oude stal in dus daar hadden we geen omkijken naar. Omdat Boyd z'n nieuwe stal helemaal leeg was hebben we wat kruiwagens 'schoon' vlas van z'n oude- naar z'n nieuwe stal gebracht. Kortom veel heen en weer gelopen.
Maar ze staan in hun nieuwe stal en het leek erop dat ze het prima vonden.
Liquita en Boyd moesten wel even wennen aan de duiven, die gingen meteen op hun rug zitten (even kennis maken) .
Goed he, had m'n best nog even voor je gedaan
. 
LIQUITA schreef:meelen schreef:Jawel hoor, m'n oude stekkie was ook prima. Eigenlijk wil ik al heel lang naar buiten, maar de winters hebben me altijd tegen gehouden. Nu ga ik het gewoon proberen, het lijkt me voor Liquita heerlijk.@LIQUITA, vanwaar de verhuizing????
Vond je het niet leuk meer op je oude stekkie?

LIQUITA schreef:meelen schreef:Wat heerlijkZelf ga ik ook onverwachts op vakantie van 13 t/m 24 Mei.
12 Dagen naarsamen met m'n vriendin.
.

LIQUITA schreef:Ik ga m'n bedje opzoeken. Morgen weer vroeg dag om te werken.
Tot morgen.
Lekker en werkze morgen.
Shenavallie schreef:Hoi Yinari: bedoel je die "verzorgpony" van zo'n 1.85m?
. Mooi maatje, voel ik me een keertje niet zo groot
. Yinari schreef:Shenavallie schreef:Hoi Yinari: bedoel je die "verzorgpony" van zo'n 1.85m?
Ja, die ja. Mooi maatje, voel ik me een keertje niet zo groot
.
ATE schreef:kom net bij veldt vandaan nadine en linda hebben b proef gereden nadine op ate die heeft 178 punten gescoort galop ging dus weel lekker contra en linda op lotje die heeft 181 punten ze was derde geworden linda heeft nu ook 2 winstpunten