Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
xLisaa schreef:@ Irene, ik kan je vast vertellen: wij komen met een groep van 11Vorig jaar waren we met een groep van 7 maar er zijn er een aantal bij gekomen, waarvan ik de enigste ben met een eigen paard
En als het goed is gaat een aantal van vorig jaar ook weer, maar die hebben allemaal eigen paard.
_Irene11_ schreef:xLisaa schreef:@ Irene, ik kan je vast vertellen: wij komen met een groep van 11Vorig jaar waren we met een groep van 7 maar er zijn er een aantal bij gekomen, waarvan ik de enigste ben met een eigen paard
En als het goed is gaat een aantal van vorig jaar ook weer, maar die hebben allemaal eigen paard.
Huh hoe bedoel je? Met zijn elven in 1 week?![]()
Ik volg je ff niet.
merel_gomez schreef:we waren niks verplicht. en we hoefden geen rara spelletjes etc, te doen. we hebben een extra ritje gemaakt. en savdons deden we met de alle de video terug kijken of theorie, en we mochten 1x lekker alleen het dorp in
:_Irene11_ schreef:merel_gomez schreef:we waren niks verplicht. en we hoefden geen rara spelletjes etc, te doen. we hebben een extra ritje gemaakt. en savdons deden we met de alle de video terug kijken of theorie, en we mochten 1x lekker alleen het dorp in
Zo zou ik het nou willen hebben. Dat je tot niets verplicht wordt. Dat was vorig jaar bij Ini Slot(waar ik toen op ponykamp was) wel anders

xApple schreef:26 mei t/m 2 april Meikamp.
Naomi - Everest__ - 14 jaar - Heel Misschien EP
19 t/m 25 juli Instructieweek 18 +.
Ciska - koosie - Geen EP
Julia - Juul - 18 (dan 19) - Geen EP
Manon 19 jaar - xApple - Geen EP
9 t/m 15 augustus Instructieweek.
Irene - _Irene11_ - 16 jaar (dan 17) - Geen EP
Angela - StillAngel -14 jaar (dan 15) - Geen EP
Lisa - xLisaa - 15 jaar - EP
5 t/m 11 Juli Instructieweek.
Charlotte - _BLOEMPOTJE - 13 jaar (dan 14) - Geen EP
Rachelle - Nestle - 15(dan 16)- Geen EP