doppie45 schreef:Pfff,wat is het warm he?![]()
Ik wil regen...Sorry,we zijn ook nooit tevreden he...
alleen s'nachts dan he
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
doppie45 schreef:Pfff,wat is het warm he?![]()
Ik wil regen...Sorry,we zijn ook nooit tevreden he...

) Jetta schreef:Ja, er was precies waar je richting het Abtswoude gaat, een bromscooter over een auto gevlogen.....van mooi weer gaan sommige mensen raar doen!
Binar schreef:Jetta schreef:Ja, er was precies waar je richting het Abtswoude gaat, een bromscooter over een auto gevlogen.....van mooi weer gaan sommige mensen raar doen!
Niet alleen mensen hoor Jet, die paarden kunnen er ook wat van
AnitaJoeri schreef:Niet alleen mensen hoor Jet, die paarden kunnen er ook wat van
Ko had gewoon ff wat teveel energie, mijn eigen fout
Ko heeft 2 dagen niet superveel gedaan, is Ko niet meer gewend, die staat natuurlijk heel heftig in training
AnitaJoeri schreef:denk dat Kokolien na vandaag wel bietje overspannen is met al zijn fratsen en Joepi heeft hij daar mee opgestookt.De stoutert.
Jetta schreef:Ja, er was precies waar je richting het Abtswoude gaat, een bromscooter over een auto gevlogen.....van mooi weer gaan sommige mensen raar doen!
mja akomt goed
(hoop ik) pumbaa_nr_1 schreef:goede morgen![]()
tam ik probeer er ook te zijn![]()
weet niet of ik het ga redden
man ik heb het echt altijd druk op de zaterdasg met mijn papa
want vriendje blijft eten en die is om 5 uur klaar met werken dus iets van half 6 eten ofzoo ...![]()
mja ik kijk wel wish me luck voor me sollicitatie gesprek ben best zenuwachtigmja akomt goed
(hoop ik)
verder lekker niksen enzo

Hij ligt op Biz wat beter dan op Ko dus Ko houdt het "oude" zadel!!