Leeuwarder Manege stopt met (losse) lessen

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Sence

Re: Leeuwarder Manege stopt met (losse) lessen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-07 10:36

Okee Lachen En aan de teugel oid word daar ook al naar gekeken? Word het een punt minder als ie niet zo loopt, of juist een punt meer als het wel zo is? Sorry voor de vele vragen Bloos

Lied

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-07 10:36

Inderdaad, zoals een gewone wedstrijd. Natuurlijk netjes je figuren rijden, dus ook op de bordjes rijden. Daarnaast inderdaad het geheel, rij je ontspannen, zit je goed, loopt je paard ontspannen, ziet het geheel er goed uit. Lachen Komt wel goed, gewoon lekker rijden Haha!

Caeruleus

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-07 10:38

En dan nog, het is maar onderlinge, je kan geen verliespunten rijden dus who cares Haha! (Winnen zullen we toch niet doen, laten we eerlijk zijn Knipoog)

RianneH

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-07 10:39

Hey mensen!

Ik heb anders nog wel een wit pony-dekje te leen..(maarja, dat past niet op BigBen Tong uitsteken) en moet nog gewassen worden Haha!
Wat je ook kan doen is een witte legging o.i.d. kopen en die over je normale rijbroek heen doen.. Dan heb je iig iets wits aan en staat ook nog niet eens zo raar Knipoog

@Lydia, super wat leuk op Ameland werken!! Heel veel plezier en lekker rijden hea! Wow, gaaf hoor Knipoog

@Sence en Lupi, heel veel succes, misschien dat ik vanuit het werk nog wel langs kom.... Weten jullie ook hoe laat het afgelopen is?

@Iedereen, ik heb de 7de wel vrij!! Dus ik kan lekker naar van de Lageweg! Heb er echt heel veel zin in zeg!!

pff.. volgens mij heb ik nog nooit zoveel uitroeptekens in een reactie gebruikt Lachen
Zondag mooi weer! Das echt super, pff... heb er zin in!!

Nou ik stop, ga zo lekker naar de paardjes.. Even lesgeven aan de bijrijdster Knipoog

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-07 10:39

Ik ben wel benieuwd wie er eigenlijk gaat winnen. Wie denken jullie? Nagelbijten / Gniffelen Ik weet ook niet of er mensen van de pensionkant mee gaan doen?

O, vind je me zo slecht rijden dat je vind dat ik niet kan winnen? Bloos Tong uitsteken

Caeruleus

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-07 10:42

Nee, maar alle lui van Nikita doen mee, en die loopt toch net iets netter nagevelijk dan Big Ben en Aranka Knipoog En er doen ook pensionklanten mee, alleen weet ik niet of die B doen of hoger (stiekem hoop ik hoger Tong uitsteken)

Yay, gezellig Rianne Haha!

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-07 10:43

Ik vind die lui van Nikitha niet super rijden ofzo, en Nikitha loopt in de krul, maar niet met de achterbenen eronder,... Voor zover ik tot nu toe bij hun heb gezien.

Caeruleus

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-07 10:49

In de les bij ons loopt ze best aardig moet ik zeggen, niet perfect maar dat verwacht ik ook niet. Moet wel bekennen dat ze dan al een uur heeft gelopen, dat zal zeker ook uitmaken.
Ach, we zien wel. Zou wel gaaf zijn, wij 1e & 2e Knipoog maar ik ga er niet van uit (ik zie in die spiegel wel dat Aranka nog erg haar best doet op een Giraffe te lijken Haha!)

Harinaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-07 10:52

Paarden moet wel nageeflijk lopen, maar ontspannen! gewoon goed je best doen! Je rijdt een proefje om te leren!!

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-07 10:52

Hahaha Tong uitsteken Ik ga er ook niet vanuit dat ik in de top 3 kom, zeg maar. Al zou het ongelovelijk gaaf zijn, gelijk bij de eerste wedstrijd Tong uitsteken

Lied

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-07 10:58

Ach ja, het is gewoon een leer ervaring! Doe gewoon telkens mee en het zal steeds beter gaan. Gewoon met plezier rijden! Zon wedstrijd is leuk toch Haha! Leuk zon dagje met zn allen paardjes mooi maken en zenuwachtig zijn Lachen En gewoon niet letten op anderen.. wat maakt het uit.. en de mensen met eigen paarden hebben gewoon tien keer zo lang kunnen oefenen als jullie, dus let daar gewoon niet op. En wie weet worden jullie wel 1e en 2e, je weet maar nooit Lachen

@Rianne: Lekker gewerkt gister?? Super dat je nu wel de 7e vrij kan krijgen!!! Veel plezier bij de paarden zometeen! ik ben jaloeers... ik moet gewoon naar college Boos!

Oeeeeeh, heb zon zin in zondag! Maar heb ik geloof ik al heel vaak gezegd Tong uitsteken

Harinaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-07 11:01

Iedereen moet goed zijn best doen!!!
ik zal mijn paarden longeren en badderen, moet vanmiddag, morgen en zondag op wedstrijd dus druk programma

Lied

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-07 11:06

Zoooo, idd een druk programma Lachen veel succes op wedstrijd!

Lied

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-07 12:14

Jeeej, ik ben klaar met mn opdr! Ik ga zo naar college en daarna lekker op de trein naar Leeuwarden Lachen Vanavond ga ik naar de bios, naar 300!! Haha! Oeeeeeeh Tong uitsteken

Maar goed, tot morgen Judith! En Rianne tot zondag! En de rest tot weet ik veel!!! Haha!

sheilarianne

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-07 12:15

Hej Nadine,
Ga je zaterdag meedoen met BigBen? jammer dat ik zaterdag moet werken anders was ik zeker komen kijken, andere vrineidn van me doet ook mee! ze zit bij de paarden in de L.

Doe maar even een verslagje van die dag! ben ik dan tenminste nog ff op de hooogte van hoe het was! Knipoog Haha!

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-07 12:18

Jep. Rianne heb jij niet een witte of beige rijbroek voor me te leen? Tong uitsteken Of een net jasje of blousje (witte) of een zwarte trui haha Tong uitsteken

JuuLePuuL

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-07 13:17

Hee mensen!!

Ik heb vanochtend engelse presentatie gehad en mijn groep heeft gewonnen en nu moeten we in Brussel presenteren.. ai ai ai in het engels... maaarrrr we kunnen wel een etentje winen t.w.v. 200 euro!!

Maar goed!

@ lydia: ik ga zondag iig na 4 uur ja! moet voeren, opstrooien en rijden dus wil rond uur of 5 er heen gaan! En ik ga dinsdag pas naar brussel hoor Knipoog Wat leuk zeg op Ameland! En lesgeven ook al! Wat leuk zeg!! Worden we idd collega's maar op een ander eiland! beetje hopen dat er leuke mensen zijn enzo! Kom ik ook eens bij jou rijden! Maar als je mee wil zondag hoor ik et wel kityee rijdt zondag alleen niet! Week erop kan ook op zondag dan is kityee er wel!

Nou ik ga snel aan de slag... druk druk druk!

Iedereen al zenuwachtig voor de wedstrijd Tong uitsteken Komt vast wel goed, en het gaat om de ervaring he mensen!

Als iemand nog wat lenen moet, ik heb wel complete wedstrijdoutfit!

Caeruleus

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-07 14:49

Zat wat te kijken naar vakantie dingen, kwam ik deze tegen:
http://www.poelenburgh.nl/ <- en dan instructie kamp 18+
Klinkt best leuk, en is niet eens zo heel ver weg alleen is precies in die week mijn diploma uitreiking Boos! Weet iemand hier ms nog zoiets wat NA 7 juli is? Tong uitsteken (en dan graag ook 18+, heb niet zo heel veel zin de hele week tussen kinders te zitten)

JuuLePuuL

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-07 16:09

Ziet er een beetje kinderlijk uit of niet? of zie ik dan de 18+ niet? Ik geef zelf ook instructieweken nml en ook gevorderd maar daar doen ook niet veel oudrene dan 15 aan mee! Is moeilijk om zoiets te vinden voor ouder dan 18 jaar ja!

De HH instructieweken van de KNHS zijn ook erg leerzaam! In ermelo zijn die, moet je even op de site www.knhs.nl kijken! Kun je je paard meenemen!

Caeruleus

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-07 16:51

Daar moet je zelf toch een paard regelen? Denk niet dat de andere het leuk vinden als ik Aranka voor een week meeneem in de vakantie Knipoog (en ik zie net dat de meeste al vol zijn Verdrietig

De andere kampen zijn idd redelijk kinderlijk, maar die van 18+ zal dat niet zijn neem ik aan? Ik wil graag echt een week/aantal dagen flink veel les zowel theorie als practijk om veel nieuwe dingen te leren enzo Lachen

JuuLePuuL

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-07 18:05

Hmm ja die HH instructieweken gaan idd erg snel! Maar dar leer je wel superveel! maar dat zullen de andere leasers wel niet zo leuk vinden, als jij haar meeneemt Knipoog

Meeste kampen zijn wel wat kinderlijk ja Knipoog 18 +zal wel wat meevallen denk ik?

RianneH

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-07 18:13

Je kan ook een weekje mee naar de Hoeve! Kunnen we samen gaan lessen, boscrossen en Libje verder beleren Knipoog

En ik denk dat een weekje meenemen wel mee valt, vooral als zij net op vakantie gaan Lachen Maar dat moet je maar met je mederijders uitruzieën Haha!

Lied

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-07 18:43

Zooo, goed hoor Juul van je presentatie!! Haha! En dan volgende week lekker naar brussel Haha! Oja Juul.. ik moet helaas het naar black gaan even uitstellen... ik moet zondag nog een opdr maken als ik thuis kom, helemaal vergeten.... Miss die week daarna dan en anders een keertje na vlieland ergens Tong uitsteken Ik zit nu in de laatste weken van het blok, dus suuuuuperdruk :S Maar je verzorgt black vast nog wel een hele tijd Tong uitsteken

Ik vind het zo spannend van Ameland! Ik ben heel benieuwd! De eerste dag wordt heel eng denk ik, maar daarna denk ik alleen maar leuk Haha! Heb alleen nog maar leuke verhalen gehoord Haha! Als er idd maar leuke mensen zijn, dan is het wel best Haha!

Is er al iets bekend over de tijden van de wedstrijd???? Ikke wil kijkeeeeee!!! Haha!

Een Instructieweek is wel heel leuk ja! Maar er zijn zooo weinig dingen voor volwassenen... Je kan ook op trektocht ergens gaaan, dat is ook altijd heel leuk. Maar het is ook zooo duuuur... ik wil denk ik liever nog een keer ergens voor mn ruiterbewijs gaan. En je kan idd ook metRianne mee naar de Hoeve Haha! Ook leuk Haha! En ik denk dat jullie toch in de vakantie iets moeten regelen met alle leasers van Aranka denk je niet ? Iedereen zal wel es een weekje op vakantie zijn dnek ik...

JuuLePuuL

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-07 18:53

aaahhh geeft niet lydia!! Ik blijf nog wel een hele poos Black rijden-leasen voorlopig!! School gaat voor, ik heb ook een zwaar semester dus begrijp je volkomen!

Jaaa eerste dag is even spannend, had ik toen ook voor het eerst op vlieland, maar toen was ik nog maar 17 ook.. alweer 6 jaar terug Bloos Komt vast goed! Wel even smsen hoe het daar is he! Waar slaap je, en weet je al wat je verdient enzo en hoe en wat

Lied

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-07 19:31

Jaaa, druk hebben is nieeeeet leuk Boos! Ik moet nog leren voor twee tentamens en nog een eindopdr maken... jakkes...
Maar ik kom zeker nog een keertje kijken!!!! Ik heb de week na vlie ook nog vrij, dus miss kan het dan Haha! Heb ik ook geen school Tong uitsteken

Vlie is ook super!! Als ik jou ook zie daar, is gewoon gezellig! En jij komt er nu ook alweer 6 jaar Haha! Dan ken je ook iedereen enzo Lachen Het zal in het begin wel even wennen zijn Lachen maar wordt vast leuk Tong uitsteken Ik slaap ook gewoon bij de eigenaars thuis, ze hebben een kamer voor me Lachen Dus wel relaxed. En hoorde van Rianne dat haar bijrijder daar zomers ook werkt Tong uitsteken Vet toevallig. En die vind het daar ook heel leuk Haha! Maar wel raar hoor.. ik ken Ameland eigenlijk ook niet zo goed Tong uitsteken Ik kom eigenlijk altijd op Vlieland en dat ken ik op mn duimpje OK dan! Maar dit zal ook vast wel goed komen. Wie weet wordt ameland net zo belangrijk voor mij als Vlieland (Al weet ik niet of dat wel kan Tong uitsteken )