En aan de teugel oid word daar ook al naar gekeken? Word het een punt minder als ie niet zo loopt, of juist een punt meer als het wel zo is? Sorry voor de vele vragen
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
En aan de teugel oid word daar ook al naar gekeken? Word het een punt minder als ie niet zo loopt, of juist een punt meer als het wel zo is? Sorry voor de vele vragen
Komt wel goed, gewoon lekker rijden
(Winnen zullen we toch niet doen, laten we eerlijk zijn
)
) en moet nog gewassen worden 

Ik weet ook niet of er mensen van de pensionkant mee gaan doen?
En er doen ook pensionklanten mee, alleen weet ik niet of die B doen of hoger (stiekem hoop ik hoger
)
maar ik ga er niet van uit (ik zie in die spiegel wel dat Aranka nog erg haar best doet op een Giraffe te lijken
)
Ik ga er ook niet vanuit dat ik in de top 3 kom, zeg maar. Al zou het ongelovelijk gaaf zijn, gelijk bij de eerste wedstrijd
Leuk zon dagje met zn allen paardjes mooi maken en zenuwachtig zijn
En gewoon niet letten op anderen.. wat maakt het uit.. en de mensen met eigen paarden hebben gewoon tien keer zo lang kunnen oefenen als jullie, dus let daar gewoon niet op. En wie weet worden jullie wel 1e en 2e, je weet maar nooit 
veel succes op wedstrijd!
Vanavond ga ik naar de bios, naar 300!!
Oeeeeeeh 
Of een net jasje of blousje (witte) of een zwarte trui haha
Wat leuk zeg op Ameland! En lesgeven ook al! Wat leuk zeg!! Worden we idd collega's maar op een ander eiland! beetje hopen dat er leuke mensen zijn enzo! Kom ik ook eens bij jou rijden! Maar als je mee wil zondag hoor ik et wel kityee rijdt zondag alleen niet! Week erop kan ook op zondag dan is kityee er wel!
Komt vast wel goed, en het gaat om de ervaring he mensen!
Weet iemand hier ms nog zoiets wat NA 7 juli is?
(en dan graag ook 18+, heb niet zo heel veel zin de hele week tussen kinders te zitten)
(en ik zie net dat de meeste al vol zijn
18 +zal wel wat meevallen denk ik? 
Maar dat moet je maar met je mederijders uitruzieën
En dan volgende week lekker naar brussel
Oja Juul.. ik moet helaas het naar black gaan even uitstellen... ik moet zondag nog een opdr maken als ik thuis kom, helemaal vergeten.... Miss die week daarna dan en anders een keertje na vlieland ergens
Ik zit nu in de laatste weken van het blok, dus suuuuuperdruk :S Maar je verzorgt black vast nog wel een hele tijd 
Heb alleen nog maar leuke verhalen gehoord
Als er idd maar leuke mensen zijn, dan is het wel best 

Ook leuk
En ik denk dat jullie toch in de vakantie iets moeten regelen met alle leasers van Aranka denk je niet ? Iedereen zal wel es een weekje op vakantie zijn dnek ik...
Komt vast goed! Wel even smsen hoe het daar is he! Waar slaap je, en weet je al wat je verdient enzo en hoe en wat
Ik moet nog leren voor twee tentamens en nog een eindopdr maken... jakkes...
Heb ik ook geen school 
Dan ken je ook iedereen enzo
Het zal in het begin wel even wennen zijn
maar wordt vast leuk
Ik slaap ook gewoon bij de eigenaars thuis, ze hebben een kamer voor me
Dus wel relaxed. En hoorde van Rianne dat haar bijrijder daar zomers ook werkt
Vet toevallig. En die vind het daar ook heel leuk
Maar wel raar hoor.. ik ken Ameland eigenlijk ook niet zo goed
Ik kom eigenlijk altijd op Vlieland en dat ken ik op mn duimpje
)