Manege de Vughtse Hoeve

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Joyceee86

Re: Manege de Vughtse Hoeve

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-07 23:02

morgen en donderdag zozo..

Dan is er gewoon op de manege wedstrijd

Amarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-07 00:04

Lekker gereden vandaag. Hij liep super maar ik moet zeggen met mijn pols valt het niet mee. Wat ik daar nu weer meegedaan heb Verward . Toch maar iets regelen waardoor mijn pols meer rust krijgt.
Maar goed de tank liep lekker, tot er een hele kleine knappe blonde dame de bak in kwam Lovers .
Ben vrij snel gestopt, hij liep als een trein maar deed er alles aan om de kleine in beeld te houden. Niet leuk want hij heeft als hij zo scherp is niet echt een automatische stop als hij iets onverwachts iets tegenkomt en ik kan mijn hulpen nog niet altijd even secuur aangeven. Dus ik baalde wel had zo nog wel even door willen rijden.

Ik heb het nieuwe dekje gezien de kleur blauw (het is toch blauw) is mooi, de kleur van de letters zijn erg roze maar de tekst die erop staat slaat alles Rolleyes .
Ik heb nog het advies gegeven om als tekst je eigen naam neer te zetten maar die waren zo geloof ik niet verkrijgbaar.

Het is geen bonte kermis, alles mooi in blauw met roze . Alleen de tekst op het dekje die doet het hem echt Knipoog

stephanie_19

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-07 00:10

haha het is een leuk dekje dekje. Gelukkig heb je wel een merrie, anders had er ken moeten staan Lachen

Phoebesp

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-07 00:12

Weet iemand hoe laat woe-avond de lessen beginnen? Ik dacht om 20uur. Dan kan ik mooi om 19uur rijden. In de grote bak!! Vingers aflikken

Wie was die mooie kleine blonde? Is dat die van Peewie?

Ben benieuwd naar het dekje... Gaat alles ook goed met jullie reus, stephanie?

stephanie_19

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-07 01:23

Ja het goed met hem en het rijden gaat ook steeds beter. Ben trots op mijn reusje Lachen

Dustinlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-07 07:47

Dankjullie wel voor het dekje Tong uitsteken Ach ik heb tenminste wel iets orgineels Haha!

mleentje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-07 10:34

Phoebesp schreef:
Weet iemand hoe laat woe-avond de lessen beginnen? Ik dacht om 20uur. Dan kan ik mooi om 19uur rijden. In de grote bak!! Vingers aflikken

Wie was die mooie kleine blonde? Is dat die van Peewie?

Ben benieuwd naar het dekje... Gaat alles ook goed met jullie reus, stephanie?

de lessen op woe avond beginnen om 8 uur maar er is van half 7 tot half 8 ponyclub in beide bakken

grietje9

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-07 11:09

Hoi Sannie, wat zie ik nou mag je ook in de huiskamer schrijven!
Wat gezellie.
Zullen we donderdagavond weer samen rijden Joyce, ik heb wel priveles maar dan kunnen we daarvoor nog lekker samen rijden.
En daarna nog wat drinken.
Leen, wat ben je toch een DOOS he, maar ik hoop dat het snel over is.
Ik heb het dekje ook gezien, ik sluit me volledig aan bij Amarie.
Hoe oud was jij ook al weer Dustinlover?

Joyceee86

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-07 19:19

Nou Joyce gaat aan de fitness en heeft donderdag avond om 8 uur.. een privé les van de instucteur Tong uitsteken alles even uitleggen (terwijl ik dat al weet Tong uitsteken) Dus morgen gaat Olly aan de Longe (of los) of als ik smiddags vrij ben ga ik rijden (wat er nu naar uitziet van wel, vrouw waar ik vanochtend en morgen middag zou gaan werken heeft een gaslek, dus dat kan nog wel 2 weken duren)

mleentje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-07 19:31

grietje9 schreef:
Hoi Sannie, wat zie ik nou mag je ook in de huiskamer schrijven!
Wat gezellie.
Zullen we donderdagavond weer samen rijden Joyce, ik heb wel priveles maar dan kunnen we daarvoor nog lekker samen rijden.
En daarna nog wat drinken.
Leen, wat ben je toch een DOOS he, maar ik hoop dat het snel over is.
Ik heb het dekje ook gezien, ik sluit me volledig aan bij Amarie.
Hoe oud was jij ook al weer Dustinlover?

ja ben Blond kan der ook niks aan doen had het liever ook niet gehad kan nu niet rijden Huilen hoop dat volgende week wel weer te kunnen... zodat de pas de deux goed geoefend kan worden... je kan ook met mij wat drinken hoor....

Joyceee86

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-07 23:34

En ik kom denk ik ook nog wel als ik klaar ben (of moet uitgeteld op de bank liggen maar dat gaat meevallen denk ik)

Ja leetje schiet nu maar op anders las ik t nog af Tong uitsteken

Amarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-07 23:48

Een paardvrij dagje voor mij vandaag.
Had een etentje van de zaak. Heb begrepen dat de tank een paar keer zijn achterbenen wat omhoog gedaan heeft. Foei toch. Dat komt denk ik omdat ik hem gisteren niet netjes afgewerkt heb, sorry Sanne hoop dat je toch lekker gereden hebt.

Phoebesp

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-07 00:03

Nou dat was me t ritje wel haha. Zoals Amarie al zei, hij tilde een paar keer zijn achterbenen op. Hij had niet zo'n zin om vooruit te gaan en tsja dan geef ik been en daar was ie t niet mee eens. Extreme duivel Maarja dan maar wat minder rond en vooral voorwaarts. Dus uiteindelijk een flink uur tempo gemaakt. En dus toch lekker gereden hoor Amarie.

Enne vlientje ik ben inderdaad ook van de party hier in de huiskamer, goed he. Kzal ook s op jullie forum kijken. Zag al wel een paar mooie foto's langskomen.

Ik ben benieuw joyce naar jouw knappe instructeur ik wil natuurlijk alle 'ins en outs' horen, hahah.

Morgen weer een herkansing en bij mij werkt t toch wel beter als ik dan wat instructies van juf J. krijg. Pling Dus jullie horen t wel weer.

Amarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-07 00:24

Joyce een knappe instructeur, wat heb ik gemist......

Dustinlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-07 08:53

@ Grietje9: Ik ben 17 Knipoog

Heb gister lekker mijn paardje even losgegooit wat die wel weer eens lekker vond(dagje vrij). En met Denver gereden wat ook wel lekker ging.. Nu heb ik ook nog echt een barbie paard Knipoog

djoontje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-07 16:41

Zo ik heb ook weer een avontuur beleefd. Had al 2 dagen hele ernstige buikpijn. Vanmorgen toch maar hier in Wageningen naar een vreemde huisarts gegaan en die dacht dat ik een acute blindedarmontsteking had. Dus vriendin gebeld en met de auto naar het ziekenhuis. Heb 6 verschillende mensen gehad die gevoeld en gewroet hebben er is bloed afgenomen en ze hebben een scan gemaakt. En iedereen zei dat ik waarschijnlijk wel geopereerd moest worden vanmiddag. Maar geen spoor van mijn blindedarm dus ook geen ontsteking. Ben na 4,5 uur weer naar huis gestuurd met het advies om morgen nog maar eens terug te komen, misschien is het dan minder en zo niet dan zijn mijn bloedwaardes hopelijk duidelijker verstoord.

Dat was wel weer een apart en hectisch dagje..
Hopelijk is het morgen over en kan ik morgenavond lekker in Vught naar Liek d'r les komen kijken. Dus hopelijk tot morgenavond!

Joyceee86

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-07 17:20

Zo Djoon dat is even schrikken, hopelijk valt t allemaal mee

Amarie schreef:
Joyce een knappe instructeur, wat heb ik gemist......

Mijn fitnessinstructeur...Maar helaas een te oude man (voor mij dan Tong uitsteken)

Gister ging mijn privé les super, dus vandaag ben ik lekker in t bos geweest.. Toch wel even zijn deken opgedaan en hij had er zin in.. Lekker door de woonwijk terug gestapt.. T was weer lekker

Phoebesp

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-07 20:31

Goh Djoontje, balen zeg. Hoop dat je je snel weer beter voelt. Enne als je het niet vertrouwd gewoon terug naar het ziekenhuis. Ik ken het verhaal van een ontstoken blinde darm en dan is het het beste als ie er snel uitgaat.

Jammer dat je instructeur te oud is voor je, Joyce hahaha

Vanavond ga ik weer lekker op Salvador rijden. Kijken of ie er weer zin in heeft. Heb al tips van Amarie gehad voor als ie weer zijn achterbenen optild. Dus ben benieuwd.
Tot vanavond.

Joyceee86

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-07 22:38

Nou kom net van de fitness af Tong uitsteken Mijn benen en buik zal ik niet voelen maar Dat stuk van mijn borts naar mijn oksel zal ik gaan voelen denk ik

Amarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-07 23:59

Pas maar op dadelijk noemen we je nog Joyce Schwartzeneger (nou je weet wie ik bedoel).

Djoontje hoop dat het hierbij blijft, wel goed oppassen hoor want het is niet niks.

Joyceee86

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-07 00:46

jaa idd.. dan ga ik bodybuilding doen Tong uitsteken(zou ik nog niet eens willen) oke nu ga ik dromen haha slaap lekker en tot morgen

djoontje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-07 11:26

Moest vanmorgen om 8:00 ( Gaaaap ) bloed laten prikken en dat moet een uur staan voor de bezinking dus was om 9:00 op de poli. Ik voelde me vanmorgen al weer veel beter. Maar nu ben ik ook officieel weer beter verklaard door een hele leuke co-assistent Knipoog die zei dat ik altijd terug mocht komen als de pijn weer erger werd. Heb hem maar gezegd dat ik dan maar naar de poli zou komen ipv de spoedeisende hulp, en zou vragen naar de knappe co-assistent. Haha toen stond ie even met zijn mond vol tanden Haha! maar ik mocht altijd bij hem langskomen *LOL* .

Phoebesp

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-07 11:41

Gelukkig maar, djoontje, kun je vanavond toch nog naar de manege komen.

Dustinlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-07 11:53

Gelukkig is het goed djoontje Lachen ach ja leuke dokters zijn altijd leuk he Tong uitsteken
Zit nu op school en verveel me dood.. beetje weten hoe word werkt..

Joyceee86

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-07 17:50

dat is een hele opluchting Yoni, (Om die assistent te zien hopen dat t terug komt, en anders niet natuurlijk he Tong uitsteken)