Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Toch maar iets regelen waardoor mijn pols meer rust krijgt.
.
.
Ach ik heb tenminste wel iets orgineels
Phoebesp schreef:Weet iemand hoe laat woe-avond de lessen beginnen? Ik dacht om 20uur. Dan kan ik mooi om 19uur rijden. In de grote bak!!![]()
Wie was die mooie kleine blonde? Is dat die van Peewie?
Ben benieuwd naar het dekje... Gaat alles ook goed met jullie reus, stephanie?
alles even uitleggen (terwijl ik dat al weet
) Dus morgen gaat Olly aan de Longe (of los) of als ik smiddags vrij ben ga ik rijden (wat er nu naar uitziet van wel, vrouw waar ik vanochtend en morgen middag zou gaan werken heeft een gaslek, dus dat kan nog wel 2 weken duren) grietje9 schreef:Hoi Sannie, wat zie ik nou mag je ook in de huiskamer schrijven!
Wat gezellie.
Zullen we donderdagavond weer samen rijden Joyce, ik heb wel priveles maar dan kunnen we daarvoor nog lekker samen rijden.
En daarna nog wat drinken.
Leen, wat ben je toch een DOOS he, maar ik hoop dat het snel over is.
Ik heb het dekje ook gezien, ik sluit me volledig aan bij Amarie.
Hoe oud was jij ook al weer Dustinlover?
kan der ook niks aan doen had het liever ook niet gehad kan nu niet rijden
hoop dat volgende week wel weer te kunnen... zodat de pas de deux goed geoefend kan worden... je kan ook met mij wat drinken hoor....
Maarja dan maar wat minder rond en vooral voorwaarts. Dus uiteindelijk een flink uur tempo gemaakt. En dus toch lekker gereden hoor Amarie.
Dus jullie horen t wel weer. 
Amarie schreef:Joyce een knappe instructeur, wat heb ik gemist......
)
Mijn benen en buik zal ik niet voelen maar Dat stuk van mijn borts naar mijn oksel zal ik gaan voelen denk ik
(zou ik nog niet eens willen) oke nu ga ik dromen haha slaap lekker en tot morgen
) bloed laten prikken en dat moet een uur staan voor de bezinking dus was om 9:00 op de poli. Ik voelde me vanmorgen al weer veel beter. Maar nu ben ik ook officieel weer beter verklaard door een hele leuke co-assistent
die zei dat ik altijd terug mocht komen als de pijn weer erger werd. Heb hem maar gezegd dat ik dan maar naar de poli zou komen ipv de spoedeisende hulp, en zou vragen naar de knappe co-assistent. Haha toen stond ie even met zijn mond vol tanden
maar ik mocht altijd bij hem langskomen
.
ach ja leuke dokters zijn altijd leuk he 
)