Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
maja waneer niet ?
Ik zat er pas tien minuten op en ze was dr al een paar keer vandoor gegaan en was ookal omhoog gekomen maar toen zei sab tegen me van ga dan draven dan kan ze dr energy kwijt dus ik draaf aan en sabrine blijft even kijken hoe het ging maar ik geef been om aan te draven en ze springt er vandoor en begint te rennen dus ik denk maak even een volte dan heb ik wat meer controle maar daar was ze het niet mee eens dus rent ze zo door het schot van de buiten bak heen, nu zijn alleen drie die planken gebroken maar zzei viel door dr knienen omdat ze dr evenwicht verloor en toen viel ze ook nog eens om dus ik lag dr weer onder :S maar k heb nergens last van alleen de schrik, heb daarna eerst gelongeerd tot ze dr energy kwijt was ben dr daarna gewoon weer opgeklomen!
Hahaha wat een leuk afsluiting tussen mij en volanda!!:P ze gaat nu de lessen in!!
ben benieuwd op wie ik moet maandag

Het zou niet best zijn voor d'r baan aan Karin dat zelf had gedaan

Wel hele zere voeten aan het eind van de dag
je bent namelijk van half 10 's ochtends tot 9 uur 's avonds in Parijs. Maar dat was het zeker waard! Ik zou zo nog een keer willen! 

SuusKiiss schreef:@ Karin: Heb je echt met dat koekje gegooid?

alleen heel soms zie ik er wel een..

.