Manege Bruin!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Essie73, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Llover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-06 10:57

En wie kan er binnenkort weer naar het strand? oh, heerlijk, ZUCHT hhaha

XJuul

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-06 17:45

haha Stelletje zeikerds... ik weet ondertussen niet eens meer hoe het voelt om op een paard te zitten

_Kimberley

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-06 18:45

Hmmz Beautje gaat ook weg.. Naar Tesselaar.. Mag dr nu niet meer op rijden, aangezien ik ervoor moet betalen en de bak daar vaak verrot is in de winter, mag het dus niet meer. Wel balen hoor..

Ilzas

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-06 20:34

O joh ! Ook al ? Waarom dat ? Misschien dat het al eerder vermeld is in het topic, maar Thea en Sandra en Hannelore zijn er toch ook heen ? Hoe vinden ze het daar ?

_Kimberley

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-06 20:40

Vanwege de kosten zeiden ze Ze heeft ook al een andere bijrijder..
Ik weet niet precies waarom Sandra dr ook heen ging, mss ook wel goedkoper

Ilzas

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-06 20:40

O ja ? Joh, wat zal het nou schelen voor zo'n pony ? Naja weet ik het ook...

Niekie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-06 21:25

Ik blijf in ieder geval lekker bij bruin!
Doortje, jij ook hè

4EverHobbes

Re: Manege Bruin!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-06 21:41

Ja ik ook, ben best happy en de ponnie ook, en das het belangrijkste niet waar.
Mocht ik geldproblemen krijgen kan ik altijd nog kijken of het elders goedkoper kan.

4EverHobbes

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-06 21:43

Ilzas schreef:
O joh ! Ook al ? Waarom dat ? Misschien dat het al eerder vermeld is in het topic, maar Thea en Sandra en Hannelore zijn er toch ook heen ? Hoe vinden ze het daar ?

Ja die zijn eind december vertrokken. Ik weet niet hoe ze het daar vinden, zal het eens vragen als thea donderdag komt springen.

Nog steeds blij met huis en stal?

_Kimberley

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-06 22:05

Ilzas schreef:

70 euro p/maand

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-06 22:08

Ilzas is alweer pleitos van hier, maar zover ik weet weet bevalt het haar nog steeds
En voor zover ik het aan PiPaPalomia kan zien is die ook nog happy en die heeft ook een verkering, Sam.

( als mijn digi mijn autoriteit eindelijk accepteert zal ik van de week eens wat plaatjes schieten.)

Denise1984

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-06 22:28

hasten schreef:
Ilzas schreef:

70 euro p/maand

scheeld het 70 euro per maand? is toch heel wat.
En aangezien de bak bij bruin ook bijna nooit te rijden is.
Maar ja de sfeer bij tesselaar bevalt mij niet dus als ik een paard had gehad was ik ook wel bij bruin gebleven.

gomir

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-06 23:30

Ilzas schreef:

Bij mij scheelde het toen voor mijn D-pony toch wel een euro of 100 in de maand(3x3 box). Voor een paard(iets grotere box) scheelt het minder, en die eet ook meer natuurlijk
Nadeel is dan wel dat je alles zelf moet doen.

gomir

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-06 23:41

Ik ben weer spuitelf zie ik

Cheeka ging trouwens super op de indoor-cross.
Dressuur superbraaf. Moest inrijden op een groot grasveld en dan binnen dressuur. Tussen de witte hekjes, met de officieele letterblokken en een groot juryhok(zo'n witte die ze ook op de kampioenschappen gebruiken) bij C. Maar ze was wel heel braaf, denk zelfs braver dan Ot.
Wel wat kleine foutjes erin, maar toch 157 punten.

Springen ging foutloos. Losspringen was in de bak waar 's middags ook een deel van de cross was. Daar kon ik dus mooi vast een beetje kriskras tussen alle gekkigheid doorrijden. Maar eigenlijk vond die uk het allemaal wel grappig en keek ze niet zoveel

Cross ging ook super! Ze vond het op 1 nog wel wat gek, op 2 werd ze al wat brutaal, 3 waren koeien en die vond ze toch wel ietsje eng. Daarna eigenlijk superfijn gereden, dikke boom met versiering, huisje, picknicktafel, in-uitjes, triple en de bank gingen echt superfijn! Toen over de bult. Dat vond ze maar gek, want waar laat je je benen dan als paard Wel heel braaf erover, maar het ging wat onbeholpen
Weer een bankje(rijk bezaaid met planten), alternatief van de waterbak maar genomen Dikke boom terug en toen de houtstapel en op twee galopsprongen de wal(90 cm hoog denk ik) op en op in-uit erweer vanaf over een boomstammetje...Tenminste dat had gemoeten
Die kleine snapte toch echt niet wat ze daar nou mee moest. Vol in de remmen, oren opzij en stom staan kijken naar dat ding. Moest er wel om lachen "Baas, ik wil best verder die kant op, maar er staat iets in de weg wat te breed is om overheen te springen "

Uiteindelijk ook uitgesloten bij de wal, want dat ging natuurlijk vandaag nog niet lukken Maar ik was al supertrots op haar geweest als ze tot hindernis 6 ofzo gelopen had, tot de helft had ik haar geweldig gevonden en tot 19 van de 24 was natuurlijk helemaal top Er zijn wel paarden met heel wat meer ervaring een stuk eerder gestrand

Ik ben iig supertrots op mijn meisje! Nog nooit een nacht van huis geweest, maar heel rustig op een vreemde stal staan en ook gewoon eten en geslapen. En dan ook nog zo'n eind de cross uitlopen, zonder ooit eerder een boomstam gezien te hebben

En nu ga ik slapen, want ik was gister half vijf op, vandaag kwart over vijf en morgen moet ik ook weer vroeg(en cursus tot half elf)

_Kimberley

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-06 16:45

Kan ze net zo goed naar Noorderlicht gaan, volgens mij gewoon hetzelfde en daar ist maar 100 euro p/maand.. Volgens mij is het btw gewoon een paard hoor.. en bij Bruin kan je binnen rijden toch, en bij tesselaar niet.. Maarr ja begrijp het wel..

Llover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-06 16:48

Het is niet erg om meer te betalen, als het het geld maar waard is vind ik! MAW als ze goed voor je paard zorgen dan is het het geld altijd waard!

Niekie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-06 19:02

Bij noorderlicht is het geen 100 euro hoor....

4EverHobbes

Re: Manege Bruin!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-06 20:28

Beau een paard?
Lijkt me sterk...

4EverHobbes

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-06 20:29

Llover schreef:
Het is niet erg om meer te betalen, als het het geld maar waard is vind ik! MAW als ze goed voor je paard zorgen dan is het het geld altijd waard!

Tja... maar als je dat geld gewoonweg niet hebt moet je toch een andere oplossing zoeken...

_Kimberley

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-06 22:21

Dat zei Jolanda een keer dacht ik.. die stal waar spot in stond ofzo.. Dacht ik dan weet niet meer cker.
Heb net nog lekker op beautje gereden was hardstikke lief voor de verandering, al een tijdje btw.. zal 'm toch wel missen haha

Denise1984

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-06 22:36

belasting toegevoegde waarde??. ofzo iets

Ach misschien voelt hij het wel aan dat dit 1 van de laatste keren is dat je er op rijd.

Llover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-06 10:17

By the Way Denise hihi!!!
Ja Deedejee dat begrijp ik, dat vidn ik ook wel, maarja ook als je wienig geld hebt dan zorg je wel dat je het verdiend zeg maar toch, kijk maar naar jou hoe hard je voor je nik werkt

Lielle

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-06 12:40

Niekie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-06 13:46

Lielle schreef:
we hebben graag input!

Ik heb gekeken, maar het ziet er goed uit tot dusver..
Dus om dat nou te gaan melden lijkt me overbodig

Lielle

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-06 13:47

bedankt voor het kijken igg. De reden dat ik dit hier plaats is dat er maar weinig mensen op FZ kijken normaal gesproken.