manege Paardoes

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Anne_87

Re: manege Paardoes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-09-06 21:42

Jahoor Cis ik loop naast je Haha! *zoals mariekje al zei Tong uitsteken

Ja, we kijken wel hoe lang je t volhoudt, als t niet meer gaat moeten we gwoon stoppen. Van te voren ook even tegen Joyce zeggen, dat we niet meteen t hele buiten rondje gaan rijden ofzo (dan ben je daar zo ver weg, én dan moet je natuurlijk ook terug...)
Maargoed wel gezellie weer een keertje op Pdoes Haha!
*ga jij zaterdag naar de Efteling dan Mariekje?

Mariekje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-06 20:31

nee ik ga zaterdag chris zijn nieuwe, of eigenlijk onze nieuwe auto ophalen!
echt superlieve foto's thirz van de puppy's...mocht je er geen meenemen in je weekendtas, "denkt aan het pinguinverhaal" hihihi....

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-06 21:59

Over een uurtje begint het dan... dé reis!! Haha!
Natuurlijk zijn we er helemaal klaar voor, bepakt en bezakt. En tja, een laatste berichtje op bokt hoort er dan ook bij! Houden jullie ons op de hoogte van alle spannende belevenissen? (we hebben daar een internet-cafe, dus we houden jullie in de gaten Clown )

Veel plezier met jullie activiteiten en Cis: alvast gefeliciteerd en een fijne verjaardag!
Als we terugzijn, komen we nog een keer op bezoek, ideeen voor kadootjes zijn welkom Knipoog

Tot laters Doei!
Groetjes Thirz & Bianz

Kims

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-06 15:50

Ik heb weer internet Go jij! Go jij! Nouja... de buren dan. Die hebben een onbeveiligd draadloos netwerk Tong uitsteken

En jullie raden het nooit.... Ik heb een kat gekocht!!! Nick wilde het niet maar ik heb van de week gewoon kattenspulletjes gekocht, en toen kon ie niet meer weigeren natuurlijk (anders was t zonde van het geld Knipoog ). Daarnet naar dierenasiel vlissingen gegaan en meteen verliefd geworden op een hele lieve kater. Zelfs nick vond dat beest helemaal geweldig! Hij heet Nero en is 1 jaar oud. Hij moet alleen maandag geopereerd worden aan een verstopte traanbuis. Hij mag daarom pas dinsdag mee maar dat komt voor mij wel goed uit! Kan ik nog even spulletjes shoppen. Ik vind alleen zijn naam niet echt passen bij een kat dus jullie nog ideeën?

een paar foto's:

Afbeelding
Jammer dat ie de verkeerde kant op keek

Afbeelding
Stiekem vind ie katten wel leuk Knipoog

Afbeelding

@ Thirz en Bianz: prettige vakantie!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-09-06 21:16

Ah wat een lieve kat! Ziet er uit als een leukje hoor Ja ook leuk zo die twee vlekjes bij zn oren!

Haha lijkt op de efteling hè Mariekje Tong uitsteken Maar das ook leuk, een nieuwe auto halen! *is de beslissing al helemaal genomen, of mag jij ook nog ff je mening geven?

Thirz en Bianz; Hoop egt zo dat jullie een enorm, geweldige, heerlijke toppie vakantie hebben verder! Maar dat zal tog wel goed komen?
Haha enne hou ons maar in de gaten hoor *T&B is watching you! Cool * we zullen ons braafjes gedragen Knipoog

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-06 21:37

Nouja, maar 2 !!! nieuwe berichten, dat kan echt niet he Tong uitsteken

Hier dus een berichtje uit het lekker warme Tenerife. Na een Kwalitatief Uitermate Terleurstellende heenries (ons vliegtuig was kapot en dat resulteerde in een vertraging van 24 uur Bloos! Boos! ) zijn we dan toch aangekomen. En ondertussen is de jetlag verdwenen.
We vermaken ons prima hier, zee, strand, zwembad, dolfijnen en een waterpretpark vol glijbanen, hihi! De rest volgt nog Knipoog
Kim: hele gave kat! Kom snel kijken!ç

Groetjes!!! Ons.

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-06 08:15

Ik meld me ook weer eventjes...
Met mij en Sharon gaat alles goed, al is Sharon wel echt super koppig de laatste tijd! Aanstaande zondag heb ik mijn eerste wedstrijd, ik ben benieuwd, hopen dat het een beetje goed gaat. Zoals ze nu loopt wordt het niets Knipoog!
WOW Thirz, 24 uur vertraging? Dat is best zuur! Mag je nu wel een dag langer blijven?
@ Kim: schattige kat zeg! Heb je m al thuis?

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-09-06 11:07

Thirz schreef:
Nouja, maar 2 !!! nieuwe berichten, dat kan echt niet he Tong uitsteken

Haha, tja niet iedereen heeft nu vakantie. Sommige mensen hebben t gwoon veels te druk met andere dingen en dan schiet t posten op bokt er wel eens bij in Clown (tja en tegen jezelf praten gaat op den duur ook vervelen Tong uitsteken haha )
Maar juliie hebben t dus wel heerlijk naar je zin daar?! Toppie! OK dan! Hebben jullie ook wel verdiend na die pokke heenreis! Vond t zo sneu voor jullie! Ach gut Ik vond t al vreemd dat ik die donderdag al zo snel weer een sms terug had. Ik verwachtte nl dat jullie op dat moment in t vliegtuig zouden zitten..
*kijkt naar buiten; grijs, grauwe lucht Scheve mond Welnee, niet jaloers hoor Schijnheilig (maarre willen jullie misschien tog even proberen wat Tenerife-se zon hier heen te sturen? Bloos Gwoon, tog een beetje vakantie gevoel, maar dan thuis!)

Citaat:
We vermaken ons prima hier, zee, strand, zwembad, dolfijnen en een waterpretpark vol glijbanen, hihi! De rest volgt nog Knipoog

Oeh, de rest? haha klinkt spannend! Knipoog (of valt dat mee.. )
Dolfijnen!? Waterpretpark vol glijbanen?! én dan ook nog dat heerlijke warme weer! *zucht* Neehoor, nog steeds niet jaloers. Hier thuis huiswerk maken is ook best leuk Vork
Hee maar geniet lekkr verder, Have Fun! Hopen dat de terug reis allemaal wat makkelijker verloopt!
Barbie1986 schreef:
Mag je nu wel een dag langer blijven?

Ja, mag dat??

Mariekje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-06 20:41

jeeeeeeeeetje wat is het rustig hier zeg.......ben ik zelf ook schuldig aan hoor, maar ja, heb vakantie en gewoon niet zoveel nieuws te melden...
Heb al ontzettend veel zin in ons feestje, ben benieuwd wie er nou allemaal wel komen en wie ineens niet, heb geen afmeldingen gehad, maar je weet het maar nooit he....hihihi....
ik ga zaterdagavond lekker bowlen en eten van Chris zn werk, hoop dat ik iets beter ben met bowlen als toen met Thirz in centerparcs, kon wel zo'n kindergootje langs de baan gebruiken hahaha....
en Kim, je hebt het dus toch voor elkaar gekregen bij je vriend, goed hoor, heb je inmiddels al een andere naam voor m bedacht....ik vind GIJS eigenlijk wel heeeeeel leuk, laat je weten wat het is geworden?
doei doei

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-06 20:45

Ik kom ook op jullie verjaardag hoor!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-09-06 20:58

Tja vakantie, dan heb je wel andere dingen aan je hoofd dan posten op bokt hè Haha! *tis je vergeven dat je niet iedere dag hele boekwerken post, vooruit Knipoog

*Ik ben van de party hoor 7okt! Go jij! Go jij! * maar dat wist je al
Heb ook al egt zin in jullie feestje! hihi, ben ook zeer benieuwd naar iedereens outfit! Vork (heeft iedereen al een leuke outfit?)
Bowlen is ook egt leuk! Uhm, mét kindergoot dan Clown Toink links tegen de slurf, Boink rechts tegen de slurf en schuin zo alle kegels om! (of nouja.. als je geluk hebt dan Haha!)
Al ging t de laatste keer dat ik ging bowlen (zo'n jaar of 4 gelee dus) ook best redelijk zonder die slurf...
Mn vader is ook zo goed in bowlen Scheve mond Egt hoor, bij hem is t meer dan normaal dat al die kegels om gaan.. En dan heb je dus geluk als t een keer perongeluk pas na 2 keer gooien lukt!
Hopen dat de mensjes van Chris zn werk niet egt prof bowlers zijn, maakt t een stuk leuker! (zeg kan Chris een beetje bowlen?)

Mariekje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-06 22:08

ja Chris kan geloof ik wel aardig bowlen, nou ja, we zullen het wel zien........
hey Bar, komt Frans ook mee naar he feestje of niet?

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-06 11:12

ja Frans komt ook mee, was iig wel de bedoeling...

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-09-06 17:19

Wordt gezellie! druk dan! Go jij! Go jij! Heb er zin in!

*maar we zullen ons allemaal heel rustig gedragen hoor mariekje! Doen we altijd, dus moet lukken Schijnheilig Ik zal iig een poging wagen Knipoog

Plezier met t bowlen hè mariekje, maak ze allemaal in daar!
Wie weet heb je nu ineens een super Bowl dag; En the Winner is Mariekje! Knipoog Tja.. zou zomaar kunnen!
Heel veel plezier iig! Haha!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-10-06 10:22

Haha, voor de geinteresseerden;

Middelburg: Na langdurig en zeer intensief onderzoek door Marieke en Annemijn is gebleken dat dé trend voor komend najaar Lang en Streepjes is (met eventueel als leuke accessoire de bril)
Dus trendvolgers; ren snel naar de winkel en koop een streepjes truitje én zorg dat je rond de 2 meter lang bent!
Clown

Haha! oke, dan ga ik nu maar weer serieus aan de slag. School bijv

Mariekje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-06 14:57

Heeeeeeeeeel goed Annemijn!!!!!!!!

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-06 17:02

Ik heb vandaag wedstrijd gereden! Ik was 4e met 181 en 3e met 185 punten, 2 winstpunten binnen dus! OLE!

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-06 17:36

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-10-06 18:54

Gefeliciteerd Bar! Leuke foto's ook! (sjieke Shaar zo met al die knotjes!)
*Snap nu ook waarom al die trailers op Scheldestad stonden. Allemaal wedstrijd mensjes voor Zwaanhoek waarschijnlijk Lachen

Haha goed hè Mariekje Tong uitsteken Ik dacht, laat ik deze zeer belangrijke resultaten van ons onderzoek ook even op bokt zetten Clown
Lekkr uitgeslapen vanmorgen?

Heb vandaag lekkr een strandritje gemaakt bij Scheldestad (we mochten 2 uur wegblijven, omdat we vorige week geen les hadden)
Ik mocht op Angsthaasje (ofwel Nalex Vork ) Meneertje is bang van hondjes... Heel fijn, zeker op zondag middag op t strand. Maar we hebben t overleeft (tja houdt t spannend hè, zo'n galopje met opzij spring momenten Haha! ) Haha, én we hadden natuurlijk ook weer de bekende mest-noodstop, heel handig! Maar wel weer leuk voor een keertje..

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-06 19:02

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-06 13:30

Nou, we zijn weer terug in ons koude kikkerlandje Lachen De terugreis ging een stuk sneller dan de heenreis, wat echt veel fijner was (afgezien van de turbulentie dan..) We gingen geen dag langer, want dan kwam mn andere planning in de war. En met de vele verhalen van Arke (vertragingen schijnen daar heel normaal te zijn), wilden we t niet riskeren!
Nu ben ik alweer druk bezig met alle voorbereidingen van het feest van zaterdag, het wordt vast heel leuk, ik heb er iig al zin in. Hebben jullie al leuke kostuums?! Tong uitsteken
Goed gedaan Bar! Shaar ziet er echt leuk uit met die knotten! Wanneer is je volgende wedstrijd?

We hebben natuurlijk ook vele foto's gemaakt, en die zullen jullie vast nog wel een keer voorbij zien komen Knipoog Doeidoei!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-10-06 14:28

Ow vertragingen heel normaal, lekkr dan Scheve mond
Maargoed op de terug weg hadden jullie dus geluk en geen vertraging! OK dan!
Brr, zal wel een flinke omslag zijn.. ineens in dit barre herfst weer. (vind t zelf al een heel verschil met afgelopen zaterdag ofzo...)
maar jullie hebben wel een lekkr bruin kleurtje (Bianz iig wel Tong uitsteken Hoezo bruin!)

tuurlijk heb ik al een kostuum, hihi ligt hier al weken klaar op de stoel joh Clown

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-06 16:33

Daar ben ik ook weer! Zeg dat wel Thirz, koude kikkerlandje. Toen we landden voelde het al koud, maar vooral 's avonds is het gewoon echt ineens een groot verschil! En tsja, die turbulentie was niet mijn favoriet haha! Gisteren ff snel vanuit de auto naar Annemijn gezwaaid, dus die heb ik alweer gesignaleerd he Anne!
Shaar zag er zeker goed uit en je resultaten waren ook netjes, dus op naar je volgende wedstrijd Bar! Waar en wanneer mogen we met spandoeken komen staan?
Tot zaterdag allemaal; leuk om weer eens met z'n allen bij te kletsen, want dat is al ff geleden! Ik ga morgen gezellig bij Jet logeren; kijken hoe het met haar gaat!

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-06 16:34

Mijn eerstvolgende wedstrijd is 14 oktober bij de kroo, daarna 22 oktober bij de zwaanhoek!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-10-06 19:36

Bianz schreef:
Gisteren ff snel vanuit de auto naar Annemijn gezwaaid, dus die heb ik alweer gesignaleerd he Anne!

Haha, jaja.. Haha!
Duurde ff voordat ik t doorhad (met mn duffe kop), maar ik was nog op tijd om ff te zwaaien Tong uitsteken
*Zag jullie autootje voorbij zoefen in mn ooghoek, toen dacht ik al dat ik die ergens van kende, maar had nog niet egt de link met Bianz gelegd Clown Die link had ik pas toen ik je zag zwaaien Haha!

Gezellie, logeren bij Jet (uhm.. de Jet tog? Voordat ik straks de verkeerde bedoel Tong uitsteken) Doe haar maar de groeten! (ook van hier thuis enzo)

Ja, gezellie ff bijkletsen idd. Is egt al lang gelee *hele ontwenningsverschijnselen hiero! Vork
Plezier bij Jet!