Ik moet nog op vakantie... Ons eigen semikamp dus! En daarna anderhalve week Frankrijk! En ik snap het nu wel hoor, van dat bellen naar het rono, maar had dus ook even discussie met Steph (wat ik altijd erg vervelend vind, hou dr helemaal niet van om een discussie met haar te hebben) en toen viel dit ook een btj verkeerd. We moeten aankomende week gewoon even met ze 5en tegelijk online zijn. Of maandagmiddag even, dan zijn wij met ze 3en in real life bij elkaar. Als Britt en Patries dan even online komen kunnen we het even bespreken oke!
Ik moest afsluiten op me werk vndaag. Is tog wel beetje creepy want dan moet je echt overal aan denken! Is alles uit, alle kaarjes en lampen uit, zitten alle deuren dicht, hebben we alles gedaan, welke sleutel hoort waarbij...... maar het is gelukt! Morgen op tijd uit bed om de paarden eindelijk weer van het land te halen!
Zoo de manege paarden en pony's staan weer op stal! Eerst gingen we de pony's doen, stond ik daar met me goede nieuwe jophurs in de blub! Had ik even niet bij nagedacht (A) Ik liep met twee pony's waarvan 1 er echt zo schattig en leuk is!! Daarna weer terug gegaan en de paarden gehaald. Ik mocht dit keer op Popje. Ze konden een paar paarden niet gevangen krijgen en Popje deed toen een beetje irritant en ook toen ik er net op zat. Ze was het zat om te wachten denk ik. Maar eenmaal onderweg was er niks aan het handje! Morgenavond bij Steph op de manege rijden en dan dinsdag een inhaalles, zin om weer te rijden!!
@ Lin; ik heb ook echt zin in morgen ben zo benieuwd hoe jullie die paarden vinden! Én wat Marlous van Ruby vind hopelijk is Ruby net zo braaf als van de week; kunnen we onze kunsten laten zien! @ Britt; ik heb je een pb gestuurd met mn adres!
Ferro had vandaag een spook achter zich aan ofzo, zat de heletijd met longeren heel schigtig (ofzo) achter zich te kijken en schrok dan weer en keer echt angstig achter zich. Stond helemaal strak van de spanning niet normaal!