Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Twinklebel schreef:Nog iemand zo gek geweest te gaan rijden? Wat een rotweer zeg, hopelijk is het morgen wat beter.....

Twinklebel schreef:Nog iemand zo gek geweest te gaan rijden? Wat een rotweer zeg, hopelijk is het morgen wat beter.....
Is ze al 3 maanden niet meer geweest....Dus was snel uitgereden...nog maar even in het bakkie gespeeld daarna.
spettertjuh schreef:Ik geloof dat de paarden vandaag een andere definitie hadden van braaf zijn dan wij.
maar goed, hij kan soms zo zijn.
. Appeltaart van Aimee was in elk geval heerlijk!spettertjuh schreef:Ik geloof dat de paarden vandaag een andere definitie hadden van braaf zijn dan wij. Blando in ieder geval wel.
.
Twinklebel schreef:Jij lest toch maar een half uurtje kaar? Kan jou les niet een kwartiertje naar voren of die van Esther een kwartiertje naar achter verplaatst worden? Dan kunnen jullie gewoon allemaal lessen....
ElizeVdS schreef:Twinklebel schreef:Ik hoop dat het morgenavond wat beter is, Yessica moet dan eigenlijk toch echt wel weer aan het werk.....
Haha ja doe maar, anders heb ik vrijdag een enorm spook, vrees ik
, ik heb d'r wel flink los laten lopen in de longeer hoor, dus haar energie kon ze wel kwijt
. Als ik het nu zo hoor stormen vrees ik dat het vanavond ook longe wordt, maar er kan nog een boel veranderen tussen nu en vanavond..