Vrolijk gebok in het Langelaners kippenhok! Deel 4

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Jetta

Re: Vrolijk gebok in het Langelaners kippenhok! Deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-12 23:55

Lekker Stormy vanavond! Maar hij was wel braaf! Even een piep en een runnetje, maar dan aan het werk....en dan komt Lucky storen en dan piept Storm weer...raar peerdje!

Uprica

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-12 08:22

Twinklebel schreef:
Nog iemand zo gek geweest te gaan rijden :+ ? Wat een rotweer zeg, hopelijk is het morgen wat beter.....

Ik en Linda van Amor zijn zo stoer geweest, precies zoals vorige week 35 min kunnen rijden voordat het weer losbarsten en zelfs weer ging onweren :(
Daarna gingen mandy en Mirjam nog rijden en hebben Lin en ik nog met de paarden over het erf gestapt.
rijden ging alleen niet zo lekker met dit weer dus heb niet al teveel gevraagd....

Wendy, ik geloof dat ik toen al Valko had toen jij er ook stond ( kan ook nog met mijn friese merrie zijn geweest hoor )

Esther28

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-12 16:16

Twinklebel schreef:
Nog iemand zo gek geweest te gaan rijden :+ ? Wat een rotweer zeg, hopelijk is het morgen wat beter.....

Ja ik heb gepoogd, maar Vera was spontaan hengstig :+ Is ze al 3 maanden niet meer geweest....Dus was snel uitgereden...nog maar even in het bakkie gespeeld daarna.
Hopelijk zaterdag over want dan heb ik weer les

ElizeVdS

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-12 17:32

Toch is studeren op een druilerige avond lang zo gek niet, zeker als je professor goederenrecht tijdens college zegt: 'gaat u dan in een hoekje staan huilie huilie doen?'

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-12 19:10

haha Elize, hij is wel leuk van de professor.

Ik geloof dat de paarden vandaag een andere definitie hadden van braaf zijn dan wij. Blando in ieder geval wel. Met het nieuwe meisje is het niets geworden, helaas. Ze is ook eigenlijk alleen pony's gewent.

Hoe laat heb jij les zaterdag Esther? Heb namelijk ook net een les afgesproken maar zag vanmiddag nog niets op de kalender staan en dacht dus dat alles nog vrij was. Morgen even mijn les opschrijven.

Wendeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-12 19:46

Oh jammer dat ze het niet geworden is Spettertjuh (weet je echte naam even niet meer :o ) Ga je wel op zoek naar een andere bijrijdster?

Nou, de paarden waren idd een beetje spokerig vandaag. En dan wordt het morgen weer prutweer, dus daar zullen ze niet rustiger van worden.

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-12 19:54

Spettertjuh = Karin deze naam komt van mijn allereerste eigen pony Spetter. Ben nog steeds op zoek maar heb wel iemand voor de donderdag. Even kijken of het ook goed gaat als ze hem alleen gaat doen. Vrijdagochtend komt er nog iemand om te kijken, verder wordt ik supergoed geholpen op stal met name door Louise, zij is echt een schat +:)+

ElizeVdS

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-12 20:33

Dat is jammer Karin, hopelijk wordt het vrijdag wat! Ben benieuwd, maar ik ben er dan waarschijnlijk ook, kijk ik stiekem even mee ;)

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-12 20:54

spettertjuh schreef:
Ik geloof dat de paarden vandaag een andere definitie hadden van braaf zijn dan wij.

Nou dat kan je wel stellen zeg! De paarden waren lekker aan het springen en hupsen. Jammer van het meisje Karin. Het was een lieve meid maar gelukkig is ze wel eerlijk en hield ze je niet aan een lijntje. Ik heb dat bij stalgenoten wel eens anders gezien.

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-12 21:41

Dat is ook fijn Linda want ze hebben er beide niets aan als het gewoon niet werkt en ze vond Blando echt wel leuk maar erop rijden is een heel ander verhaal. Toevallig had hij vandaag niet helemaal zijn goede dag zeg maar :o maar goed, hij kan soms zo zijn.

Twinklebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-12 21:43

Jammer dat het niks geworden is Kaar, valt niet mee een goede verzorgster te vinden, weet er alles van....voor Jolan ben ik ook een aardige tijd op zoek geweest.
Paarden waren inderdaad spokerig vandaag, geloof dat we van de week een hele hoop taart gaan eten :D . Appeltaart van Aimee was in elk geval heerlijk!

Ik hoop dat het morgenavond wat beter is, Yessica moet dan eigenlijk toch echt wel weer aan het werk.....

Esther28

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-12 22:06

Wat een prutweer zeg....heb er maar een schoonmaakavondje van gemaakt. Paard is weer schoongebadderd dr bed ingegaan. Niet dat het veel zin heeft, maar gaat om het idee.....
T schijnt morgen nog erger te worden, hagel, onweer, regen, storm....fijnnnnnnnnnnnnn

Lin: had je mn sms nog gehad?

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-12 22:21

Esther hoe laat heb jij les zaterdag?????? Ik heb namelijk een les afgesproken om 12:45 omdat er niets op de kalender stond voor zaterdag. Laat het me even weten anders moet ik de les even verplaatsen.......

Esther28

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-12 22:24

Ooja sorry, van 13-14u en 14-15u Daay :)
Had ze vanmiddag voor ik wegging op de kalender gezet(in de eerste instantie bij de verkeerde week, later even goed gezet)
Laatst bijgewerkt door Esther28 op 04-01-12 22:27, in het totaal 1 keer bewerkt

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-12 22:26

oh oké dan moet ik de les verplaatsen naar een week later denk ik.

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-12 22:57

Nee dan had ik het toch goed gelezen dat er voor zaterdag de 7de geen les op stond, die week later heb ik idd wel van jullie gezien. Was er dus vanuit gegaan dat er die dag geen les was!

Twinklebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-12 23:02

Jij lest toch maar een half uurtje kaar? Kan jou les niet een kwartiertje naar voren of die van Esther een kwartiertje naar achter verplaatst worden? Dan kunnen jullie gewoon allemaal lessen....

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-12 23:03

Esther28 schreef:
Lin: had je mn sms nog gehad?

Sorry, ja ik heb je smsje inderdaad gehad. Ik denk nog over je aanbod na... ;)

ElizeVdS

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-12 23:57

Twinklebel schreef:
Ik hoop dat het morgenavond wat beter is, Yessica moet dan eigenlijk toch echt wel weer aan het werk.....

Haha ja doe maar, anders heb ik vrijdag een enorm spook, vrees ik ;)

Uprica

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-12 08:20

spettertjuh schreef:
Ik geloof dat de paarden vandaag een andere definitie hadden van braaf zijn dan wij. Blando in ieder geval wel.
.

nou kan der idd over mee praten... ben dr gisteraaf aardig hard nog van af gekletterd.... heb nu raar gevoel in me nek alsof het lichtelijk wordt dichtgeknepen. heb ook geen oog dichtgedaan vannacht.
stoute poownie! }>

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-12 08:23

Twinklebel schreef:
Jij lest toch maar een half uurtje kaar? Kan jou les niet een kwartiertje naar voren of die van Esther een kwartiertje naar achter verplaatst worden? Dan kunnen jullie gewoon allemaal lessen....

Goedemorgen

het is al opgelost Fieke, Astrid was tot 12:30 bij Verboon om les te geven vandaar dat ze bij mij om 12:45 zou zijn. Ja ik les maar een half uurtje.

Twinklebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-12 08:44

ElizeVdS schreef:
Twinklebel schreef:

Haha ja doe maar, anders heb ik vrijdag een enorm spook, vrees ik ;)

:D , ik heb d'r wel flink los laten lopen in de longeer hoor, dus haar energie kon ze wel kwijt ;) . Als ik het nu zo hoor stormen vrees ik dat het vanavond ook longe wordt, maar er kan nog een boel veranderen tussen nu en vanavond..

Esther28

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-12 09:11

T lijkt nu nog wel slechter dan gisteren....gadverrrrrrrrr
Van Veer dr schone stampers is nu ook niet veel meer over hoorde ik :D

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-12 09:20

Ik ga me ook maar eens voorbereiden op een wandelingetje met de honden en dan moet ik eigenlijk nog even voer halen bij de molen op de brommer maar als het heel slecht blijft doe ik het zaterdag wel even. Heb voor nu wel genoeg wind en regen gehad maar ik denk dat dit voor iedereen geldt eigenlijk..... maar ik blijf erbij dat ik dit nog beter vind dan al die sneeuw en diepvrieskou

Esther28

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-12 09:47

Ja dat is zo, beter dit dan bult sneeuw, maar toch...al die regen en storm....ook bij voorkeur liever niet :D