Deel 7 staat er gespreid voor, MD meiden zetten door!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Princesspres

Re: Deel 7 staat er gespreid voor, MD meiden zetten door!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-11 22:06

leuk dat jullie er een hebben uitzoeken!!
Co-ownen.. Grappig idd ben benieuwd hoe dat straks werkt in de praktijk!

Snap wel dat er soms een hondje overlijd, maar mijn inziens niet 1 in ieder nest.. Maargoed.
Deze was dus ziek, arm dier. Een opengehemelte valt voor een mens niet mee om er iets van te maken, kan je nagaan bij een hond.uiteindelijk beter voor het diertje!

Waar blijven de fotoows?!?! :D nu ben ik wel benieuwd naar de knappe pupsel!

sybje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-11 00:32

amandaaa schreef:
lekker hoor grazen, wel vervellend van peeps dr hoef zeg. heerlijk weer ook vandaag :D, nu net lekker aant lunche dan weer verder werken.

Vandaag even trainen met tank in de bak, gister heerlijk buitengereden met soof en marjo heeft ook een stuk meegereden was heerlijk, tank was lekker wakker, hij zag eng gras (was geel inplaats van groen dus toen wou hij even op schoot bij sieb :D )

Ja! Vond Syb niet erg dat Tankie bij haar op schoot klom!
Syb kent ook geen schaamte meer... Ze heeft die rit 2 x geplast onder het zadel! Dat heeft ze 1 x eerder gedaan toen ze nog heeeeeel jong was... Vond het zo gek! Maar ben ook wel blij dat ze het dus blijkbaar toch gewoon doet!

sybje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-11 00:32

Kben ooook benieuwd naar de pup! hihi ik heb em net al gezien op facebook :=

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-11 04:23

Goedemorgen

Ben alweer wakker, ga zo maar werken. Marjo en Pres.... moet jullie nog even bellen om af te spreken. Wil graag bij jullie op stal weer eens buurten en dat geldt natuurlijk ook voor Kayleigh en Sophie. Het leukste zou zijn als jullie er allemaal waren ..........

Gelukkig bijna weekend. Ben door de arts gisteren niet gebeld en dat betekend dat, mocht er een vernauwing in de hals zitten, of één van de bulten van de schildklier deze een beetje dichtdrukt, geen accuut gevaar opleveren en dat is een geruststelling. Het rotgevoel in de hals dat blijft.

Arme Peepsie, hoop dat het allemaal maar meevalt voor jullie en voor haar.

Marjo_Wystan

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-11 06:26

Aaah! Dat is goed.om te horen Ka! Tja, ik ven doordeweeks savobds op stal en weekenden overdag..

Heb je binnenkort weer les? misschien dat ik dan een keer kan kijken! :)

amber2202

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-11 06:40

Das zeker goed om te horen.. het blijft rot dat je nog niks definitief weet.. maar iig dat het niet TE ernstig is is wel fijn ;)

Foto's van de pupsels komen eraan ;)
co-ownen gebeurd best vaak.. maar ook wij zijn benieuwd hoe dat in de praktijk gaat werken.. tis natuurlijk ook 'n end rijden vanuit belgie ;) Dus laten alles goed op papier zetten.. moet nog kijken of ik nog een mail terug had gekregen van ze :)

amber2202

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-11 06:43

Afbeelding

Afbeelding

Om deze rakker gaat het dan ;)
Ik wilde een filmpje plaatsen maar lukt me niet.. de rest van de foto's en filmpjes staan op m'n hyves ;)

amandaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-11 08:29

Leuk chantal , ik zag hem ook al op hyves, echt schattig. Wat een weer en als ik hetmoet geloven blijkft het de hele dag zo pfff, naja het is niet anders.
Kaar dat is in iedergeval eff fijn nieuws, als je bij de meiden van de zeeuw gaat buurten laat het eff weten kom ik ook gezellig eff lans sta toch vlakbij met tankie.

Princesspres

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-11 09:14

leuke pup chantal!!

Leuk om keertje af te spreken kaar!! :D

lido_4_ever

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-11 09:20

Goede morgen allemaal

Is weer lekker weer vandaag
Zit nu gezelli in de auto opweg naar ermelo
Ik hoop dat het daar wat beter weer is

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-11 09:54

Zit nu even stiekum op internet hahahaa............ maar als we wat afgesproken hebben dan laten we het jou ook weten Amanda en kom je ook gezellig die kant op toch?

Leuke pup Chantal, ook erg fijn als je ze ziet opgroeien tot echte hondjes

Regen en wind en onweer komt jou kant nog uit Lido dus............ bereidt je maar voor

Weten jullie al wat van Peepsie meiden?

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-11 09:59

Guten morgen
21 graden en stralend zonnetje.

Lief klein puppie hoor

Gisteren nog metb Jetje en de peerden bosritje gemaakt, begon gisteravond wel wat te regenen, maar was erg warm.
Nu lekker ontbeten, ff dingen opruimen en dan gaan jetje en kees weer op weg naar huis.Erg gezellie geweest.

horsii

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-11 10:05

Karin, peeps heeft voorvandaag , za en zo equioxx gekregen.
Een pijnstiller.
Dierenarts is niet langs geweest.
Afspraak met hoefsmid staat voor morgen ochtend dus die moet dan kijken of er weer een zweer zit, dit omdat er uit de weggesneden zweer pus en bloed kwam gister.
en dan krijgt ze ook ijzers met zooltje dus het is even afwachten wat de smid morgen zegt.

chantal, wat een leuke pup hebben jullie uitgezocht :D en leuk dat er ook shows enzo meegedaan gaan worden, ben benieuwd hoe het co 'en bevalt.

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-11 11:57

onze Trix (de kat) liep mank vanochtend.
zeg tegen jet die zal wel met een eekhoorn gevochten hebben.Ze liep ook heel erg te miauwen.

Nou Jetje vind net onder het huiskamer raam aan de tuinkant een flinke dode rat.
Tjonge, die kat weegt ook maar 4 kilo dat die dat kan.

Wilde je dat smssen maar heb je 06 nummer helemaal niet haha
Jetje mail mij ff je 06 nummer.

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-11 15:08

Je hebt pb, Anita!

sybje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-11 16:43

Goeiemiddag dames! Wat een rustige dag! Pff.. Beetje saai.

Kheb geen zin om naar stal te gaan maar ben gister ook niet geweest dus misschien moet ik toch ff gaan kijken... Zeker met dat natte weer.

Marlis

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-11 17:22

Ik ben vanmorgen al naar stal geweest in dat vieze weer. Zijknat kwam ik thuis en lekker in de omweer fietsen :p nu zoals gewoonlijk weer avonddienst tot kwart over elf :( en vlgende week 5 dagen werken en een dag school en alleen mar avonden hoe bedoel je ze kunnen hier geen roosters maken :(

Fijne avond en fijn weekend iedereen :)

amandaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-11 17:31

Ik was vanmiddag op stal en tank lekkr los gehad en in molen en toen op het land gegooid, om 7u lekkr terug we hebben bbq komen jullie ook marlis?

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-11 18:50

gezellig midweekje bij Anita en Rubrn gehad, heerlijk! Goed weer, leuke rit met de koets en samen met Anita natuurlijk op de paarden het bos ingegaan. Maar ook gefietst en gezellig gegeten bij de Aziaat. Het was in een woord retegezellig!

Op weg naar huis een wolkbreuk boven de IJssel, de snelweg stond even stil.
Net weer naar Storm geweest, en hij was een beetje beledigd dat ik weg was geweest en wilde niet met me mee. Uiteindelijk pak ik hem toch wel, natuurlijk. Ik heb hem weer binnen gehaald voor de nacht, want het land was zeiknat. Kan ie droog slapen vannacht.

Hoop dat jullie het droog houden met de BBQ, Amanda!

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-11 19:02

jetje je hebt PB terug

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-11 19:06

Jetta schreef:
gezellig midweekje bij Anita en Rubrn gehad, heerlijk! Goed weer, leuke rit met de koets en samen met Anita natuurlijk op de paarden het bos ingegaan. Maar ook gefietst en gezellig gegeten bij de Aziaat. Het was in een woord retegezellig!

Op weg naar huis een wolkbreuk boven de IJssel, de snelweg stond even stil.
Net weer naar Storm geweest, en hij was een beetje beledigd dat ik weg was geweest en wilde niet met me mee. Uiteindelijk pak ik hem toch wel, natuurlijk. Ik heb hem weer binnen gehaald voor de nacht, want het land was zeiknat. Kan ie droog slapen vannacht.

Hoop dat jullie het droog houden met de BBQ, Amanda!

helemaal mee eens hihi
het Aziaatje wat we van jullie kregen was ook echt heerlijk.Hoefde ik lekker niet te koken.
Ben nog ff langs de dierenarts geweest, als de jonge kittens 4 weken zijn moet ma geholpen worden, ze kunnen heel snel weer zwanger raken pffffffff, moet deze nog kwijt zien te raken.

Maar ma en de kittens doen het super goed.

MOCHT IEMAND NOG EEN ROOD KATJE WILLEN????

Whis_Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-11 20:07

Jet lekker bij Anita geweest

En Karin weer aan het werk en gelukkig niet gebelt, ben wel heel benieuwd wat ze er mee gaan doen en aan kunnen doen.

Anita vind je het goed als ik mijn bijrijdster Saskia vraagt of je een poesje wil, ze heeft ook al een rooie zitten?/

Shir naar Ermelo, en droog gehad daar??

Peeps pijnstillers en morgen nieuwe nike aan haar voetjes.

Soof geen zin in stal hihi

Amber wat een heerlijk puppy.

Lay hoe is het met haar??

Hier zo nog naar stal voor de tweede keer, Whisper haar Burka aan doen en staartzak.
Morgen gaan we naar de keuring van het stamboek Nsvt.
Whisper is bij het ICS stamboek al stermerrie, nu eens kijken of dat gaat lukken bij het andere stamboek ook.
Dan twee weken niks en gaan we van vrijdag tot zondag naar de tinkerdagen in Leusden, dan hopen dat de dames drie goede dressuur dagen hebben en M1 startgerechtig kunnen halen

amber2202

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-11 20:31

Amber is vanmorgen "losgelaten" :P
Hij staat nu tussen alle poowny's ! :)
ging super met de voerstations ! Eerst in het ruwvoer gestaan, toen de biks, toen de waterplas ! :P
Die vondtie nie zo cool :P hahaha..
uiteindelijk dronk hij 2 slokken en wist nie hoe gauw hij weg moest ! :P hihi
toen we 'm lieten gaan, liep hij gelijk terug naar z'n ruwvoerstation en ging weer verder eten (omdat hij voro 't eerst op de dag erin stond kon hij langer eten ;))

foto's volgen later ;)

amber2202

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-11 20:37

Afbeelding
ruwvoer eten

Afbeelding
ruwvoerstations

Afbeelding

Afbeelding
wachten voor 't biksstation

Afbeelding
Biksstation

Afbeelding
biksie eten :)

Afbeelding
Watertje drinken

Afbeelding
En daar stondtie alweer toen we terug kwamen :P

Afbeelding

Morgen maak ik wat foto's van het terrein als ik 't niet vergeet ;)
Laatst bijgewerkt door amber2202 op 26-08-11 20:38, in het totaal 1 keer bewerkt

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-11 20:37

Whis_Serada schreef:
Jet lekker bij Anita geweest

En Karin weer aan het werk en gelukkig niet gebelt, ben wel heel benieuwd wat ze er mee gaan doen en aan kunnen doen.

Anita vind je het goed als ik mijn bijrijdster Saskia vraagt of je een poesje wil, ze heeft ook al een rooie zitten?/

Shir naar Ermelo, en droog gehad daar??

Peeps pijnstillers en morgen nieuwe nike aan haar voetjes.

Soof geen zin in stal hihi

Amber wat een heerlijk puppy.

Lay hoe is het met haar??

Hier zo nog naar stal voor de tweede keer, Whisper haar Burka aan doen en staartzak.
Morgen gaan we naar de keuring van het stamboek Nsvt.
Whisper is bij het ICS stamboek al stermerrie, nu eens kijken of dat gaat lukken bij het andere stamboek ook.
Dan twee weken niks en gaan we van vrijdag tot zondag naar de tinkerdagen in Leusden, dan hopen dat de dames drie goede dressuur dagen hebben en M1 startgerechtig kunnen halen

iedereen die goed voor een kindje van rooie Sien wil gaan zorgen, kan er 1 krijgen hoor.
1 wil ik zo ie zo houden,maar als ik ze niet kwijtraak zit ik straks met nog 5 katten, dat is eigenlijk niet de bedoeling.
Als ze maar een beetje op Sien en haar broer (die bij Amanda zit) lijken zijn het super leuke en vooral lieve katten, en allemaal prachtig rood.

Heel veel succes bij de keuring, spannend