Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

mntj schreef:niet vengen wordt het juist glad. lekker door het losse en mulle sneeuw.
casper is gistereb en vandaag gewoon door de sneeuw naar de bak gegaan en er zijn er een stel gewoon in de molen geweest. rustig lopen. dan gaat het gerust. ook naar de longeer singel. jeetje vroeger reden we door weer in wind buiten.
zolang het niet plat aangereden is, is het niet glad. en klein stukje sneeuw lopen ze wel weer uit de ijzers hoor.
alleen als je paard heel wild is moet je het niet doen. over het algemeen lopen ze vanzelf wel voorzichtiger.

meelen schreef:Ik zie eruit alsof ik een bokswedstrijd verloren heb.
Ik ben vandaag tijdens m'n werk over een stoepje gestruikeld en tegen de drempel en deurpost (denk ik) aangeknald. Juist op een adres waar de mensen het zo netjes sneeuwvrij hadden gemaakt. Ik geloof niet dat ik k.o. ben geweest. Ik ben opgehaald door de ambulance, en de snee van een cm of 5 aan de linkerkant van mijn hoofd (gelukkig onder m'n haar) is geplakt.Mijn rechteroog zit helemaal dicht nu en ziet bont en blauw en het is een vreselijk grote dikke bult. Verder heb ik spierpijn in m'n rechterarm en een paarse geschaafde linkerknie.
Dus dat worden geen kerstkaartjes meer bezorgen komende week, ik zie amper wat met één oog hahaha, doe over dit berichtje al een half uur.

meelen schreef:Idd, en ik heb juist dat verantwoordelijkheidsgevoel voor m'n post, en nou moet een ander het volgende week doen. Ik heb het gevoel dat ik ze nu in de steek laat....vind het vreselijk.
Voorlopig gaat het nog niet beter, m'n oog word met het uur erger.

xan schreef:meelen schreef:Idd, en ik heb juist dat verantwoordelijkheidsgevoel voor m'n post, en nou moet een ander het volgende week doen. Ik heb het gevoel dat ik ze nu in de steek laat....vind het vreselijk.
Voorlopig gaat het nog niet beter, m'n oog word met het uur erger.
Is je oog niet beschadigd ??
En koelen natuurlijk, maar dat weet je waarschijnlijk wel.
)

meelen schreef:Ik zie eruit alsof ik een bokswedstrijd verloren heb.
Ik ben vandaag tijdens m'n werk over een stoepje gestruikeld en tegen de drempel en deurpost (denk ik) aangeknald. Juist op een adres waar de mensen het zo netjes sneeuwvrij hadden gemaakt. Ik geloof niet dat ik k.o. ben geweest. Ik ben opgehaald door de ambulance, en de snee van een cm of 5 aan de linkerkant van mijn hoofd (gelukkig onder m'n haar) is geplakt.Mijn rechteroog zit helemaal dicht nu en ziet bont en blauw en het is een vreselijk grote dikke bult. Verder heb ik spierpijn in m'n rechterarm en een paarse geschaafde linkerknie.
Dus dat worden geen kerstkaartjes meer bezorgen komende week, ik zie amper wat met één oog hahaha, doe over dit berichtje al een half uur.
. Ik wens je heel veel beterschap
xan schreef:mntj schreef:niet vengen wordt het juist glad. lekker door het losse en mulle sneeuw.
casper is gistereb en vandaag gewoon door de sneeuw naar de bak gegaan en er zijn er een stel gewoon in de molen geweest. rustig lopen. dan gaat het gerust. ook naar de longeer singel. jeetje vroeger reden we door weer in wind buiten.
zolang het niet plat aangereden is, is het niet glad. en klein stukje sneeuw lopen ze wel weer uit de ijzers hoor.
alleen als je paard heel wild is moet je het niet doen. over het algemeen lopen ze vanzelf wel voorzichtiger.
Vengen ??? hihi moest even goed doorlezen wat je bedoelde.
Maar je hebt gelijk, ik kon er met No ook gewoon doorheen lopen.
Lange teugel geven, niets aan de hand, op het schoongeschepte stuk werd het geloof ik al glad.
Maar ook met de auto kun je beter lekker door de mulle sneeuw rijden, heb je ook meer grip.