oowh das minder! leuk kaar! gewoon omgedraaid toch? ik ben eindelijk weer beter! dus weer vroeg mijn bedje uit vanochtend.. en met dit weer langzaam naar mijn werk gereden
ziet er leuk uit kaar. welk vak heb je vandaag dan steef, t ging net zo goed met je cijfers. lekker aman dat je weer beter bent. was het een beetje te doen op de weg? brr het is echt koud buiten. -7 volgens buienradar. ik ga straks lekker met de tram/bus naar m'n werk. scooter is veel te koud, en met die sneeuw niet te rijden
JustJoyce
Geplaatst door de TopicStarter: 02-12-10 09:30
aatjuh12 schreef:
oowh das minder! leuk kaar! gewoon omgedraaid toch?
Zo brrr... de verwarming doet het niet hier... Eneco monteur is bezig, hoop dat die het snel kan oplossen!! Ik word bestookt met telefoontjes hier!! (leuk facilitaire afdeling)
oowhjah haha ik zag alleen dat bovenste hokje :p maar nu zie ik inderdaad het verschil!
jaaa ben hier ook erg blij grr.. kom ik weer werken.. gaan ze nog wat tafels verhuizen.. hartstikke leuk hoor.. maar de buitendeur staat al vanaf vanochtend open! duuuus.. heb ik een fleecekleedje gekregen van boven.. misschien niet zo netjes en representatief.. maar wel warm :p dus ik houd hem lekker om
Nou hier nog steeds niet, de storing is door Eneco om 09.30 verholpen maar het is nog steeds brrrrrr hier, gaat uren duren volgens mij voordat het pand weer een beetje warm is.
Vorige week had Gup het ook al koud... ben benieuwd inderdaad vanavond!