Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Evelijn schreef:neevrijdag ik ga vrijdag 3 uur hurenmaar het was iets over je ziekenhuisbezoek, de vraag van Linn was waarom je daarheen moest.
en nu heb je het over het rijden? Je bedoelt dat je best wel een beetje een groter rondje kan rijden voordat je bij het springbosje aankomt? Hoe lang ga je vanavond huren?
Marlous1991 schreef:wow hier komt mijn rete lange verhaal. ik had een ontsteking aan me kleine bloedvaten en een virus infectie had. daardoor had ik allemaal vlekjes op me lichaam. uit eeenvan die vlekjes hebben ze een biopt genomen en bleek dat daar stolling in zat. dat is niet goed want als zo stolsel naar je hersenen schiet krijg je een herseninfart en kun je dood gaan daarom namen ze me op en zit ik nu aan de bloedverdunners:PIk dacht dat celyna buiten zou zijn haha maar dan hebik me vergist hihi. Wat een uitvinding, internet op mobiel. Echt uber chill!! maar waarom heb je in het ziekenhuis gelegeb dan marieke??
Evelijn schreef:Dat is mooi, wel handig als je die route ook kent. Het is al zo druk in het bos als er drie groepen gaan rijdenSpreek altijd graag af wie waar heen gaat en wie wat eerst doet... en vooral welke kant op je een pad doet waarop je galoppeert. Want dat is toch lastig op de rem als je een andere groep tegenkomt.