Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Annie_ schreef:vage foto van jastrade en der hoofdstel
ze liep voor me weg
http://img137.imageshack.us/img137/4235/img1698y.jpg
Is ie rond genaaid?! Kirsten_D schreef:Melanie_B schreef:Nou gewoon.. met smsen en weet ik veel... dat soort dingen allemaal
gewoon.. even vertellen hoe je dat aanpakte...
Ennuh, mocht je dat willen, mag je mij ook wel een beetje helpen/tips
gevengehehe
Uhhm nou we hebben elkaar toe ontmoet bij Ranzijn, maar voor mij was hij De knappe jongen van Ranzijn.
Die stapt toch niet op mij af. Toen op een gegeven moment was hij op wintersport geweest en kwam terug met een
zonnebril op zijn gezicht. Daardoor raakte wij aan de praat over wintersport enzo.
Dagen daarna heb ik hem telkens gepest met: He doe je zonnebril ff af!
(Mooiste was dat ik toen niet wist hoe die heette..Heb ik gevonden via a4y)
Toen waren wij op een zaterdag in de kantine en hij ging vet kinderachtig mij tegenhouden..
De hele dag op het werk elkaar opzoeken enzo.
Toen was die zondag op msn, toen zei ik van: He je moet wel wat terug doen dat je mij gepest hebt vandaag.
Quido: Wat moet ik dan doen?
Ik: Ik dacht aan iets van chocola
Quido: Ik dacht aan iets anders..
Ik: Oohw wat doen? (heel onschuldig, hij mocht werken..)
Quido: Nou een keertje bios.
Ik: ook goed.
Toen hadden wij elkaars nummer uitgewisseld en zijn toen pas gaan smsen en bellen.
Maar heb het eigenlijk expres toen al van hem af laten hangen.
Als hij smste, smste ik ook wel terug, maar liet hem smsen of bellen.
En toen zijn we die woensdag uitgeweest. Toen ik aankwam bij de bios, kreeg ik alsnog de chocola in mijn handen geduwd.
Vond en vind dat echt lief..had ik zelf nooit aangedacht..
In de bios hebben we alleen maar zitten banketstaaf(tot ergenis van de mensen achter ons..).
En weet dat ik de aanzet tot zoenen..(ben ik stiekem nogsteeds trots op:P)
Hij had mijn thuisgebracht en ik was nog geen 5 minuten thuis en kreeg een smsje van hem.
kwartier later belde die, dat die thuis was enzo.
Vanaf toen ging alles een beetje vanzelf.
Maar geef toe dat quido het meeste werk in het begin deed..

Hebben toen idd lang staan praten! Ja dat waren de goede dagen van de manege..
Kirsten_D schreef:Iriis_ schreef:Jaa, ik vind het wel leuk.. Maar heel onwennig.
Allemaal best spannend enzo. Voel ookal wel juf. Maar weet niet zeker of dit echt is wat ik wil.
Ik voel mezelf niet zo spontaan. Dat ben ik ook eigenlijk helemaal niet. Maar ik merk dat dat toch wel nodig is in de klas..
Dus daarom weet ik nog niet zo goed of ik het wel écht leuk vind..
Ik loop stage op de Flierefluiter, in Almere-haven.
Heb jij trouwens ervaring met periode toetsen? Openboeken toetsen?
Jah heb twee toesten gemaakt. De eerste voldoende de ander onvoldoende, maar daar had ik ook niet zoveel aangedaan..
Mijn ervaring is, dat als je bij alle college's geweest bent en daar goede aantekeningen van hebt, dan haal je het makkelijk.
Op stage liep ik ook vast. Ik wilde niet dag in dag uit voor de klas staan.
Ben ook heel bij dat ik overgestapt ben, voel me nu wel thuis in de opleiding.
Kirsten_D schreef:Meiden jullie moeten wat zekerde van je jezelf worden!
Denken jullie dat die jongen als perfect kan? Tuurlijk niet! En alsnog iedereen moet het leren..
Jullie zijn knappe meiden, je hebt niks te verliezen. Dan verknal je het maar een keertje, jammer dan! Daar leer je alleen maar van!

Iriis_ schreef:Kirsten_D schreef:Meiden jullie moeten wat zekerde van je jezelf worden!
Denken jullie dat die jongen als perfect kan? Tuurlijk niet! En alsnog iedereen moet het leren..
Jullie zijn knappe meiden, je hebt niks te verliezen. Dan verknal je het maar een keertje, jammer dan! Daar leer je alleen maar van!
Maar ik weet dat ook allemaal wel.
Maar het is gewoon zoals ik ben. Ik weet niet.
Het is altijd makkelijker gezegd dan gedaan..
Iriis_ schreef:Welke opleiding deed je nu ookalweer?
Ik vrees toch ook wel dat dit niet echt is wat ik wil..
Ik ben wel bij m'n college's geweest, maar heb niet het gevoel dat ik daar wat van op heb gestoken. Ben heb?