Hoe ik het voor elkaar kreeg om van Joris aftevallen?
heeeul simpel. Je doet pony los in het longeer tonnetje, klimt erop. (zonder zadel,hoofdstel). En krijgt les(lees: ''les'') hoe ik mijn pony moest sturen zonder hoofdstel enzo. En dat deedde we uiteraard met enthiousaste bewegingen en in één keer lag ik op mijn kont
Balen Naath dat je nog ziek bent
__Nathalie__
Geplaatst: 06-09-09 12:53
whaha het klink heel grappig! Had het wel willen zien!
ah het ergste heb ik achter de rug! denk dat me maag het eten gewoon nog niet verdraagt, net broodje gegeten maar die voelt weer niet zo goed
Die zware operatie van mijn moeder was niet in gecalculeerd toen ik mn paard kocht. Als ik volgende maand weer een hoop hele dagen moet gaan werken heb ik te weinig tijd goed te trainen
Ik heb spierpijn! Vriendin (ier hier op bokt) was gisteren mee naar silvano en ging me wel even een beetje les geven. Heb dr wel 1,5 uur op gezeten geloof ik En ook nog even gegalloppeerd aan de longeerlijn, zodat ik kon leren zitten. Het heeft echt wel gewerkt want ging vandaag al een stuk beter.
lil als je het leuk vind mag je wel x met zida gaan springen! Dan zet ik de hindernissen wel goed Is voor haar wel leuk voor de afwisseling en ik kan dat voorlopig nog niet met mijn rug En jij bent toch een springer
om de onverklaarbare redenen kom ik altijd in de oliebol als ik net een paard gekocht heb. Nu was het natuurlijk niet te voorspellen dat dit met mijn moeder ging gebeuren. Maarja nu moet ik en bekijken wat ik met de zaak doe. En bekijken wat ik met me paard doe.
Makkelijkste zou zijn paard verkopen, dan op me gemakje kijken wat ik met de zaak doe en als alles weer loopt weer paard kopen. Maarja is zo zonde van me merrie.
we gaan nu eerst kijken hoe het gaat om er een partimer bij aan te nemen. Voor alle avonden. Dan ben ik elke dag tegen 6 uur thuis. Dat zou al een heel stuk fijner zijn!
Mijn moeder had een ernstig zware hernia waar ze in spanje aan geopereerd is. En nu blijkt er nog een grote te zitten en een paar kleine. Ze mag dus nooit meer werken. Of niet bukkend werk in elk geval.