Ja op de fiets. Dus daarom gewacht tot het wat droger was en gestopt was met onweren.....Sommige hadden wel wat te diep in het glaasje gekeken hahaha
xandra88 schreef:Ja op de fiets. Dus daarom gewacht tot het wat droger was en gestopt was met onweren.....Sommige hadden wel wat te diep in het glaasje gekeken hahaha Pfff maar goed dat ik niet mee was, daar heb ik ook vaak last van in de stad
betsy_noach schreef:ilieben schreef:Wie waren er dan aan het vervelen Ash?Manon en Rob ze wouden niet mee Lekker achter laten dan! Nou ja, als de avond maar geslaagd is!
betsy_noach schreef:ilieben schreef:Wie waren er dan aan het vervelen Ash?Manon en Rob ze wouden niet mee Aha, heeft rob nog een slaapplek kunnen vinden?
josewoos schreef:xandra88 schreef:Ja bij Ashley thuis Ik heb hem de hele weg achterop gehad op de fiets!Arme jij idd arme jij!
Ja want evenwicht was ver te zoeken bij hem. Dus hij viel bijna om de zoveel meter van mijn achter rekje af heb wel gelachen hoor
xandra88 schreef:Ja want evenwicht was ver te zoeken bij hem. Dus hij viel bijna om de zoveel meter van mijn achter rekje af heb wel gelachen hoor Dat had gefilmd moeten worden!