Broccoli schreef:Wie heeft er nog vrolijke liedjes?
Ik moet opgevrolijkt worden
Liedje van Belle Perez zijn altijd heul vrolijk
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Broccoli schreef:Wie heeft er nog vrolijke liedjes?
Ik moet opgevrolijkt worden
. Maar in ieder geval, het gaat wel weer
. Iriis_ schreef:Melanie_B schreef:Morgen komt Emma foto's maken van mooie Kamonaaaa
Neem je wel je eigen hoofdstel mee?!
want Gerard

Melanie_B schreef:Laat de zon gaan schijnen!! Koude weer heeft nou wel
weer lang genoeg geduurd.
Sam gaat het alweer iets beter?
Op school & thuis?
Weet niet wat er met Katinka is gebeurd..

Ahtnamas schreef:Kan iemand mij vertellen wat er is gebeurd met Katinka? Ze zat op Rox? En is twee keer gevallen? Ik kan me dat zo slecht voorstellen! Had ze nooit eerder op Rox gesprongen dan of zo? Wat is er gebeurd?
Melanie_B schreef:Melanie gaat zo hardlopen.
Melanie_B schreef:nee met nog iemand, maar je kan wel mee![]()
! want ik zit nu nog op school...

!! Kirsten_S schreef:Ahtnamas schreef:Kan iemand mij vertellen wat er is gebeurd met Katinka? Ze zat op Rox? En is twee keer gevallen? Ik kan me dat zo slecht voorstellen! Had ze nooit eerder op Rox gesprongen dan of zo? Wat is er gebeurd?
ik heb het niet gezien, was net weg. hoorde het van andere mensen..
ze kwam gewoon heeel slecht mee met de sprong waardoor ze steeds in het zadel terugklapte (lekker voor rox) . Maar volgens mij was het dat na een sprong zei naar de ene kant wou en rox naar de andere kant. En de tweede keer bij een oxer kwam ze zoooo slecht mee dat ze helemaal gelanceerd werd en daardoor haar balans verloor. Ze kon nog net in het zadel komen..
Ze moet gewoon wat meer oefenen met de verlichte zit want ze komt voor geen meter mee..
... Ahtnamas schreef:Kirsten_S schreef:
ik heb het niet gezien, was net weg. hoorde het van andere mensen..
ze kwam gewoon heeel slecht mee met de sprong waardoor ze steeds in het zadel terugklapte (lekker voor rox) . Maar volgens mij was het dat na een sprong zei naar de ene kant wou en rox naar de andere kant. En de tweede keer bij een oxer kwam ze zoooo slecht mee dat ze helemaal gelanceerd werd en daardoor haar balans verloor. Ze kon nog net in het zadel komen..
Ze moet gewoon wat meer oefenen met de verlichte zit want ze komt voor geen meter mee..
Maar Rox kan inderdaad heel moeilijk zitten als je niet 'stevig' zit op haar. Best banketstaaf eigenlijk... ze valt van Djinn, probeerd het op een ander en valt dan twee keer. Als ik er gewoon had geweest had ze daar geen last van gehad...
Maar ik snap niet waarom ze dan op Rox is gegaan? Rox is een poeperd maar je moet wel een beetje op haar leren rijden/springen... Juist omdat ze soms (niet vaak meer) een beetje onverwacht kan springen. Ben wel benieuwd of ze eerder (vaker) op Rox gesprongen heeft!