Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Citaat:Jaaa echt wel! Als we de jackpot winnen, kopen we een large boerderij en dan gaan we met ze drieeen en onze toekomstige echtgenoten
samenwonen
! Triljoeeeeen peerden en andere beesten! Geweldig!

Melanie_B schreef:Citaat:Jaaa echt wel! Als we de jackpot winnen, kopen we een large boerderij en dan gaan we met ze drieeen en onze toekomstige echtgenoten
samenwonen
! Triljoeeeeen peerden en andere beesten! Geweldig!
Keep dreaming!
Als het kon, was dat idd zo geweest
Melanie_B schreef:Uhuh
Kirsten_S schreef:Melanie_B schreef:Uhuh
Jaaaa zieke gedachte![]()
Melanie_B schreef:
! Jane_ schreef:DenK4ever schreef:Hmmm, okay... is voor 11 oktober niet zo handig...
Als het goed is heeft Patricia de tweepaards trailer bij LB gereserveerd...
Als we een trailer van LB huren ga ik niet mee![]()
Sorry.. Maar ik wil en mag van mijn moeder niet meer een trailer van daar huren/ gebruiken.
Vorige keer waren we zeer ontevreden over de trailer die we kregen.
.Kirsten_S schreef:Okeee, onze auto is vol, want me moeder gaat waarsch. ook mee. We hebben alleen wat problemen, aangezien we niet weer 4x heen en weer willen rijden en het is 1 uur en driekwartier duss. Waarsch. blijven ze daar dan en anders moet iemadn anders heen of terug rijden.
Melanie_B schreef:Melanie is (HELAAAS) weer terug!!!
En ik heb het zo naar mijn zin gehad..
Donderdag:
We waren rond half 2 op stal daar, alles was nog een beetje onwennig, moet altijd nog een beetje inkomen met alles enzo. Want het is nogal een heel verschil op hoe ze op een manege te werk gaan, dan als een echte stal.. Hele dag met paarden gewerkt.
's avonds zijn we nog even met wat vrienden daar naar een cafe/restaurantje geweest, was super gezellig!!!
Vrijdag:
Weer vroeg op, werken op stal.
Heel de dag vertoefd op stal.
S'avonds gingen we naar een oefenparcours omdat Anoek (vriendin van me broer) zondag voor het eerst M starten, en wel even de sloot wou oefenen.
Dit hebben we dus ook gedaan, waar we wel een hele poos waren gebleven.
Zaterdag:
Weer vroeg op! En ik mocht vandaag paardrijden!
Ik was zoo blij!Op een gegeven moment had hij een peerd gezadelt, dus ik dacht dat hij die wel weer zou gaan rijden..
Maar NEE
Hij zei '' Klim d'r maar op! ''
En ik was helemaal niet bang! Ondanks dat het toch allemaal wel echte temperamentvolle paarden daar zijn
Heel wat anders dan manegepaarden.. Eerst even wat ingereden, en kreeg les van mijn broer !
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat is iets waar ik zooooo naar verlangde; Les van mijn eigen echte broer! Dat voelt zo goed jongens..
Echt waar... Dat moment is goud waard, ook omdat je als het ware even ''naar elkaar toe groeit'', en hij zei dat ik het super deed (hij zei het wel honderduuzend keer) en er echt wel talent voor heb, het wel kan! Dat moment was echt... emotioneel, maar zoveel waard...
We begonnen met gewoon een kruisje, eerst even lekker warm springen. Daarna werd het algauw een stijl en gingen we de hoogte in.
Ik ging een parcourtje rijden; Eerst het kruisje(wat stijl was) toen een andere stijl, toen het lijntje, (dubbel) waarvan de achterste (oxer) steeds meer de hoogte in ging!En toen nog heel wat sprongen er achter aan, en ook varieren, dus de eerste van de dubbel springen, omsturen naar een andere sprong. Dat is echt goed, leer je ontzettend veel van man!
En ondertussen dat heerlijke commentaar van me broer.
Daar kan ik écht van genieten, zeker omdat ik wil leren! Leren, leren, leren, beter worden! Eindigen zoals hem!
Uiteindelijk was de oxer op 1.20![]()
En dan niet na 1 keer stoppen, nee, heel wat keren de 1.20 gereden.. Vet man..Met de dubbel, had ik erg mooi gesprongen volgens mij broer, met 5 galopsprongen!
Het voelde zo fijn.... Onbeschrijfelijk.....
S'avonds gingen we op concour!
Een concour dat echt niets voorsteldeWas echt slecht, stom concour
Maar mijn broer had Barriere springen!(Dat is 5 hindernissen achter elkaar, en telkens word de achterste hoger gelegd. Heb je geen balken, ga je door, en kan je voor de prijs gaan.) Mijn broer zat bij de laatste 2! Hij was nog over met 1 iemand anders. De balk lag ondertussen op de 1.90 meter.
Alleen toen hadden mijn broer samen met die andere ruiter besloten te stoppen omdat het al veel te donker werd, en ze aan het welzijn van hun dier dachten. Dat vond ik zoo sportief van ze!
Uiteinelijk dus een mooi behoorlijk bedrag mee naar huus.
Zondag:
Vandaag heb ik weer gereden!
Dit keer dressuurmatig, want Remco was er niet. Dus en dan ga ik niet springen aangezien Remco wél de verantwoording over mij heeft.. En ik geen cap mee had.. Dus zonder cappie reed. Heerlijk gereden.
Ik wil de Calvados mee naar huus nemen....
Anoek had concour, M springen. Dubbel foutloos!Toppertje!
Het was geweldig!
Heb in de auto - en nu nog steeds- moeten huilen.
Ik mis me broer ontzettend erg.. Hij betekend ontzettend veel voor mij.. en we hebben beide een moeilijke tijd moeten doorstaan door de scheiding, en nu groeien we weer naar elkaar toe.. Dat is geweldig!
Ook zaterdags, we moesten allebei even douche, en ondertussen de ene aan het douche was gezellig praten met elkaar. Dat moment koester ik, niemand was er bij. Gewoon hij & ik.
En hij lag even op bed, toen heb ik al zijn laarzen mooi gepoetst, en zijn chaps en de peerden te eten gegeven, zodat hij even lekker kon slapen
Ik heb met hem afgesproken dat we vaker af gaan spreken. We willen om de week of 2 weken aftespreken. Zodat ik ook lekker kan rijden!!!
En hopelijk - dankzij mijn broer - steeds beter wordt....
Annie_ schreef:Kirsten_S schreef:Okeee, onze auto is vol, want me moeder gaat waarsch. ook mee. We hebben alleen wat problemen, aangezien we niet weer 4x heen en weer willen rijden en het is 1 uur en driekwartier duss. Waarsch. blijven ze daar dan en anders moet iemadn anders heen of terug rijden.
Wie zitten er dan bij jouw in de auto
Kirsten_S schreef:Wie zitten er dan bij jouw in de auto
.
Emmaa_ schreef:weeeet je wat ik denk?.
dat jullie bij deze meeting last gaan krijgen van groepjesvorming
Jane_ schreef:Dit vind ik dan weer niet passend..
Jullie zitten nu gewoon lekker ff wat in te delen en en kan Anna niet mee,,
Nou zeg ik, gaan jullie maar lekker met zen drieen dan.. dan gaat Anna wel met ons mee wij zoeken daar wel een oplossing voor...
Lekker aardig weer dit meiden..
mee met haar en kunnen we met veel meer. Maarjaah dat is aan sam. Pebbs schreef:anders ga ik maar niet mee hoor,
dan kan anna mee
Emmaa_ schreef:weeeet je wat ik denk?.
dat jullie bij deze meeting last gaan krijgen van groepjesvorming