Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Heb net collegerooster voor de eerste periode (september en oktober) gevonden enn... ik heb 3 vakken op 2 dagen, 2 doordeweekse dagen tijd voor Beer en ik kan op dinsdag in de les blijven rijden. Jippiiiiiiiiieee
Lease je Apache nog of ben je helemaal gestopt met hem?
mAnDyXX schreef:Ik ben al een tijdje met hem gestopt!
_Anneke_ schreef:Helleuu.. ben over naar 4 vwo
_Anneke_ schreef:Helleuu.. ben over naar 4 vwo

mAnDyXX schreef:Cees zei alleen maar Oke... Maar ja ik vondt hem toch al een beetje raar sorrie hoor. Als je een paard laat vrijspringen dan wordt die wild. Als je een paard los gooid wordt die wild. Als je een paard afspuiten wordt die onderkoeld. Zegt hij. en hij let echt de hele tijd op je. echt vervelend maar ja

_Anneke_ schreef:mAnDyXX schreef:Cees zei alleen maar Oke... Maar ja ik vondt hem toch al een beetje raar sorrie hoor. Als je een paard laat vrijspringen dan wordt die wild. Als je een paard los gooid wordt die wild. Als je een paard afspuiten wordt die onderkoeld. Zegt hij. en hij let echt de hele tijd op je. echt vervelend maar ja
misschien was hij gewoon bezorgd. maarja nu kun jij lekker bezorgd zijn om je eigen paarjde
Woensdag kom je mee naar JLo hea! ?
josewoos schreef:zondag moet je in soest rijden toch?
AnnemiekvM schreef:josewoos schreef:zondag moet je in soest rijden toch?
Bij Lasseur. Voorheen de Boshoeve waar Armani vandaan komt.