Beterschap Lisanne! Wat vervelend dat je ziek bent. Maar beter nu dan met de kerst moet je maar denken. Helaas kan ik je geen lift geven vanmiddag. Moet Sytze vanmiddag ergens naar toe brengen en daarna gaan we naar stal. Als ik iets moet doen, laat het me weten.
Dank je! Ja liever nu inderdaad dan met de kerst! Heb volgende week 2 weken vakantie, zou toch zonde zijn als ik dan op bed moet liggen. Misschien dat ik met iemand anders mee kan rijden, of misschien kan ik mijn zus overhalen hierheen te komen. Die is ook ziek thuis gebleven. Als ik echt niet kan komen dan schakel ik je misschien in Dees, maar Tjeltje staat natuurlijk ook binnen dus ik hoop dat ik zelf kan komen om hem lekker even uit stal te halen. Alvast bedankt in ieder geval voor het aanbod! Ik duik mijn bed weer in!
Ben ik weer. Kiesje mag nog even blijven. Heb wel antibiotica gekregen, zit een ontsteking onder. Wegens computerstronig kon ze niet zien of de kies reeds al dood gemaakt is ( is volgens mij wel al gebeurt bij mijn vorige tandarts ) zoniet, dan wordt dat als nog gedaan. Dus maar weer afwachten ...
Ik zie hier ook niet veel hoor als ik naar buiten kijk. Zit in Delfgauw op een industieterrein. Zie alleen geparkeerde auto's en gebouwen die in aanbouw zijn. En zo een tot twee keer per jaar zien we een stel auto's op elkaar knallen op de kruizing hier. En het is grauw buiten ... geen lekker wandel weer ...
Ja aan de ene kant wel, aan de andere kant hoop ik toch echt dat die kies zich gedijnsd houdt tijdens de feestdagen ... Anders mag hij gerust echt met de kerst z'n koffertje gaan pakken
zo wij zijn ook weer terug van een lekker weekendje shoppen in duitsland
was erg koud, maar de braadworsten en gluhwein houden je wel warm haha
helaas was ons hotel ook nog is overboekt, maar wel hebben echt een super mooi hotel ervoor in de plaats gehad, de ene was wat moderner waarwe eigenlijk heen zouden gaan, alleen nu werd het wat klassieker
heerlijk ontbijt gehad daar, zeh adden werkelijk alles, zelfs een chocolade fontijn kon het niet laten om het te nemen, ook al was het ontbijt, wel beetje misselijk daarna
Kan hem voor je buiten zetten. Is voor een keertje toch niet zo heel erg? Longeren kan ik ook.
Zijn mok gaat net zo goed, dat durf ik niet aan *de schijterd* Ik vraag me ook af of de boel nog is bevroren. Weet iemand dat? Ik heb nog geen centimeter buiten afgelegd vandaag.