** Manege Belle Epoque Topic**[Deel 6!!!]

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Astor

Re: ** Manege Belle Epoque Topic**[Deel 6!!!]

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-04-08 08:50

Goede morgen Lachen
Ik ga ook zo naar a'dam met 5 vriendinnen en ik kom vast nog wel meer mensen tegen en hopelijk ook een paar jongens die ik in Turkije met de vakantie heb ontmoet.
Die ik al een jaar niet gezien heb, en we zouden nog afspreken maar het kwam er steeds niet van Kusje
Dus hopelijk zie ik die ook =)
Maar ik ga want ik neem de bus van 7 over 10 Haha!

Yaraa

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-08 09:00

Ikke ga ook zo weg.. adioss!! en iedereen veeeell plezier in Amsterdam.. & hopen dat het niet gaat regenen!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-08 09:07

Ben ik nou werkelijk de enige die niks gaat doen?. Ja, wij gaan een ijsje halen bij de mariola Nagelbijten / Gniffelen

Ik ben echt helemaal aan het flippen hieroo. Maar het zijn van die kleine poedersuiker, waarom ik op dit moment heelmaal uit mijn dak ga!. We gingen dus met zijn allen ontbijten, leuk, maar dat gaat nóóit goed. Dus ik had een croissantje. Zusje helemaal in tranen omdat zij ook graag een croissantje wou, maar ik had de laatste. Dus mijn moeder helemaal tegen haar schreeuwen dat ze zich niet zo moet aanstellen, en vervolgens wordt ze weer rustig. Dan begint mijn vader; ik vind het wel kinderachtig dat je hem niet aan haar geeft hoor [naam]. dus ik werd al boos. Ik pleur dat croissantje op haar bord, en ik loop weg om het beschuit te pakken (ik hou niet van bruin brood, dat moeten ze nog steeds een keer leren terwijl ik al 12 jaar hun dochter ben voor zover ik weet). Dus mijn vader tegen me schreeuwen wat ik ga doen. ik pik dat niet van hem, dus ik schreeuw terug dat ik het beschuit ga pakken. Vervolgens, als ik weer zit, begint hij te zeiken over álles wat kan. Ik vertelde dat Lisette en Laura een foto willen laten uitvergroten die ik gemaakt heb (:D want dat is iets waar ik écht trots op ben) en mijn vader begint te zeiken dat ik niet alleen maar paarden moet fotograferen. Vervolgens zegt hij dat hij hem ook wel eens wilt gebruiken, daar zeg ik nee op, want hij maakt hem helemaal naar de zijne terwijl hij er geen rooie cent aan heeft meebetaald, hij begint te zeiken over lenzen die ik per ongeluk een dagje beneden heb laten staan, en ga zo maar door.

Echt, het lijkt allemaal heel stom, maar wens ik echt dat ze gewoon weg zijn uit mijn leven. Ik mag GVD helemaal niks hier!. Ze hebben me verboden (vorig jaar) om een verzorgpaard te nemen omdat ze me dan nooit meer zien, ik mag geen eigen paard van ze, zelfs niet als we de lotto gewonnen hebben, en mijn moeder begint te zeiken dat ze me zo weinig ziet als ik op een andere manier tijd met paarden probeer door te brengen > mijn hele donderdag op de manege. Ik kan echt zó pissig worden op dat wijf!

Annie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-08 09:27

Ik denk dat iedereen diet wel mee gemaakt heeft,

Ik vooral toen ik erg aan het puberen was Tong uitsteken ( vorige week Schijnheilig )
Eigelijk altijd ruzie met me ouders ( vader ) als ik ongesteld moest worden Clown

Maar emma komt allemaal goed hoor, je ouders moeten gewoon nog
wennen der aan dat je nui steeds veder van ze afgaat om om dat je ouder wordt.
En andere dingen wilt in plaats van thuis zitten Tong uitsteken .

Als je snapt wa tik bedoel Tong uitsteken

Zit met me slaap kop dit verhaaal te type namelijk ga zo maar is douche Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-08 09:29

Ik snap idd wel wat je bedoeld ja, maar op dit moment wordt ik er echt helemaal gek van Lachen

Annie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-08 09:30

Weetje wat je een keer moet doen (kan ).

Als ik sochtens de honden uit laat zijn er zo veel verschillende vogeltjes bezig met zich wassen zingen.

En dan denk ik had ik maar een camera om het op de foto te zetten.

Maaaarrr jij hebt een camera dus als je sochtens een keertje
vroeg opstaat Tong uitsteken maak je meteen ook fotos over iets anders dan paarden.

en vooral nu er zo veel bloesem is worden het vast er mooie
plaatjes Haha!
Met je mooie camera

Annie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-08 09:31

Emmaa_ schreef:
Ik snap idd wel wat je bedoeld ja, maar op dit moment wordt ik er echt helemaal gek van Lachen

Whahha ik bedenk het me nu ook pas hoor maar als ik boos ben dan kan
ik ze wel wat aan doen Tong uitsteken

Annie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-08 09:32

Maarja ik ga douche

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-08 09:52

De meiden die ik zondag op de foto heb gezet, zouden jullie het leuk vinden om op mijn site te komen? Lachen. Aangezien ik toch iets wil hebben om mijn foto's online te zetten, denk ik dat het tijd wordt voor een site Vork. Daarvoor moet ik natuurlijk wel foto's hebben, dus ik vroeg me af of jullie als modellen wouden dienen? Lachen. Ik vraag het eerst maar even & wacht dan ook op antwoord, want ik ga natuurlijk niks met die foto's doen zonder jullie toestemming Lachen

Melanie_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-08 10:00

Emmaa_ schreef:
Waarom had je niet lekker gereden Mel? Lachen.
Ik was trouwens niet gekomen omdat ik helemaal bekaf was, na 4 uur zwemmen met 3 meiden onder de 10 wordt je toch wel moe.

Ik ga maar eens naar beneden, nog eventjes TV kijken, en dan vroeg naar bed, morgen lekker veel te doen Vork

Het ging gewoon niet echt helemaal fijn. Hij wou niet wat ik wel meer wou, en vind daar maar is een tussen weg te vinden! Tong uitsteken

En ik vind het goed hoor, als mijn foto's er van zondag op komen! Haha!

@ Sam: Wat fijn dat je het leuk heb gehad! Haha! Kwam Mike gister ook nog tegen in Yamas!

Melanie_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-08 10:00

Goedemorgen trouwens! Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-08 10:07

Ik ga, even kraampjes kijken, byebye Doei!

Annie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-08 11:14

IS dit nou normaal ?

Me verzorgster beld om kwart voor 12 dat ze in de bus naar amsterdam zit.

En dat ze VERGETEn was jastrade te doen, en nu zat ik met de gebaken peren. geen vervoer fiets kapot geen ouders thuis zitik
hiet mag teloos.

Ik ben echt sirieus pissig op der en van mij apart kan ze stoppen.

Of ben ik nu overdreven ?

Melanie_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-08 11:19

Annie_ schreef:
IS dit nou normaal ?

En dat ze VERGETEn was jastrade te doen, en nu zat ik met de gebaken peren. geen vervoer fiets kapot geen ouders thuis zitik
hiet mag teloos.

Ik vind niet dat je overdreven bent.
Vind het ook een beetje.. ja.. hoe zeg je dat... onbeschoft denk ik.. dat ze zo maar even naar Amsterdam gaat, en Jas vergeet. (Hoe kan je uberhaupt een peerd vergeten? Verward)

Dan had ze maar gisteren ofzo moeten smsen dat ze vandaag niet kon! En niet op het laatste moment ermee komen... want nu heb jij ook niemand!

Melanie_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-08 11:22

Ik ga even mn Sims proberen!
Gisteren gekocht op koningennacht! Voor maar €2,- Clown

DenK4ever

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-08 11:23

Sjezus Anna! dat vind ik helemaal niet overdreven!
Hoe kan een bijrijdster nou op zo'n manier zeggen dat ze je paard vergeten is Gestoord
Mijns inziens heeft ze dus niet het verantwoordelijkheids gevoel die een bijrijder nodig heeft!

Melanie_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-08 11:35

Idd!

Mn sims doet het niet! Verdrietig
Waarschijnlijk niet om deze cd.. die doet het denk ik wel! Ja
Alleen ik moet eerste de eerste Sims (?) installeren? Om deze te kunnen spelen.. Vork

Ahtnamas

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-08 11:35

Melanieetjuh schreef:
Emmaa_ schreef:
Waarom had je niet lekker gereden Mel? Lachen.
Ik was trouwens niet gekomen omdat ik helemaal bekaf was, na 4 uur zwemmen met 3 meiden onder de 10 wordt je toch wel moe.

Ik ga maar eens naar beneden, nog eventjes TV kijken, en dan vroeg naar bed, morgen lekker veel te doen Vork

Het ging gewoon niet echt helemaal fijn. Hij wou niet wat ik wel meer wou, en vind daar maar is een tussen weg te vinden! Tong uitsteken

En ik vind het goed hoor, als mijn foto's er van zondag op komen! Haha!

@ Sam: Wat fijn dat je het leuk heb gehad! Haha! Kwam Mike gister ook nog tegen in Yamas!

Toen hij nog met die vriend was? Heb je hem toen verteld dat je van je paard geflikkerd was... hij vertelde dat hij dat wist maar hij wist niet meer hoe...

Hij heeft neit gezegd dat hij jou heeft gezien (of heb ik niet op zitten letten??)

Melanie_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-08 11:36

Citaat:
Toen hij nog met die vriend was? Heb je hem toen verteld dat je van je paard geflikkerd was... hij vertelde dat hij dat wist maar hij wist niet meer hoe...

Hij heeft neit gezegd dat hij jou heeft gezien (of heb ik niet op zitten letten??)

Met een vriend idd! Vork
Nee dat heb ik niet verteld! Clown

Ahtnamas

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-08 11:37

Melanieetjuh schreef:
Annie_ schreef:
IS dit nou normaal ?

hiet mag teloos.

Ik vind niet dat je overdreven bent.
Vind het ook een beetje.. ja.. hoe zeg je dat... onbeschoft denk ik.. dat ze zo maar even naar Amsterdam gaat, en Jas vergeet. (Hoe kan je uberhaupt een peerd vergeten? Verward)

Dan had ze maar gisteren ofzo moeten smsen dat ze vandaag niet kon! En niet op het laatste moment ermee komen... want nu heb jij ook niemand!

Bullsh^t.... zij is echt jouw paard niet vergeten hoor! Ik zou ook zwaar pissig zijn. Maar An, de bussen zijn gratis dus misschien kan je met de bus. Moet je wel een stukkie lopen maar ja.... lijkt me je beste optie :s. Als ik hier een auto had en zeker wist dat ik nuchter was had ik je ook wel even een slinger willen geven maar ja! Echt klote meid!

Ahtnamas

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-08 11:38

Melanieetjuh schreef:
Citaat:

Met een vriend idd! Vork
Nee dat heb ik niet verteld! Clown

Ok, want hij wist het al maar hij wist niet hoe die het wist (zucht mannen)! Wilde zo ff naar nic gaan maar die is met haar collega's uit weesp rondjes in de bus aan het rijden. Alleen maar aan het rondrijden... hoezo je spoort niet Tong uitsteken

Ahtnamas

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-08 11:40

Melanieetjuh schreef:
Idd!

Alleen ik moet eerste de eerste Sims (?) installeren? Om deze te kunnen spelen.. Vork

Oh doosje... je hebt zeker uitbreidingpakket gekocht! Ik heb de gewone sims 2 hier wel liggen! Van mij mag je die wel een keer lenen! Als je die hebt geinstalleerd kan je als het goed is met die andere cd-rom/dvd-rom het spel spelen! Clown

Annie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-08 11:43

Ik heb al iemand heel liefs gevonden Haha!

ze gaat der los gooien en met der grazen Lachen
met de bus reizen duurt een uur omdat ik veel moet lopen dan.

en aangezien de manege vervroegd dicht gaat wegens koningendag.

Maa rik ga morgen met de bijrijdster praten en van mij apart,
kan ze stoppen...

Annie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-08 11:44

ZO ga je gewoon niet met een paard om ookal had ze me om 8 uur sochtens gebeld was ik veel blijer mee geweest dan om kwart voor 12

Melanie_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-08 11:45

fallenangel3 schreef:
Melanieetjuh schreef:
Idd!

Oh doosje... je hebt zeker uitbreidingpakket gekocht! Ik heb de gewone sims 2 hier wel liggen! Van mij mag je die wel een keer lenen! Als je die hebt geinstalleerd kan je als het goed is met die andere cd-rom/dvd-rom het spel spelen! Clown

Ik heb de Sims gekocht & daarbij de Sims het rijke leven.
Alleen als ik de Sims ga installeren, vraagt ie om een serie nummer.. en ik heb die niet?