Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Maar dan wel op de paarden waar we toen ook op zaten, tenminste dat wil ik dan wel!
En eerste paasdag naar familie denk ik... SuusKiiss schreef:De Saaiheid overheerst....
Ik ga maar onzin banketstaaf!!
OTIS IS DE ALLERBESTE [L]

d0nnaa_dan schreef:Mag ik vragen waarom jullie hem hebben verkocht?
Wat een stilte hier trouwens.. pfff!

d0nnaa_dan schreef:Die geven ze niet mee aan de verhuur, omdat die 'm trippen als ze in een klein cluppie moeten..
Shetjjee__x schreef:SuusKiiss schreef:De Saaiheid overheerst....
Ik ga maar onzin banketstaaf!!
OTIS IS DE ALLERBESTE [L]
Neee!!!!
Binky is de allerbeste!!!!!!
Daar houden we het maar op want niemand kan liever zijn dan deze schat!!!!
deze discussie staat ook al tussen de quotes
_Anneke_ schreef:Ow, hahahahah beginnen we weer..deze discussie staat ook al tussen de quotes

SannevdM schreef:Ik heb nog 2 dagen stage, vandaag eerste dag stage gehad.
En wat was ik chagerijnig toen mijn wekker om 04:30 afliep..![]()
Gelukkig heb ik dan het weekend + maandag vrij.
Als het goed is, kom ik met Annemiek bij de pas de deu kijken.
d0nnaa_dan schreef:2 flessen Equishine, 2 poetsblokken (dat heb je met een paard dat verhaart) De Global cap, een donkerblauw scapa dekje en een donkergrijs scapahalster.
En een Anky dekje, maar die is voor een stalgenoot.
Ik was gezellig samen met m'n paps shoppen voor paardlief![]()
Supergrappig, staan we bij die Ankydekjes, ik stond te twijfelen of ik er zelf ook eentje wilde. Zegt mijn vader superdroog; "Die vind ik helemaal niet mooi, dat lijkt net een ouderwets tuinstoelkussen!"![]()
En al die dure paardenmeisjes die stonden te ruziën om de Anky dekjes zaten hem stomverbaasd aan te kijken.
Oooh, m'n halster en het dekje en de cap zijn zoooooo moooi!![]()
(Ik had contant geld meegenomen, en zoals ik tegen Kelsey had gezegt, ik zou me inhouden... Ik heb welgeteld 60 cent teruggekregen)

SuusKiiss schreef:Ik ga niet echt iets doen! Behalve 1e paasdag pas de deux! Ik moet om 13.40
Ik ben de 1e op Otis (L) Jorinda moet van Mercedes van Ashley overnemen!
heb er zin in!