Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

ATE schreef:een bakkie doen dat moet kunnen toch ?

incognito schreef:De smurfen shirts zijn net gebracht.![]()
![]()
![]()
Ze zijn echt smurf... helemaal goed.![]()
Ik neem ze zondag mee.
incognito schreef:De smurfen shirts zijn net gebracht.![]()
![]()
![]()
Ze zijn echt smurf... helemaal goed.![]()
Ik neem ze zondag mee.

. smuidra schreef:

Tytje schreef:Hé Xan, hoe was het in Harskamp? Vandaag zijn Mary en Nelson verhuisd naar Frank en Marga. Wat een lieve mensen zijn dat zeg!! De pony's zullen het heerlijk krijgen en onze meiden heel gezellig. Er hangt een goede sfeer, er zijn ook maar 7 paardjes.
Eerst kwam ik langs "onder de Kastanje" (= waar Tilly ment met Xandra) en toen langs Ponyvreugd, en dan natuurlijk het dorp zelf. Heel grappig gewoon.
, want weidevogels

)
.
) .
xan schreef:Tytje schreef:Hé Xan, hoe was het in Harskamp? Vandaag zijn Mary en Nelson verhuisd naar Frank en Marga. Wat een lieve mensen zijn dat zeg!! De pony's zullen het heerlijk krijgen en onze meiden heel gezellig. Er hangt een goede sfeer, er zijn ook maar 7 paardjes.
Het was heel leuk in Harskamp. Xandra was superbraaf, en ik heb heel leuk les gehad.
Leuk om eens te doen.
En het was daar zo bekendEerst kwam ik langs "onder de Kastanje" (= waar Tilly ment met Xandra) en toen langs Ponyvreugd, en dan natuurlijk het dorp zelf. Heel grappig gewoon.
Maar Tytje waar is nu Frank en Marga ?????
Ben heel benieuwd, klinkt eigenlijk net zo als het plekje waar ik dadelijk heen wil.

xan schreef:Zuid-Oost Beemster ??
Daar kunnen de meiden vast niet op hun fietsje heen.
. 
. Gijsje helaas met pensioen, maar dat zat er toch al een paar maanden in. Ik ben wel erg blij voor hem. Vandaag heb ik voor het eerst mijn nieuwe 'verzorgpony'gedaan. Harstikke leuk!
. Yinari schreef:Volgens mij had Linda 191 punten ipv 181 toch? Ik weet wel dat ze vrij hoog had gereden, het ging wel goed.
Liquita: welkom op de Goudkust. Gijsje helaas met pensioen, maar dat zat er toch al een paar maanden in. Ik ben wel erg blij voor hem. Vandaag heb ik voor het eerst mijn nieuwe 'verzorgpony'gedaan. Harstikke leuk!
LIQUITA schreef:Het was toch wel veel werk. Moest veel kastruimte inleveren, dus het ene mee naar huis en het andere maar in de trailer.
Liquita kon zo haar nieuwe stal in, en Tjazz ging zo mijn oude stal in dus daar hadden we geen omkijken naar. Omdat Boyd z'n nieuwe stal helemaal leeg was hebben we wat kruiwagens 'schoon' vlas van z'n oude- naar z'n nieuwe stal gebracht. Kortom veel heen en weer gelopen.
Maar ze staan in hun nieuwe stal en het leek erop dat ze het prima vonden.
Liquita en Boyd moesten wel even wennen aan de duiven, die gingen meteen op hun rug zitten (even kennis maken) .
Foto is telefoonkwaliteit.