Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
je hebt er veel aan later.. meer als talen.. Liisette_ schreef:Kirsten_S schreef:mijn se week begint pas over drie weken !deze week een se (nederlands), presentatie, spellingstoets, en de week daarna een toetsvrije week en daarna pas De week
!
Morgen toetsenweek. En volgende week maandag : REIZENWEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEK!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
wij volgend jaar pas!!
!!! (waarschijnelijk barcelona
) de tl-ers bij ons hadden de week voor de herfstvakantie reizenweek met keuze uit ardennen en oostenrijk terwijl havo veeel meer landenkeuze heeft!
Kirsten_S schreef:Liisette_ schreef:
Morgen toetsenweek. En volgende week maandag : REIZENWEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEK!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
LEUKwij volgend jaar pas!!
!!! (waarschijnelijk barcelona
) de tl-ers bij ons hadden de week voor de herfstvakantie reizenweek met keuze uit ardennen en oostenrijk terwijl havo veeel meer landenkeuze heeft!
Manon_S schreef:Talen vind ik ook belangrijk hoor.
Stel je gaat later op vakantie naar het buitenland dan kun je niet bepaald goed communiceren.
Of je moet dat allemaal nu al weten en je leert niet echt iets bijzonders bij?
Kirsten_S schreef:Liisette_ schreef:Nee ? Ik hoorde wel dat havowiskunde enz wel een groot verschil is met TL wiskunde..
het is waar jah! dat is ook de reden dat ik dat geschrapt heb want ik raak er gewoon helemaal gefrustreerd van en om nou om de twee a drie weken een toets te hebben vind ik te zwaar!
[/quote]
!
! 
Astor schreef:Frans heb ik lekker laten vallen bak er niks van en snap der ook niks van dus dat heb ik gelukkig niet meer.
En de echte vreemde taal dieik belangrijk vind is Engels
de rest interreseert me niet echt eerlijk gezegt

!!

.