Komen wij aan met onze dressuurhafnafs die geen rem maar wel een gas hebben
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Ireentjuh schreef:Goeiemorgen
Hihi heb ff jullie raad nodig
Ik ga volgende week donderdag weer terug met Evita naar de kliniek, maar zit nog een beetje in twijfel voor de verdere behandeling. De aquatrainer wil ik niet gaan doen, ik heb haar dan liever thuis op de wei en daarnaast het longeren, want dat gaat best redelijk.
Ik heb alleen nu nog de keuze om haar aan een Tildren infuus te laten zetten. Dat is een middel dat veel wordt gebruikt bij paarden met spat en ook goede resultaten heeft. Enig nadeel is dat het wel weer 450 euro extra gaat kosten
Volgens de veearts die ik net aan de telefoon had is de kans van slagen met dit infuus 80% bij paarden met spat en na een 2e infuus (wat soms dus nodig is) 95%. Meestal blijft het bij 1 infuus. Het zorgt ervoor dat soms het gewricht helemaal dicht groeit (waardoor ze er behalve een wat stijver been geen pijn meer aan hebben) en daarnaast zet het de botafbraak stil, waardoor er niet meer haakjes ontstaan. De haakjes die ze nu al heeft zullen alleen niet verdwijnen.
Ik wil het aan de ene kant wel doen, maar aan de andere kant is het ook wel veel geld als het bij haar niet aan blijkt te slaan!
spettertjuh schreef:Tamaar als ik moet helpen binnen halen dan stuur je maar ff een sms of bel je me maar, dan kom ik je helpen!!!!!!
Zal even kijken of Tessa (van Moon) dat voor mij kan doen
Dus zou zelf ook bijzonder twijfelen...
Marieke_ schreef:Ireentjuh schreef:Goeiemorgen
Hihi heb ff jullie raad nodig
Ik ga volgende week donderdag weer terug met Evita naar de kliniek, maar zit nog een beetje in twijfel voor de verdere behandeling. De aquatrainer wil ik niet gaan doen, ik heb haar dan liever thuis op de wei en daarnaast het longeren, want dat gaat best redelijk.
Ik heb alleen nu nog de keuze om haar aan een Tildren infuus te laten zetten. Dat is een middel dat veel wordt gebruikt bij paarden met spat en ook goede resultaten heeft. Enig nadeel is dat het wel weer 450 euro extra gaat kosten
Volgens de veearts die ik net aan de telefoon had is de kans van slagen met dit infuus 80% bij paarden met spat en na een 2e infuus (wat soms dus nodig is) 95%. Meestal blijft het bij 1 infuus. Het zorgt ervoor dat soms het gewricht helemaal dicht groeit (waardoor ze er behalve een wat stijver been geen pijn meer aan hebben) en daarnaast zet het de botafbraak stil, waardoor er niet meer haakjes ontstaan. De haakjes die ze nu al heeft zullen alleen niet verdwijnen.
Ik wil het aan de ene kant wel doen, maar aan de andere kant is het ook wel veel geld als het bij haar niet aan blijkt te slaan!
Lastige keuze. Maar als het (gedeeltelijk) wordt vergoed zou ik het wel doen. Gelden de resultaten die je noemde ook voor wat oudere paarden?
Citaat:Alleen maandag stond ik ook op de lijst voor binnen halen (om 15.00 geloof ik) maar helaas gaat dat niet lukken. Roels broertje is dan jarig, dus ben helemaal niet in Delft...Zal even kijken of Tessa (van Moon) dat voor mij kan doen
You made my day...
Ach Fal, denk maar zo, nu hoefde je het niet te doen...
Tessa, Tessa en Naomi hadden ze al buiten gegooid..
al die vervelende, moeilijke te pakken paarden....ik weet het niet hoor......vooral Moonlight....
Sorry,we zijn ook nooit tevreden he... 

djinnie schreef:Kim: you also made my day...hihihi![]()
Arme Fallon: heeft ze zich net de tandjes gehaast, komt ze op stal aan, staan de knollies net buiten... Oeps...Ach Fal, denk maar zo, nu hoefde je het niet te doen...
Tessa, Tessa en Naomi hadden ze al buiten gegooid..
![]()
@Karin: je bent straks met binnen halen wel alleen, is dat echt geen probleem?
Ze waren wel heel braaf
Hahahahaha, zijn ze niet altijd braaf...

nog lekker met xeenie en bobo
wezen wandelen ook gezellie
xeen stond alleen een beetje vaag op sommige fotootjes he xeen
woewa schreef:heyy![]()
egt warm bijna net leuk meer we moeten snachtsregen en over dag weer droog en niet te warm![]()
nou heb diddle weer lekker van wat haar verlost vond ie zo fijnnog lekker met xeenie en bobo
wezen wandelen ook gezellie
) en daar deden ze wel moeilijk over met als rede dat het toch een wat ouder paardje is.. ondanks dat de veearts wel positieve resulaten verwacht.