Nou graag of niet Jantine

Ik ga naar school!
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Jantine_ schreef:@ Astrid; Wat een leukerdje is Marius, hij liep mee in de les en ik hoop dat ik volgende week op 'm zit met behendigheid
astridastrid schreef:Jantine_ schreef:@ Astrid; Wat een leukerdje is Marius, hij liep mee in de les en ik hoop dat ik volgende week op 'm zit met behendigheid
Wat ONWIJS leuk om te horen! Volgens mij heeft hij het super naar zijn zin bij Jasper. Hij kan trouwens ook HEEL goed springen: ik heb 110CM gesprongen met hem! Ik kom snel kijken, wanneer heb je weer les?
astridastrid schreef:Jantine_ schreef:@ Astrid; Wat een leukerdje is Marius, hij liep mee in de les en ik hoop dat ik volgende week op 'm zit met behendigheid
Wat ONWIJS leuk om te horen! Volgens mij heeft hij het super naar zijn zin bij Jasper. Hij kan trouwens ook HEEL goed springen: ik heb 110CM gesprongen met hem! Ik kom snel kijken, wanneer heb je weer les?
Oh leuk, Fjordcup, zal ik komen kijken? Fjorden blijven leuk, hoor!
_Rijkie_ schreef:Morning
Van de week mag ik weer op Jim.

)! Had er bijna 2 weken niet meer opgezeten
Die heb ik niet eens gehoord!!

Basic_ schreef:Ja hij is aps 1x in die bak geweest, enb in het donker snapt ie d'r al helemaal niks van![]()
AChja, is ie allemaal niet gewend.
Kga dr morgen weer op en volgende week weer les

) dan kan je ook nog wat rijfoto's laten maken!