Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

met eigen paardje en de groep van dit jaar
mAnDyXX schreef:Haha ik vondt het wel grappig dat tijgeroog tegen iedereen op reed haha daar weet anneke alles van! maar hij is idd erg sloom dat is ook echt een - punt van hem
en dat schuren is ook echt super irritant.

Maxiimee schreef:Haaaaaai
de gene uit week 4.. die zeiden: we hadden echt super leiding!!
welke leiding had je dan?![]()
![]()
heeft iemand uit week 3 trouwens een groen reelaer shirt mee naar huis genomen. Ben de mijne kwijt nl...

Dus ik zet nog een stap met me andere voet zak ik daar ook me weg... Dus ik zet nog een stap uit paniek.. en toen verloor ik me schoen
en bij de volgende stap verloor ik me andere schoen ook
En tja... toen stond ik daar tot aan me knieen in de zuigmodder.. Toen ging Caroline (die zakte niet weg
want zij lette goed op) Salerno halen en ging ik me schoenen proberen uit de modder te halen, en eeentje zat echt zo vast net zoals zo'n ontstopper, dus toen die eindelijk los was knalde ik achterover bijna totaal de modder in
Toen kwam Caroline terug met Salerno, maar die nam haar volgelingen Jupiler en Coco mee.. Die vonden het wel erg grappig om naar de ingang toe te rennen en Salerno moest er natuurlyk achteraan dus die trok het touw uit Carolines handen en die viel ook byna de modder in (jammer genoeg niet
) Toen nog 5 minuten gekloot en toen hadden we der eindelijk
En al die tijd liep ik met me sokken in die vieze modder iehww... Caroline had der tel by zich dus ze moest even een foto maken
Ik zoekend naar me schoenen; (hier was ik nog niet eens zo erg erin gezakt, de volgende stappen wel)
);
(EN JA ZE HEEFT EEN BONTJE
) ;
niet fijn!! 
.
!!