Leeuwarder Manege stopt met (losse) lessen

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Lied

Re: Leeuwarder Manege stopt met (losse) lessen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-07 09:36

Naja.. ik zou zeggen, zie er maar gewoon netjes uit. Ik zou ook niet gelijk voor zon wedstrijd een heel wedstrijd tenue kopen. Je zal er niet al te veel op af worden gerekent wel? Ik zou idd gewoon in zwart-wit gaan, is altijd netjes toch? Lachen

Harinaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-07 09:37

nee hoor als je er maar netjes en verzorgd uitziet! en het paard ook!

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-07 09:37

Okee, dan is het goed Lachen Ik heb alleen een grijze rijbroek, dat is niet echt netjes zeker? Nagelbijten / Gniffelen

Lied

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-07 09:38

Ja precies! Gewoon knotjes in de manen en zelf gewoon verzorgd. Miss kan je juist wel helemaal in zandkleur gaan Sence Lachen

Lied

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-07 09:38

Dan ga je toch helemaal in het grijs?? Als je een grijze rijbroek hebt, met een zwarte trui en zwarte laarzen... en miss dan grijs dekje voor Big Ben Haha! Staat toch ook heel netjes? Zolang je maar niet met je gewone stalkleren rijd... gewoon wat netter, haren bij elkaar... komt wel goed Haha!
Laatst bijgewerkt door Lied op 23-03-07 09:39, in het totaal 1 keer bewerkt

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-07 09:39

Weet jij trouwens ook wat je kunt winnen? Ben ik wel benieuwd naar...

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-07 09:40

Big Ben heeft officieel wel een grijs dekje, die van Laura. Dus dat zou dan wel weer kunnen ja. Ik probeer het wel een beetje te varieren ofzo, met dat grijs is zandkleurige.. Lachen Laura wil ook een vlecht in de staart, maar dat vind ik toch zo lelijk Nagelbijten / Gniffelen Als ik aan de beurt ben haal ik het er gewoon eruit Bloos

Harinaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-07 09:45

jawel hoor, als ie maar schoon is! rijlaarzen ff poetsen!

ik weet het al judith!!! doe je ook mee aan de wedstrijd?

Lied

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-07 09:46

Ja precies, gewoon schoon en netjes! hoeft dan niet perse jasje en witte rijbroek.

Ik zou idd gewoon in grijs-zwart dan gaan Sence. Staat erg netjes.. en ja.. idd doen wat jij mooi vind Tong uitsteken

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-07 09:50

ik kan natuurlijk nog even een 2e hands wit dekje halen... maar dan haal ik sowieso dressuur omdat ik die dan later voor kai ga gebruiken. maar ik moet geen geld meer uitgeven aan paarden, ik moet weer kleren voor mezelf halen!!!! Nagelbijten / Gniffelen

Maar goed... Niet op mij gaan letten als ik aan de beurt ben Bloos

Lied

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-07 09:54

Dan zou ik denk ik nog eerder voor combi grijs-zwart gaan. Is miss nog netter dan een wit dekje, grijze broek en weer ander trui. Maar maakt niet uit toch. Ik denk dat meerderen er echt niet in wedstrijdtenue komen hoor Lachen

Caeruleus

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-07 10:00

Ja, ik doe ook mee met Aranka Haha!

Als er voldoende tijd tussen zit kan je mijn witte dekje wel lenen, dat is een full die moet ook op Big Ben passen Lachen

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-07 10:01

Aaaaaaah ik ben zo zenuwachtig Tong uitsteken Ik rij gewoon het proefje, en we zien wel hoe t gaat Nagelbijten / Gniffelen

Caeruleus

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-07 10:01

btw Lydia, zou je morgen foto's willen maken van het rijden? Ik wil toch wel graag wat foto's zodat ik over een 6 maanden kan vergelijken Lachen

Lied

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-07 10:02

Ja tuurlijk wil ik fotos maken Haha! Neem jij je camera dan even mee? Ik heb zelf niet eentje.. dan moet ik even die van mn vader lenen.

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-07 10:03

@ Lupi, zou super zijn, maar wat Lydia zei,... Ik heb geen witte rijbroek dus grijs met een grijze rijbroek doe ik dan of zand met zo'n kleurige rijbroek! Haha! Toch bedankt Haha!

Caeruleus

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-07 10:10

Yup, dan neem ik mn camera mee Lachen

hehe, ook goed Tong uitsteken Ik doe zwart/wit, heb niets anders Clown (nouja, wel anders, maar dat staat niet echt netjes)

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-07 10:13

Ik heb geen eens een zwarte trui ofzo Nagelbijten / Gniffelen Wel een zwart vestje, kan dat ook? En zo ja wat moet er dan onder? Onee... Ik zou in het grijs of zandkleurig Nagelbijten / Gniffelen

Harinaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-07 10:14

@ judith, heb je nu een lease paard? wanneer ben je dan meestal op de manege? ik heb je nog nooit gezien. ik heb meestal woensdag avond springles van sandra van den outenaar om 6 uur en donderdag om 6 uur van Hergen

Lied

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-07 10:15

Sence schreef:
Ik heb geen eens een zwarte trui ofzo Nagelbijten / Gniffelen Wel een zwart vestje, kan dat ook? En zo ja wat moet er dan onder? Onee... Ik zou in het grijs of zandkleurig Nagelbijten / Gniffelen

Ik zou proberen een zwarte trui te vinden. Zwart staat altijd netjes.

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-07 10:16

Harinaatje schreef:
@ judith, heb je nu een lease paard? wanneer ben je dan meestal op de manege? ik heb je nog nooit gezien. ik heb meestal woensdag avond springles van sandra van den outenaar om 6 uur en donderdag om 6 uur van Hergen

Jij kwam me al bekend voor Nagelbijten / Gniffelen Ik heb je dan volgensmij wel eens op woensdag zien springen! Met welk paard ga je meestal, hoe ziet die eruit?

Caeruleus

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-07 10:18

Ik rij op dinsdag, vrijdag en zaterdag, dus dat kan kloppen Gerbrich . Heb je naam wel op die lijst zien staan voor donderdag, vond het wel leuk om te zien Lachen

Ik heb een zwart vestje, witte coltrui er onder, zwarte rijbroek en wit dekje voor paard, ziet er heel netjes uit! (eventueel zelfs nog witte handschoentjes)

Harinaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-07 10:28

Sence schreef:
Harinaatje schreef:

Jij kwam me al bekend voor Nagelbijten / Gniffelen Ik heb je dan volgensmij wel eens op woensdag zien springen! Met welk paard ga je meestal, hoe ziet die eruit?

Ben meestal met een bruine, afgelopen woensdag was ik zeer opvallend, was de enige bruine tussen drie schimmels Tong uitsteken maar hij heet ronaldo, kun je in me profiel zien!

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-07 10:33

Hmm, je paard komt me niet bekend voor, maar jij zelf mij wel Tong uitsteken Maar ehm, worden we streng beoordeelt met de wedstrijd? Wat is het belangrijkste? Dat we gewoon netjes op de bordjes rijden of.. ?

Harinaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-07 10:34

je paard moet ontspannend lopen, jijzelf netjes zitten, geen getrek en netjes je proef afwerken!