Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Ik heb alleen een grijze rijbroek, dat is niet echt netjes zeker?
Staat toch ook heel netjes? Zolang je maar niet met je gewone stalkleren rijd... gewoon wat netter, haren bij elkaar... komt wel goed
Laura wil ook een vlecht in de staart, maar dat vind ik toch zo lelijk
Als ik aan de beurt ben haal ik het er gewoon eruit

Ik rij gewoon het proefje, en we zien wel hoe t gaat
Neem jij je camera dan even mee? Ik heb zelf niet eentje.. dan moet ik even die van mn vader lenen.
Toch bedankt

Ik doe zwart/wit, heb niets anders
(nouja, wel anders, maar dat staat niet echt netjes)
Wel een zwart vestje, kan dat ook? En zo ja wat moet er dan onder? Onee... Ik zou in het grijs of zandkleurig
Sence schreef:Ik heb geen eens een zwarte trui ofzoWel een zwart vestje, kan dat ook? En zo ja wat moet er dan onder? Onee... Ik zou in het grijs of zandkleurig
Harinaatje schreef:@ judith, heb je nu een lease paard? wanneer ben je dan meestal op de manege? ik heb je nog nooit gezien. ik heb meestal woensdag avond springles van sandra van den outenaar om 6 uur en donderdag om 6 uur van Hergen
Ik heb je dan volgensmij wel eens op woensdag zien springen! Met welk paard ga je meestal, hoe ziet die eruit? 
Sence schreef:Harinaatje schreef:@ judith, heb je nu een lease paard? wanneer ben je dan meestal op de manege? ik heb je nog nooit gezien. ik heb meestal woensdag avond springles van sandra van den outenaar om 6 uur en donderdag om 6 uur van Hergen
Jij kwam me al bekend voorIk heb je dan volgensmij wel eens op woensdag zien springen! Met welk paard ga je meestal, hoe ziet die eruit?
maar hij heet ronaldo, kun je in me profiel zien!
Maar ehm, worden we streng beoordeelt met de wedstrijd? Wat is het belangrijkste? Dat we gewoon netjes op de bordjes rijden of.. ?