Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
ShirleyA schreef:He joh Ellen hou die troep lekker bij je eigen kast! Hahahhahaah. Je deken heeft de hele dag gezellig met mijn deken gelegen, waar zullen ze t over gehad hebben?![]()
Was die andere kakdeken al weer 'op' dan Ellen?
Ik ben morg vroeg (09.00 uur) op stal, bij wie moet de deken af?
Was het gezellig gisteravond?
Mis was heel duidelijk in wat Zirano wel en niet mag als jonkie. Het mooist vond ik t als Missje ging lopen en dan aangaf waar Zirano moest lopen. Maar ze konden dan wel weer lekker kroelen tussen de lessen door. En Zirano deed braaf wat Missie wilde...nog wel hahah.
ShirleyA schreef:Zirano heeft opvoed-les gehad van MissieMis was heel duidelijk in wat Zirano wel en niet mag als jonkie. Het mooist vond ik t als Missje ging lopen en dan aangaf waar Zirano moest lopen. Maar ze konden dan wel weer lekker kroelen tussen de lessen door. En Zirano deed braaf wat Missie wilde...nog wel hahah.
Oh Marjan, nog bedankt voor t halen v t dekje!![]()
Die Mis
Omar wil graag alleen maar spelen en kwajongensstreken uithalen en wil niet een dominantie gevecht aan. Goed geregeld zo
Zirano schreef:Echt waar? Hadden ze ze nog, wat super!! Zal geld meenemen!Deken haal ik vrijdag op.
super!!
ik ben lekker op dreef vanavond nog mensen op stal?
Tot straks allemaal
)

Eentje moet er dus weg. Welke? Ik twijfel..